Bu gün galiba normalde olduğundan daha az uyuduğum için,bilmiyorum ama daha çok ilham geliyor.Zaten ne zaman sabahlasam sabah enerjik olurum akşam da bacaklarım titrer hiç birşey yapamam yorgunluktan.Neyse kendimi çok acındırmak istemiyorum.Bu arada çok uzatmadan bölüme geçmek istiyorum ama sabah attığım bölümde unutmuştum ramazanınız mübarek olsun Allah oruç tutanlara bu virüs zamanında sağlık ve sabır versin,ben şahsen mutfağa girerken orucum diyip tezgahın önunden geçerken unutup suya uzanacak derecede balık hafızalıyım şu anda osjdiwkmdj neyseki daha o kötü olayı yaşamadım
_______________________________________________________
《Naru-chan'ın Bakışaçısı》
Sakura o çok hoşuma giden sinir olmuş ve kıpkırmızı suratıyla masamızdan uzaklaştı.Bu suratına bayıldım,Sasuke'nin ona dediğine de.
Kahkaha atmayı bıraktığımda Sasuke son lokmasını da yutmuş yemeğini bitirmişti.Farketmemiş gibi yaptım
{"Okulda Sakura-chan'a böyle hitap eden bir tek sensin Sasuke.Burada Sakura-chan'ın asıldığı ve onu reddedecek kimseyi bulamazsın. "
Sasuke{"Onu neden kabul ederler hiç anlamıyorum..Hey,sana hiç asıldı mı?..Okula ilk geldiğinde."
Ben de bende..Hm?hayır ve zaten hayatta istemem.Nokta.
{"Hm?Oh,Ben doğma büyüme bu mahalledenim,Sakura-chan'da öyle,anaokulundan beri hep aynı okulda okuduk, ama bana karşı hep soğuktu, beni hiç sevemedi.Ben de 'o beni sevmiyorsa ben de onu sevmem' dedim ve işte ,birbirimize durduk yere garezimiz var."
Sasu{"Hmm.. "
•Zil Çalar•
{"Zil çaldı,hadi gidelim."
__________________________________________________
Dersimiz yine Kakashi-sensei'leydi.Gıcık oluyorum,oluyorum olmaya da...Iruka-sensei yokken hep o vardı.Iruka-sensei çok hassas biri,demek istediğim çok çabuk hasta oluyor.Ve bu olurken bana göz kulak olan Kakashi-sensei oluyor.Iruka-sensei'e asılmadığı sürece aramız son derece iyi olabilir.
....
Kakashi-sensei'in dersi son iki dersimize denk geliyordu,evet biliyorum Sasuke ile hemen öğle arasından sonra Kakashi-sensei'in dersine girdik, öğle arasından sonra iki den fazla ders olması gerekiyor ama Kakashi-sensei'den sonraki dersler Iruka-sensei'in ve o yine izinli...
Sasuke ile dolaplarımızın kapaklarını örttük ve okulun çıkışına doğru yürüyorduk.
Sasuke {"Naruto,sen okuldan sonra ne yapıyorsun?"
{"Hm?Neden sordun? "
Sasuke {"Sence de bütün okulla anlaşıyor olmana rağmen en yakın arkadaşlarının birinin bile okul dışı hayatını bilmemesi tuhaf değil mi?O kadar çok konuşuyorsun ki başımın etini yiyorsun ama gel gör ki okul dışı hayatın hakkında bir kere bile konuşmadın.."
Ops...bunun gelmesini beklemiyordum...ne diyecegim...
{"Agh...ettoo...-"
Sasu {"Etto,ne etto!?Geldiğimde ben istemememe rağmen beni arkadaşın olmaya zorladın,bir insanın arkadaşın olmasını istiyorsan ilk önce ona açık olmalısın,şimdi seni gerçekten kendime yakın hissediyorum ama daha okul dışında ne yaptığını bile bilmiyorum sana nasıl arkadaşım diyebilirim."
