Cataleya: Benxhamin Staniiiiii urgjentisht hap deren e dhomes mos e hap un me zor.
Bxh: Po ik mi c pun do n dhomen time.
C: Me duhettt nje bluze. Dhe kush ishte ajo goca atje lakuriq.
Bxh: S ka c t duhet po ik andej.
C: Uffff injorant njeri.
Cata zbret posht gjith nerva dhe sheh Brusin. Kishte nje lidhje super te mire me Brusin e donte shume. Ishin t katert 18 vjec tashme.
B: Cfar ka jeta ime qe esht merzitur- i thote Brus e puth ne balle dhe e perqafon.
C: Ai pederasti i familjes tone esht n dhom po se hap deren.
B: Pse?- tha Brusi dhe mori 2 gota dhe i mbushi me uiski dhe nje ja dha Catas.
C: Se ka fut nje goc n dhom po se pash mir kush ishte.
B: Ouuu dhe mua s me ka then gje palla. Benxhamin Stani zbrit poshteee-therriti Brusi- ose lere vl.
Amelta: Hellouuu zemraaa- tha Amelta dhe puthi ne faqe Brusin qe e kishte si vella te vockel pasi ajo ishte me e madhe ne moshe dhe perqafoi Catan.
B: Bro nga ishit ju mer- tha Brusi drejt Keosit pasi te gjithe jetonin nje nje vile tjeter superrr gjigande me me shum se 35 dhoma dhe secila kishte banje ne dhome,pervec tyre 7 banja te tjera,dhome palestre,kinemaje,videolojrash,bilardoje dhe dhome per te kercyer. Kishte nje kat vetem qe femijet t benin party me shoqerine,super pishine te madhe dhe nje garazhd gjigand plot me makina luksoze. Dy oborre te medha dhe roje plot. Pastruset vinin ne shtepi gjithmone kur nuk ishin te rriturit dhe vetem "femijet".
K: Epo motra ime e dashur donte klluf celi i ishte fiksu. E ke parasysh si ta can trapin kjo.
A: The gje ti kokpeshk?
K: Jo mi shtremse cne.
A: Po at Benxhon nga e kemi?
C: Po pallon njeren n dhom.
K: Shaja.
C: Me rob shpie po esht lart.
K: Shiko Benxhoja i sjell dhe n shpi.
C: Po po nk ishte n dhomen e tij😂
K: Shiko djali shiko.
Bxh: Ca flisni pr ju mu e palla?
C: Shiii zbriti pederasti- tha Cata duke u ulur dhe vendosi kembet mbi tavoline.
A: Ho me cerr ku je- tha Amelta dhe u ul ne te njejtin pozicion si Cata dhe ishte ngjitur me Catan.
Bxh: Ho mi shtremse nga ishe ti? Si ka mundesi s na cat trapin me kte cerren.
C: Kujt i thu cerre ti mer pall?
Bxh: Ty mi.
C: Bruss foli.
B: T drejt ka😂😂- tha ai dhe perplasi duart me Benxhaminin dhe Keosin.
C: A non e bab ku ti keni.
Ajla: N Itali i kan😂😂
A: Ueee kush m erdhi mu. Ho mi jeta ku je- tha Amelta drejt Ajles.
Aj: Ktu mi zemra. Po mos boj sikur ke 80 vite pa me par se para 4 oresh u pam. Uiiiiiiiiiii ca kllufiiii. Po ti mi pse s thu?
K,Bxh,B: Gocatt🙄- than cunat dhe rrotulluan syte.
C: Na hongshi ate q sthuhet se jeni minorena ju.
K: Vl ksaj Cate po nga jan kta t tjeret?
C: Po gjum mer burr dje ia kishin keput me t pime ishin ber tap fare😂😂
.....
Ateher per sqarim:
Femijet e Teodorit dhe Aurores
Ajla- Vajza e madhe nga katernjaket super energjike dhe ishte shpirti i grupit.
Brus- Djali i madh dhe femija i dyte i katernjakeve. Ishte shume i lidhur me gocat dhe Benxhaminin e donte shume.
Benxhamin- Djali i dyte i familjes dhe me gallata. Zihej shume me Cataleyan dhe Ajlan ama ne fund i vinte zjarrin botes per ato te dyja. Brusin e donte shume dhe ishte shume i lidhur me te.
Cataleya- Vajza e vogel e katernjakeve dhe njekohesisht njihej si ajo 'tipja' q s cante kok dhe ishte tip super gazmor. Zihej me Benxhaminin dhe kishte super muhabet me Brusin.
