Aurora POV~
Dingggggggg-degjova zilen e celularit dhe ngrita menjehere koken nga tavolina e studimit duke bere qe te bija nga karrigia dhe te behesha cope. Degjoj qe 4 te tjeret ngriten koken nga tavolina te pergjumur dhe degjoj zerin e leos te fliste.
L: Orushee mbylle ate dreq zile mos ta mbyll un duke e thyer!-mu hakerye gjithe nerva.
A: O plak po nk shikon nga syt na thuaj te te marrim nje pal syze se shikon qe jam shtrir ne tok dhe s po leviz dot as sumatriçen se meduket se e theva😡
Vura re q t 4 u cuan nga tavolina ferkuan syt dhe ja kerciten nje te qeshure me lot te thuash ti sikur kishin pir hashash qe me mngjes.
A:HA HA HA u kenaqet fare more pupupu un ktu jam ne rrezik per jeten ju me qeshni si trapa😡. Hajde ktu me ndihmoni edhe mos pini me hashash qe me mengjes ore femije se ju ben dem ju shkateron qelizat e trurit ne fakt ju i keni te shkateruara perderisa jeni kshu😂.
Shikoj qe vjen Katja dhe me ngre aww sha e dua un kte shoqen time te femijerise edhe pse kur ishim te vogla ziheshim shum kot nuk thon ai q te rreh t do😂
K:Hajde yvi se po s te ngrita un si kercet njeriu tjeter per ty😂-me tha duke qeshur.
A: Aww sha te mir te kam una kshu tyyy pshe je kaq e mir ti yviii voshkel🥺🥰-po i thosha un duke i shkulur faqet dhe e perqafova- dhe sa i perket asaj qe nk i kercet njeriu tjtr pr mua me lendove ndjenjat por qe po te toleroj sot se s kam nerva te zihemi😂- thash dhe e mbaja akoma te perqafuar.
Degjoj Reinen qe foli.
R:Hejjjj po neeee ktuuu😂😂
A:Amn pash zotin mos mu bej dhe ti si ata te perputhen se do vjell😂- thash un drejt reines dhe hapa krahet qe te perqafoheshim te gjithe.
Pash qe erdhi katerina me pas reina pas reines elioja dhe i fundit leoja dhe me shtrenguan aq fort saqe mezi po mbushesha me frym.
A: O people t.u ..the.m d.içk.a- thash une me veshtiresi
L:Ta thuash pse jo- tha leoja si pa te keq un po asfiksohesha ai e merrte me super qetesi🤦🏻♀️
A: M..a mo.r.et f.rym..en ooo i.d..jo.ta-thash un dhe ata me leshuan dhe thane nje zeri "Upss na fal"
I pash me inat po pstj zbuta shikimin😂🥰nuk i mbaj dot inat s kam faj🥺😂.
Pash oren dhe ishte 7:30😳😳
A:AAAAAAAAAAAA- fillova un te therisja
L:Car ke o debile q therret se na shurrdhove- tha leoja
A: ORAAAAA 7:30 SHPEJTTTTT BEHUNI GATI KEMIIIII DHE 10 MIN KOHE TE ARRIJM NE KOHE NE SHKOLLE-therrisja duke ngjitur shkallet
K:AAAAAA SA VONE JEMIIIIIIII ÇUNA SHPEJTTTTTTTT-tha katja
L:O REINNNN PSE RRI ATJE O IDJOTE-thirri leo reines
R:FUCKKKKKK SHPEJTTTT NGJITU LARTTT-tha ajo pasi i kishte dale gjumi tamam nga te bertiturat.
Hyra me te shpejte ne dhome dhe vesha nje bluz te zez dhe xhinse te zeza bashke me nje pale çizme te zeza me pelqente ngjyra e zeze edhe pse ne kte vape qershori te nxente shum. Rregullova floket i bera nje topuz te crregullt,mora canten dhe u nisa.
Zbres poshte dhe pash qe te 5 ishim gati mora celsat e makines dhe leoja te motorit dhe dolem jashte. Kyca deren e shpise dhe u nisem drejt garazhdit.Aurora
Katerina
Reina
Leo
Elio
Un,katerina dhe elio hipem ne makin kurse leoja dhe reina ne motor pasi e kishin shum qejf t dy motorin.