B-bekle o kadar reddetmesine rağmen...şimdi beni kendisine yakın mı hissediyor.Okulda öğretmenler dışında konuştuğu tek kişi benim yani koskoca okulda kendine yakın hissettiği tek kişi ben miyim!?
{"E-eh,b-beni arkadaşın-......Yattaa!!" |*Sarılır*
Sasuke {"H-hey!!Ne yapıyorsun usuratonkachi!-"
{"Başardım!Sonunda beni arkadaşın olarak kabul ettin!"
《Sasuke'nin Bakışaçısı》
Sonunda ona okul dışı hayatını anlatmasını istediğimi bir şekilde söyledim.Sonra ne düşündü tam olarak bilmiyorum ama birşeyler mırıldanıp aniden boynuma atlayıp sarıldı
{"H-hey!!Ne yapıyorsun usuratonkachi!-"
Naruto{"Başardım!Sonunda beni arkadaşın olarak kabul ettin!"
Ne?Agh,evet onu kendime yakın hissettiğimi söyledim.Galiba bu "arkadaş olarak kabul etmek" oluyor.Ne!?Travma geçirdiğimden beri asosyalin tekiyim 6 yaşımdan beri arkadaş edinmiyorum.
{"Hn,galiba..."
Naruto {"Galiba?"
{"Ne var? 6 yasimdan beri hiç arkadaş edinmedim ve orta ikiye kadar abim dışında birileriyle iletişimim neredeyse hiç yoktu.."
Naru{"A-agh..B-bekle,...NANI!?"
Yalan söylemicem algılama sürecinde yaptığı yüz ifadesi beni güldürebilecek az şeylerden.Kahkaha atmaktan bahsediyorum.(Aman Danzo'yu öldürdüğün köprüde attığın gibi olmasında o psikopat gülüşe aşık olsam da çok ürkünç ne yapabilirim😋) Kendimi tutamadım ve ufak bir kıkırdama sesi çıkardım.
Naru {"B-bekle,bunda gülünecek birşey yok!Bu cidden ciddi bir sorun...Iyiki arkadaş olmaya zorlamışım seni asosyal ucube " ufaktan kıkırdadı ben de karşılık verdim.
Uzun zamandır bu kadar hayır uzun zamandır mutlu hissetmemiştim.
......
Eve Naruto'yla ayrılırken gülen yüzüm somurtur halde döndüm.O usuratonkachi yine sorduğum sorudan sıyrılmayı başarmıştı...
°Flashback°
Naru{"Agh...ettoo...-"
Sasu{"Etto,ne etto!?Geldiğimde ben istemememe rağmen beni arkadaşın olmaya zorladın,bir insanın arkadaşın olmasını istiyorsan ilk önce ona açık olmalısın,şimdi seni gerçekten kendime yakın hissediyorum ama daha okul dışında ne yaptığını bile bilmiyorum sana nasıl arkadaşım diyebilirim."
°Flashback End°
Abim yüzüm genellikle zaten somurtuk olmasına rağmen moralimi bozan bişey olduğunu anlamış olsa gerek bana bakıyordu.
Itachi {"Ne oldu canım? .."
Her bu arada bu anne tipi lakaplar travmamdan itibaren değil ,kendisi hazır ben annemi tanımıyorken babam da eve çok fazla gelip ebeveyinlik görevini yapamazken kendisi kişilik olarak annem,koruyucu ve bilgilendirici olarak babam ,kendisi olarak da abim olmaya karar verdi.
{"Hn..birşey yok.."
Tamam bana da çok sık inanmaz zaten ve bana yine inanmamış olacak ki bana pis pis bakıyordu.
_______________________________________________________
İvit burda bitiriyorum saat 11'de bölüm,..wow!
Neyse sonraki bölümde görüşürüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
Fiksi PenggemarNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...