Abigel- Vajza e 5 dhe ishte binjake me Luisin. Ishte shume e embel ama me familjen e saj dhe kusherinjte ta cante ballin. Dukej si fingjill i mbuluar sa ambientohej shperthente. Ishte 17 vjec.
Luis- Playboy. Super i bukur dhe kishte cdo vajze pervec gocave ne shtepi. I donte shume dhe i vinte zjarrin te gjitheve sidomos per motrat e tij. Kishte super marrdhenie me Brusin. C pret nje mendje😂.
Femijet e Amosit dhe Katerines:
Amelta- Vajza e madhe e familjes dhe princesha e babit. Nuk ishte e perkedhelur fare perkundrazi i pelqenin gjerat e thjeshta ama donte ta quanin goca e babit. Kishte super marrdhenie me gocat dhe gricej nga pak me cunat por perseri qendronin se bashku.
Keosi- Djali me i madh i familjes dhe ishte shume gazmor. Playboy natyrisht. Super yll as mos permendej. Kishte super shoke pra ata q kishte ne shtepi. Ishin shoqeri e vertete dhe jo si te tjeret qe rrinin me te per leket edhe pse ai mbante lidhje sa per respekt.
Alteo- Djali i vogel i familjes. 17 vjec dhe ishte shume pervers dhe gazmor ne maksimum. Playboy natyrisht dhe gocat i donte shume. Ishin familja e tij.
Femijet e Leas dhe Elios:
Simon- Djali i madh i familjes. Ishte cun gangester,serioz dhe te bente per vete me shikimin e tij serioz. Ama ishte tjeter njeri me familjen e tij. Super gazmor,super i qeshur dhe i donte pafund te gjithe. Playboy sigurisht dhe ishte nje super yll.
Ela- Vajza e familjes. Ishte 17 vjec dhe sigurisht ishte si Cata. Rrinte shume me gocat dhe ishte tip moskokecares. Rrinte me cunat kur gjuanin ndo1 goc dhe donte tu prishte pune dhe me pas te tallej😂
Femijet e Leos dhe Eles.
Klaudia- Vajza e madhe. 18 vjec dhe ishte thjesht tritol. Gojen brisk dhe ishte super gazmore.
Kevin- Binjaku i Klaudias. 18 vjec dhe playboy gjithashtu. Ishte i pashpirt kur vinte puna tek motrat e tij. Ta merrte shpirtin dhe ku vinte puna tek vllezerit per ta jepte jeten.
Femijet e Reines dhe Krisit:
Elsa- Vajza e madhe. 18 vjec dhe ishte super gazmore. E bute por edhe e pashpirt.
Paulo- Djali i dyte i familjes. 17 vjec dhe ishte playboy si te tjeret sigurisht😂😂
Femijet e Beles dhe Domit:
Irsa- Vajza e pare. 17 vjec dhe ishte shume e lidhur me Benxhaminin. Ishte e vetmja vajze qe kishte muhabetin shume mire me Benxhon ama kur ishte me gocat ndryshonte pllake😂😂
Femijet e Elenes dhe Mateos:
Nikolas- Djali i madh. 17 vjec dhe ishte tip serioz si Simoni dhe ishte super i lidhur me cunat. Kur qendronte me familjen ishte komplet njeri tjtr. Dhe ishte i vetmi qe s cante kok per sherre.
Kjo esht familja gjigande😂😂
Vazhdojm..
........
K: Shaja vertet ishin ber tap.
C: Per kok t Benxhos po.
Bxh: Pse ze be koken time ti mi cerre.
C: Mbylle sqepin plak.
Bxh: Plak i surratit tend prej cerre.
C: Hej zot. Me mir cerre plak sesa SIDA si ty q s le goc pa e pallu.
Bxh: M lumt jam i zoti. Jo si ty q akoma pret te te shkr Joeli.
C: Hej tiii. Me qe ra fjala s me ka shkr fare sot.
Klaudia: Po pallon ndo1.
C: Je shum ngushelluese Kla thenkju.
Kl: Gjithmone ketu per te te ngushelluar.
Ishin ulur te gjithe dhe po pinin nga nje gote alkol nderkohe qe prinderit i kishin ne Itali per pune dhe pushime dhe do te qendronin nje muaj.
S: Sot si e kemi planin?
Ajla: Ndo1 party?
Bxh: Aman vetem ato vitparistet mos vijn se jan t virgjera ja u qr. T vitit t 2 e lart therrisni.
