(Bakın, Boruto izlerken internet nerede kesilmeye tercih etti. Bu ışık Naruto...)
《3. Şahsın Bakışaçısı》
Naruto taksiden inip lunaparka baktığında gözleri ışıldadı. Çok heyecanlı görünüyordu. Sasuke ise her zamanki gibi duruyordu. Bir anda Naruto'nun kolunu kaptığını hissetti ve çekiştirilmeye başladı. Naruto onu parkın içine sürüklüyordu.
Sasuke {"Hey, usuratonkachi! Bırak kolumu!"
Sasuke Naruto'ya kızdı ama kendisini dinleyen yine yoktu. Parka girdiklerinde girişten biletlerini aldılar ve Sasuke yine nereye gittiğini bilmeden Naruto tarafından çekiştiriliyordu. Naruto korku evinin önünde durdu.
Sasuke {"Bunu düşünme, sen bundan korkarsın çok masum bir beynin var...!"
Naruto {"Sen korkarsın, çok masum bir beynin var! Sana sorduğumu hatırlamıyorum, Teme!"
Sasuke iç çekti.
Sasuke {"Tamam, ama korkarsan arkama saklanamazsın."
Naruto {"Hmph! Kim demiş korkacağım diye! Kimin sana ihtiyacı olur!"
Naruto bileti okuttu ve eve girdi. Sasuke istemediğinden dışarıda oturuyordu. Onu gören birkaç kız yanına gelip onunla konuşmaya çalıştı ama o karşılık vermiyordu. Bir süre sonra Naruto'nun çığlığını duydu. Naruto evin kapısından koşarak ve beyaz anime gözleriyle ağlayarak çıktı. (Yamato'dan korktuğunda yaptığından) Çıktığı an Sasuke'ye koştu ve üzerine atlayıp koala gibi yapıştı. Yüzünü Sasuke'nin koluna gömdü. Sasuke şok olmuş anime gözlerini kapattı ve sinir olmuş bir suratla iç çekip;
Sasuke {"Sana korkacaksın dedim değil mi?...."
Sasuke'nin başinda bekleyen kızlar şaşkın şaşkın onlara bakıyordu.
Naruto|*Kafasını kaldırır ve öncesiyle aynı gözlerle Sasuke'ye bakar*
Sasuke iç çekti ve Naruto'yu üzerinden çekmek için itmeye başladı.
Sasuke {"Usu...raton...kaçın! Çekil üzerim....den!"
Naruto'yu itmeye çalışırken kızdı. Naruto en sonunda yere düştü ve dizlerini karnına çekip kıvrılarak yerde oturdu. Sasuke tekrardan iç çekti.
Sasuke {"Agh...kalk ayağa....! Beni buraya zorla sürükleye sen değil miydin? Hadi, sadece korku evine girip korktuktan sonra boyle kıvrılacak mısın?"
Naruto ilk önce Sasuke'ye dik dik baktı ve sonra ayağa kalktı. Yüzünü dönüp küsecekti ki kızları farketti.
Naruto {"Sasuke?....!"
Sasuke {"Ne oldu...?"
Naruto {"Bu bayanlar, kim...?"
Sasuke {"Bilmem...? Gelip yanımda konuşmaya başladılar.."
Naruto Sasuke'ye tekrar dik dik bakmaya başladı. Sonra da bağırarak;
Naruto {"Sasuke! Lunaparka birlikte geldiğimizi sanıyordum! Sana güvenmiştim... Keşke hiç çağırmasaydım, İHANETÇİ!!"
Sasuke {"Naruto, ne diyorsun?.."
Naruto {"En baştan beri gelmek istemiyordun zaten. Şimdi de beni satacak mısın??...! Pislik arkadaş bozuntusu!"
Naruto sinirli bir şekilde yürümeye başladı. Sasuke tekrardan derin bir iç çekti.
Sasuke {"Ah... şizofren."
Sasuke Naruto'nun ardından yürüdü. Kızlar hâlâ şaşkındı ancak Sasuke gidince Somurtmaya başladılar.
Kız#1 {"Bizimle hiç konuşmadı ama o çocukla konuşuyor mu??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
Fiksi PenggemarNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...