~41

940 39 20
                                    

Aurora POV~
Ishim ne makine me Teodorin dhe po shkonim ne aeroport. Teodori vendosi doren ne kofshen time dhe levizte ate here pas here. Po kafshoja buzen dhe ja ku po ndjeja detin posht meje.
T: Vogelushe mos e kafsho buzen.
A: Pse?-thashe une dhe po e kafshoja akoma me shume. Teodori ngjiti doren afer organit tim dhe u rehatova ne sedilje mbylla syte dhe mora fryme rendshem.
T: Me pelqen kur kam kete ndikim tek ty baby.
A: Emm Teodor beje dreqi e marrte-thashe une dhe spo duroja dot.
T: Jo tani jemi ne rruge.
Hapa syte dhe e pashe djallezisht.
A: Okej s ka problem-thashe un dhe kalova doren ne organin e tij pasi ai hoqi doren nga kofsha ime qe sapo ndjeu prezencen time u fry.
A: Me pelqen ndikimi qe kam ndaj teje-thashe afer tij sensualisht.
T: Sa t arrijm ne hotel flasim bashk po s te p@llova sa mos kesh me ze-tha ai i eksituar.
A: S besoj te durosh deri atje-thashe une dhe ngadale po hapja zinxhirin e xhinseve.
T: Uhh Au.ror..a mos lu.aj-tha ai me veshtiresi.
A: Me pelqen kur emri im del si renkim prej teje. Me ben te lagem si det poshte meje-thashe serisht sensualisht ne veshin e tij dhe ula koken dhe nxora organin e tij dhe fillova te beja gojoren pa marre miratimin e tij.
T: Uhhhh babygirll mos sepse kam nje super deshire te te p@lloj ktu. Do bejm ndo1 aksident.
A: Pa merak vetem shih rrugen-thashe drejt tij dhe fillova perseri procesin.
T: Uhh jepi babygirl me shpejt uhh-tha ai duke renkuar.
A: Me cmend kur me thua babygirl my daddy-thashe drejt tij dhe ai u dredh ne gojen time.
Kaloi ne nje rruge dytesore ku nuk kalonin makina dhe parkoi atje.
Ra telefoni dhe e hapi.
Am: Vlla pse ndaluat?-tha Amosi.
T: E zuri makina Auroren ngaqe kishte ngren shum dhe prndj.
Am: Aha okej ju presim atje-tha ai dhe Teodori mbylli celin dhe me mori dhe me uli ne prehrin e tij. Shyqyr xhamat ishin te zinj dhe asgje nuk dukej jashte.
Kalova te mbathurat ne nje ane dhe vendosa menjehere organin e tij brenda meje.
A: Ahhh-thashe une dhe me duart ne shpatullat e Teodorit perkula kurrizin dhe koken mbrapa ndersa Teodori mbante duart ne te pasmet e mia dhe me ndihmonte per ulje ngritje dhe here pas here i godiste lehte dhe shtrengonte fort ato.
T: Uhh babygirl te dua.
A: Ehhh dadyyy-thashe une duke levizur shpejt dhe po renkoja me te madhe.
A: Ehhh daddy te duaa ehhh jepi me shpejttt.
T: Uhhhh babygirl-tha ai dhe ndjeva nje leng te nxehte brenda meje. Ndalova dhe ai me puthi fort ne buze. Ngela e shtanguar s dija cfare te thosha.
A: Teodor ti..ti
T: U derdha brenda teje e vogla ime- tha ai dhe mbertheu xhinset e zeza dhe rregulloi bluzen me pas floket e mia- u derdha vogelushe dua te mbaj ne krahet e mi femijet tane.
A: Por ne jemi te rinj akoma.
T: Joo fiks jemi un 25 ti po shkon 22. E ku ka me bukur 2 prinder te rinj trendy dhe per me se tepermi do bejm 6 femije kur t shkoj 32 vjet dua ti kem ber t 6-tha ai dhe po qeshja e lumtur e perqafova dhe fillova te qaja.
T: Vogelushe mos me thuaj qe u bere pishman?
A: Kurre. Asnjehere. Te betohem ke per te qene nje super baba. Jam me fat qe te kam.
T: Do te marr shembull nga mamaja me e mire-tha ai dhe me puthi ne buze-qendro ketu edhe pak rrug kemi.
A: Okej-thashe une.
Pas 10 min ishim ne aeroport.
T: Ateher do ikim me avjonin tone privat.
A: Cfaree? Ju keni avion privatt???
T: Po sigurisht dhe jo 1 po 3. Dhe 2 helikoptera.
Leo: WTF BRO😳
T: Jep po tani jan dhe nen dispozicionin tuaj.
A: Shume faleminderitt💋💋
Hyme ne avion dhe ishim ne sedilje te ndara kishte TV,internet,pije,sediljet shtriheshin dhe beheshin si krevat,banje te madhe thjesht luks.
Po fluturonim me avjon dhe po shihja ne cel foto vetem kur t dyve na vjen mesazh nga bela.
I: Lal,dad shiheni pak mszh q ju drg.
Okej-thame te dy dhe hapem celularet. C te shihnim nje foto super e bukur e rregulluar me filtera artistike dhe ne te dy te perqafuar me Teodorin.