S: Po sigurisht nga viti i dyt e lart se asnjeri nga ne nuk ka lidhje me ata t vitit t par. Po gjithsesi do nxjerr llafin un dhe le t vij kush t doje.
Keosi: Kan pr t na vrar cunat prej Milano( per djemt dhe gocat pra prinderit e tyre) kur t vijn dhe t shohin shishet e Jack Daniel bosh😂😂😂
Brus: Po ti Keos meqe fole ke lek q kshu bliji😂😂
Te tjeret: Hahahahahahahahahaha😂😂😂
Po benin muhabet vetem kur ne shtepi hyjne 8 cuna nga 18-19 vjec super trupa, yje dhe ishin badboys dukeshin qe ishin dhe playboy. Por me vajzat iu kishin ren ne kok dhe kishin qellime serioze.
Joeli: Ho me cuna- tha ai drejt cunave dhe i takoi me pas dhe gocat dhe n fund ishte Cataleya qe rrinte ne cel dhe bente sikur se prishte terezine.
Ai i mori celin dhe u ul ngjitur me Catan.
C: Hej sill telefonin ktu.
J: Ja ta shoh njeher un se u bera kurioz- tha ai dhe e pa qe ajo po fliste me nje djale. Nervat i preken kulmin dhe muskujt iu forcuan.
J: Kush esht ky shkerdhat q ka guximin t t shkr ty?
C: S shkr ai po i shkr un. Dhe ty c t duhet?
J: Hajd pak me mua- tha ai dhe e mori ne kuzhine. Po shiheshin intensivisht ne sy dhe Joeli foli.
J: Si ishte ajo i shkr ti?
C: Po ashtu ishte.
J: E di qe un s te le cel n dor. Pa iu shkr ti ktyre. Apo sa vonohem un dhe direkt me ke te te vije per mbare.
Ajo s duroi me dhe e goditi fort. Syte iu mbushen me nje perde lotesh dhe u ndje keq qe personi qe ajo e donte po thoshte ato fjale. Po ajo e donte qe ne moshen 9 vjecare. Po duket femijenore ama ajo e donte. Kot nuk thone qe femijet japin dashurine me te paster.
Ai e kuptoi qe nga inati kishte thene fjale qe nuk duhej dhe Opali i tij kishte syte me lot. Iu thye zemra dhe i vinte ta merrte veten me grushta.
J: Opal..
C: Kush je ti huh? Kush je pa ma thuaj pak? Je thjesht nje idjot i madh dhe askushi per mua- tha ajo dhe u be te ikte po me pas u kthye mbrapsht dhe ngriti gishtin tregues- une jam si jam jam per veten time. Ti shih veten qe je me keq se kurvat shkon pallohesh me femrat me te ulta dhe vjen me jep mua leksion. Po gjithmone per djemte esht krenari te ndryshoje vajzat cdo dite dhe ti hedhe ato si lecke ndersa per vajzat eshte turp dhe peshtirosje. Mos jep leksion ktu mua po shko dhe pallo ndo1 sherbetore q jan neper shtepi. Un flas me ke te dua dhe ty s te pyes per aq momente qe s dua t t jap llogari.
U largua e xhindosur dhe u ngjit ne dhome por harroi deren pa kycur. U shtri ne shtrat dhe vendosi jastekun para gojes dhe filloi te qante me te madhe dhe uleriste.
C: Te urrej te betohem te urrej. C me duhet mua qe merrem me ty o zottttt🥺 ti vetem te lendosh di se mos di dicka tjtr.
U shtri dhe po qendronte ne qetesi nderkohe dera trokiti.
Benxho: Cata mir je?
C: Cfar ke Benxhamin.
Bxh: Okej s qenke mir meqe me thirre me emer- tha ai dhe u afrua afer krevatit te saj dhe pa syte e saj te skuqur dhe e ngriti duke e ulur ne shtrat.
Bxh: Hejj motrush cfare ndodhi?
C: Vllacko kaq debile dhe e shpifur jam un qe askush nk me do?
Bxh: Kush specifikisht?
C: E di ti kush.
Bxh: Okej. Ai qe thua ti mos esht Joeli?
C: Ehe- tha ajo duke iu dridhur zeri.
Bxh: Zemra ime ti mos qaj- tha ai duke e puthur ne balle dhe e perqafoi- e di ti qe un e vras ate tani qe ti nxori kto lotet e tu qe s vlejn te dalin per asgje ne bote.
C: Benxho te dua shume edhe pse zihemi- tha ajo dhe e perqafoi fort.