Pas 2 min sherr mes elios dhe kates q ziheshin kush do hipte para elio e zuri vendin dhe katja u ul mbrapa.
E: Orushe mos hec kaq shpejt se do bejm ndo1 aksident😂
A: Po t gjen gje ty m,po pate frik ti se mos vdesesh zot na ruaj c duhet t themi ne te tjeret😂😂
K: Jahahahahah po e gjen gjë gjën e keqe😂😂
A&E: HAHAHAHAHAH😂😂😂
A: Nje pyetje retorike pse nk po vendosim keng ne n makin ne dhe po rrim sikur po vem vaki😂
E: Ti q je n timon ver se ti t vret po ta preke makinen😂
A:Jo m kaq keq tani🙄😂
K: Eli po he m dhe ti jo aq deri ne vrasje ajo te masakron ta rrjep mishin dhe ja u hedh qenve😂😂
E&K:😂😂😂
A:HA HA HA u meket🙄pushoni tashi se arritem
Parkova makinen dolem te tre dhe pritem sa zbriten leo dhe reina nga motori dhe u nisem per ne klase.
Sot kishim per te treguar disa dizanjime me temen e viteve 90 prndj dhe u zgjuam ne at menyre ne mengjes.
Profesori hyri ne klase vendosi gjerat e tij mbi tavolinen dhe filloi te bente apelin.
P: Aurora?
A:Ketu presor
P:Elio?
E:Ketu profesor
P:Katerina?
K:Ketu
P: Leo?
L: Ketu
P:Reina?
R:Ketu
Ne rregull nxenes fillojm me prezantimin me pas kam per te dhene nje lajmerim per ju-tha profesori
Ne banka qendronim nga 3 veta dhe ishim gjithsej 20 nxenes.
U ktheva mbrapa qe qendronte elioja dhe leoja.
A:Grupi-thash me ze t vogel
E: He
A: Ta ve po mos thuaj he idjot si lope
E: Mir c mut do?
A:Sot do bejm ndo1 party n shpi?
Te gjithe njezeri: Poooo
A: Oki lajmeroni ter shkollen te vijn nga ne q t bejm party
L:Kte pun e kam un -tha leoja duke u mbeshtetur ne karrige.
A:Oki-thash un dhe u ktheva para t prezantoja punimete mia.
Kjo ore mezi po me shtyhej dhe u detyrova i kerkova profesorit leje per ne tualet.
Kur dola nga klasa po ecja drejt shkalleve te katit te dyte kur pash nje djale shum i bukur,muskuloz,syt ngjyre blu si oqeani te thelle dhe misterioze qe me fiksuan keq, floke kafe te rregulluara mire,i gjate 1 e 88 dhe i veshur me nje smoking qe i shkonte shume dhe nxirte trupin e tij ne pah dhe e stiluar shume bukur. Afer tij ishin 2 djem dhe 2 vajza po ashtu te veshur shume bukur dhe serioze😍🔥. Per nje moment ndalova dhe po shihja ate dhe pash qe ktheu shikimin nga une dhe po me shihte me syte e tij te smeralde dhe ndjeva nje shtrengim ne stomak dhe me dukej sikur po me vlonte gjaku dhe zemra do me dilte nga kraharori. Ne sekonde mblodha veten dhe u nisa po zbrisja shkallet kur ata filluan te ngjiteshin dhe ai kaloi ngjitur me krahun time duke me bere te dehesha me parfumin e tij🤤🔥. Po te kthehesha ti flisja do i kerkoja vetem emrin e stilistit qe ka stiluar smokun e tij dhe emrin e parfumit😂😍. Hoqa keto mendime nga koka dhe u nisa drejt klases. Pasi hyra profesori filloi te na thoshte dicka persa i perket lajmerimit....VAZHDON...
Pershendetjeee🥰💕. Shpresoj tiu kete pelqyer kjo pjese dhe shume pjese te bukra na presin dhe super gallata dhe te qeshura😂😂🥰💕.
Votoni dhe lini comentet tuaja per historine time💕💕
YOU ARE READING
Dashuria Dizajni Jone💘
RomanceKjo histori flet per Auroren nje studente fashion designer e cila jeton bashke me shoqerine e saj me te ngushte ne qytetin e New York-ut "qyteti i endrrave". Ata jetojne se bashku dhe bejne budalleqe nga me te ndryshmet dhe duan ta jetojne jeten si...