A: Sa superr e bukurrr😍😍
I: Vertet ju plq?
T: Candy ke dore per fotografe.
I: E dii vdes te kem nje aparat fotografik dhe te bej foto te bukura-tha ajo enderrimtare- nejse vazhdoni ju-tha ajo dhe filloi te fliste dhe qeshte me Elenen dhe Domin.
A: Po mendon at qe po mendoj dhe une?
T: Sigurisht. Neser ka ditelindjen dhe do te bej nje super organizim qe ta mbaje mend si ditelindjen e pare me ne.
A: Te dua. Faleminderit qe ekziston-thashe drejt Teodorit dhe e putha ne buze.
T: Te dua. Faleminderit dhe ti qe ekziston-tha ai dhe me puthi perseri dhe me mori nen perqafim.
Po shihnim te dy nga dritarja vetem kur vjen nje stiuardese e cila kishte ngitur fundin deri ne fund dhe kopsat e kemishes i kishte zberthyer dhe tregonte gjoksin. Filloi te bente te bukuren para Teodorit.
X: Shef urdhero. Si thua te kalosh andej nga banaku😉-tha ajo dhe i shkeli syte.
U nervozova aq shume saqe u ngrita nga sedilja kapa floket e saj e gjuajta prapa gjurit ne kembe dhe asaj ju prene kembet sigurisht sepse eshte pika e dobet atje. Ajo ishte ne gjunje dhe i shtrengova floket i ngrita koken per te me pare dhe me doren tjtr ja shtrengova te dyja duart fort.
A: Me degjo ketu ti kuçke e vogel. Burrit tim mos iu afro me nqs e do jeten se per punen je e pushuar sapo te kthehesh ne Connectikut.
X: Kush je ti kurve qe jepen urdhra ketu-tha ajo dhe me keq akoma rendoi situaten.
I shtrengova floket akoma me shume me sa kisha force.
X: Aaaaaa me leshoo.
A: Shtttt mbylle sqepin po nuk do te ta mbyll une- ja leshova floket dhe e kapa nga gryka e ngrita nga dyshemeja dhe e shtrengova fort gryken.
A: Atehere hapi mire veshet. E para une s jam kurve sepse si hap kembet cdo mashkulli me me del per 100 euro. Un hap kembet vetem per mashkullin tim i cili esht i pari dhe i fundit qe do te me preke. E dyta mos trego mungese disipline ne pune nqs nuk do te te disiplinoj une me menyrat e mia. Tre mos guxo te besh ndo1 veprim pas kesaj gjoja per "hakmarrje" dhe per te synuar per te marre dhe bere tendin Teodorin sepse s ka per te ndodhur me beso i njoh shijet e tij dhe me mire rri beqar sesa te rrije me nje kurve te pabese si ty. Dhe e katerta dhe e fundit kurre ama kurre mos guxo te luash me nervat e mia pasi jane loje teper ama teper e rrezikshme dhe digjesh. Me pe si te qete dhe te urte kur hyra ama me beso s jam e tille. Tani shporru prej ketej dhe mos guxo te me dalesh me para-thashe une e leshova dhe ajo filloi te kollitej dhe mezi po normalizonte frymemarrjen.
A: KUPTOVEEEE!!-thashe drejt saj duke therritur fort dhe ajo u tremb.
X: Ehe me falni-tha ajo me koken ulur.
A: Shporru qe ketu dhe mos guxo te dalesh me prej andej-thashe drejt saj dhe ajo iku me vrap.
Shoh Belen,Elenen dhe Domin te me shihnin te cuditur.
E: Te betohem hall e them me plot goje te duaaaa-tha Elena duke qeshur.
I: Gjithashtu ta mbeshtes mendimin-tha Bela pas saj.
D: Me kujtoni heres tjtr mos merrem me hallen se si dihet mund t mbes steril-tha Domi pa drejt meje dhe me pas poshte ne organin e tij- joo ma kujtoni okej dua te bej femije kur t rritem😂😂😂
E: Pa merak vlla ta kujtoj un😂😂
U ula ne sedilje dhe shoh Teodorin e cuditur.
T: Te betohem te me thoshin qe e ke bere ti kete s do e besoja ama e pash vet dhe te betohem dukesh kaq e bukur,e eger dhe seksi kur je xheloze-tha ai dhe me puthi fort.
A: Jo more se cfar u be ajo kucka te beje ato veprime ja nxjerr syt nga vendi. Edhe do flasim per kte punen andej nga banaku.
T: Pz ky sesht avioni im esht i Eres un s udhetoj me kte kam me shum se 2 vite. Po Era mban goca se nuk donim te mbanin cuna.
A: Aha okej-thashe une e puth Teodorin dhe u struka ne perqafimin e tij duke pare nga dritarja e avionit...

VAZHDON...
Hellouuu😂💋💋💋 Erdha prp una me pjesen e re❤️❤️💋 Kte qe sapo i beri Aurora stiuardeses e imagjinova sikur t isha un Aurora😂😂❤️❤️❤️ Puccc per pak del pjesa tjtr sa ta shkr.💋💋❤️❤️

Dashuria Dizajni Jone💘Where stories live. Discover now