《Sasuke'nin Bakışaçısı》
Naruto'yla bir kaç haftadır takılıyoruz.Ona cidden alıştım artık .Enerjisi beni eskisi kadar rahatsız etmez oldu.Hala fazla geliyor gerçi.
●Okulda●
Naruto ile her teneffüsümüz birlikte geçiyor. Evet artık cidden yakınlaştık ve iki arkadaş gibi takılıyoruz.Artık onu sadece bana yapışmış bir sülük olarak görmüyorum.Tenffüslerimi onunla geçirmek okuldaki rutinimin bir parçası oldu.Beni rahatsız etmiyor.Ne yalan söyliyim abimin yokluğunu çok hissettirmiyor.Onunla yalnız hissetmiyorum.
Okula geldiğimde beni ilk rahatsız eden Naruto'ydu,artık ona alıştım ve beni rahatsız etmiyor.Ama yeni bir sülüğüm var.Naruto'nun beni rahatsız ettiği zamanlar bile bu kadar rahatsız olmuyordum.
○Öğle Arası○
Naruto ile kafeteryada yemek yiyoruz,gayet sakiniz,hiçbir sıkıntımız yok,hatta bıt bıt konuşmuyor bile-....derken...
??????{"Afiyet olsun Sasuke-kun!Bu gün ne yiyorsun?"
['Yine geldi başbelası..' Dünyadaki ses kaynaklarından en fazla yok olmasını isteğim şey bu pembe saçlı yaratık.
{"Ne istiyorsun yine,beni rahat bırak demiştim değil mi?"
Naruto bile onu sevmiyor.Okuldaki herkesle anlaştığını düşünürsek.Bu arada konu açmışken evet,Naruto kendisinden üst ve alt sınıflarlada çok içli dışlı.Derslerinde çok iyi olduğu söylenemez ama tembel veya düşük notları olan biri değil.Bu yüzden öğretmenlerle de arası iyi.Ben de dahil bütün arkadaşları okul hayatı hakkında herşeyi biliyorken kişisel hayatı hakkında hiçbirşey bilmiyoruz.Ailesini bile kimse bi kere bile görmemiş.Bırak tanışmayı.
Naru {"M-merhaba...Sakura..-chan"
Sakura {"Hmm~Sasuke-kun çok kabasın,sana kibarca selam sevmeye gelmiş bir kızla böyle konuşmamalısın."
Ve Naruto'nun selamına karşılık bile vermediği halde kendisine kibar diyor.
{"Hn,beni rahat bırak ve kendine de kibar demeyi kes."
Sakura {"Aww~Sasuke-kun hadi amaa~Sadece bana bakmanı istiyorum."
Aaagh beni bundan daha çok sinir edebilecek birşey daha söyleyin lütfen,şuna bak tam bir sūrtūk.
{"Bir sūrtūk gibi sırnaşmayı ve beni rahat bırak Sakura."
Naruto ve Sakura kendisine(Sakura'ya) sūrtūk dediğim için bana şaşkınca bakıyordu.Ne!?Yalan mı!?Sakura tam bir sūrtūk değil mi?!Ben mi yanlış düşünüyorum?!Oh hayır hiç sanmıyorum Naruto da olduğu gibi Sakura'da da fikrimin değişmesi mümkün değil,zaten buna izin vermem.
Ben Naruto böyle söylediğim için bana kızar sanmıştım.Sonuçta o Sakura'yı hala insan ve bir kız olarak görüyor.Ama o kahkaha atmaya başladı.Ben bile şaşırmıştım.Hoşuma gitmediğinden değil Naruto benim gibi değil kızlara karşı çok saygılı onların yanında nasıl konuştuğuna çok dikkat eder ve zaten onlarla da çok iyi anlaşıyor.Benim şaşırdığım şey ise Sakura'ya sūrtūk demiş olmama rağmen bana kızmamasıydı.Ne de olsa Sakura hâla bir kız. Ama o kahkaha atıyordu.Dediğim gibi söylediğim şeye kızmaması hoşuma gitmediğinden değil,kızlara karşı bu kadar saygılı birinin karşısında bir kıza sūrtūk dendiğinde kahkaha atmasına şaşırdım. Ve eminim bu kız Sakura'dan başkası olsa bana kızardı.Belliki Sakura'yı cidden sevmiyor.
Naru {"Sa-Sasuke sana s-sūr-" |*kahkaha atmaya devam eder*
O kahkaha atmaya devam ediyorken Sakura sinirinden kıpkırmızı masamızdan uzaklaşıyordu.
....
Naruto kahkaha atmayı bitirdiğinde ben de yemeğimi bitirmiştım.Naruto'nun kahkaha attığı bu birkaç dakikada onu önemsememiş ve yemeye devam etmiştim.Bir kıza sūrtūk demem sık görülen bir olaydı. Eski yaşadığım şehirdeki okulumda bana asılan birçok kız vardı ve hepsi birer sūrtūktü.Bu kadar komik olan ne anlamadım.
Naru {"Okulda Sakura-chan'a böyle hitap eden bir tek sensin Sasuke.Burada Sakura-chan'ın asıldığı ve onu reddedecek kimseyi bulamazsın. "
{"Onu neden kabul ederler hiç anlamıyorum..Hey,sana hiç asıldı mı?..Okula ilk geldiğinde."
Naru {"Hm?Oh,Ben doğma büyüme bu mahalledenim,Sakura-chan'da öyle,anaokulundan beri hep aynı okulda okuduk, ama bana karşı hep soğuktu, beni hiç sevemedi.Ben de 'o beni sevmiyorsa ben de onu sevmem' dedim ve işte ,birbirimize durduk yere garezimiz var."
{"Hmm.. "
•Zil Çalar•
Naru{"Zil çaldı,hadi gidelim."
__________________________________________________
??{"--"=Sesli Konuşma(isim verilmediyse bakış açısı kime aitse o konuşuyordur)
?? ['--'=İçinden Geçirme/Düşünme (isim verilmediyse bakış açısı kime aitse o içinden geçiriyor/düşünüyordur )
??|*--*=Eylem/Kişinin Ne yaptığı
《---'in/ın Bakışaçısı》
●Yer/Mekan●
○Zaman○
•Olan Olay• (Zil çalması,başka bir mekandan gelen ses,çığlık,patlama sesi,kırılma sesi,bağırışma vb.)
Bu bölüm diğer bölümlerden daha uzun oldu ve bundan çok memnunum
oruç tutuyorum sahurdan beri uyumadım ve sabahın 6 buçuğundan beri bunu yazıyorum,genelde insanlar oruçlarını uyuyarak geçirir(en azından tanıdıklarımın çoğu böyle) ben uykusuzlukla geçiriyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
FanficNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...