Bxh: Edhe un zemer e cerrit ti- tha ai duke e bere te qeshte Catan.
C: Cerri ime- tha ajo dhe e puthi faqe.
Bxh: Tani t shkoj ti thyej pak hunden atij.
U nis poshte dhe sapo arriti goditi me grusht Joelin dhe te gjithe u ngriten te alarmuar ndersa Cata i doli para Benxhaminit dhe po e mbante.
C: Benxhhh boll. Mjafton.
Bxh: T vras more vesh. Lotet e saj s duhet te lagin faqet e saj kurre. Dhe ti me dhe nje premtim dhe cfare bere u tregove ordiner dhe nuk e mbajte.
J: Ti mendon se e kam te lehte huh Benxh. Me thuaj pak e di ti si ndihem un tani. Te vras veten qe bera ate te qaje dhe per me se tepermi arsyeja e loteve ishin fjalet e mia prej idioti.
Bxh: Mir qe e di.
J: Bjem prap deri sa te ngel pa ndjenja ta heq dhe une sado pak kete faj.
C: Bollll- therriti Cataleya- boll mjaft se na cmendet. E kuptoni c po thoni. Mjafton qe te dy lereni me kaq. S ka pse prishni shoqerine. Thjesht mos vazhdoni me- tha Cata dhe u nis drejt deres nderkohe Joeli shkoi pas saj. E ndaloi ne mes te oborrit dhe pa qe ajo po qante.
C: Largohu pra Joel. Cfare do akoma? Mjaft me lendove. Ti je nje djall. Nuk meriton dashurine e te tjereve. Vetem i lendon dhe me beso do te vyshkesh dalengadale dhe kur te kerkosh dashuri askush s do te ta jape.
Joeli s po fliste por fjalet e saj e gjuajten si thika ne zemer.
J: Jam- tha ai sikur te thoshte fjalen e fundit.
C: Edhe me mua?
J: Jam- tha perseri.
C: Bravo krenari per ty. Me behet qejfi. Tani zhduku hyr brenda bej sikur s ka ndodhur asgje sepse me beso qe e di qe s te intereson. Ti je djall dhe s ke zemer.
J: Mjafttt- therriti Joeli- Mjaft mjafton. Kjo zemer- tha Joeli dhe mori doren e Catas dhe e vuri ne zemren e tij- Kjo zemer rreh Cataleya Stani. Kjo zemer rreh Cata. Kjo zemer opali im. Kjo zemer rreh dhe rreh per ty. Te dua te dua dreqi e mori. Cmendem pas teje dhe asgje s mendoj pervec teje. Ku isha dhe pse s te ktheva pergjigje. Isha ne pune kishim me babin nje problem ne kompani. Pse s te shkr te te lajmeroja s kisha bateri. E di mendove se isha me ndo1 vajze po si mund te shkoj me te tjera kur je vetem ti ajo qe me eksiton dhe nuk ka tjeter femer qe me ben pershtypje. Je ti e vetmja qe me more zemren qe ne vogeli dhe s ma leshon me edhe po te duash.
Te dua e marra ime te dua. Te dua opali im i vockel dhe i cmuar.
Cataleya po qante dhe nuk priti me por bashkoi buzet e tyre.
Pasi u larguan nga puthja e pa ne sy dhe i psheretiu.
C: Te dua Joel.
J: Te dua Cata ime. Te dua Opali im. Te dua deri ne perjetesi.
C: Hahahahha e mban mendddd🥰
J: SigurishttFlashback..
Pas nje zenke te dy po shiheshin intesivisht ne sy sikur do te shperthenin.
J: Te urrej deri ne perjetesi
C: Te urrej deri ne pafundesi
End of flashback...J: Te dua deri ne perjetesi Cataleya ime.
C: Te dua deri ne pafundesi jeta ime.
Te gjithe ishin te lumtur nen shoqerine e njeri- tjetrit dhe keshtu do te ishin gjithmone. E donin njeri-tjetrin shume dhe mesa dukej historia po vazhdonte. Dheee.. Dashuria po trashegohej....Funddddd
Ky ishte dhe epilogu shpresoj tiu kete pelqyer dhe shihemi me historine e re. Pacimmm🥰❤️💋
YOU ARE READING
Dashuria Dizajni Jone💘
RomanceKjo histori flet per Auroren nje studente fashion designer e cila jeton bashke me shoqerine e saj me te ngushte ne qytetin e New York-ut "qyteti i endrrave". Ata jetojne se bashku dhe bejne budalleqe nga me te ndryshmet dhe duan ta jetojne jeten si...