~53

699 37 63
                                    

Pas 3 muajsh..
Aurora POV~
Barku kishte filluar te rrumbullakosej dhe te behej me i madh. Nuk ishte normale per nje femer ne muajin e 4 te kishte barkun e nje gruaje shtatzane ne muajin e 7.
Sonte kishim viziten te 5 me gocat. Po po mir e degjuat te 5. Un,katja dhe lea ishim muajin e 4 kurse Reina dhe Era ne t 3.
Sonte do te mesonim gjinine e bebave. Te 14 bashke me Domin,Belen,Elenen dhe Mateon u nisem ne gjinekologia dhe ishim teper te emocionuara.
Ne fillim hyri Katja dhe Amosi.
Gj: Urime e dashur do te beheni me binjake. Jane nje vajze dhe nje djale😁
K: Vertettt🥺🥳
Am: O zot faleminderit- tha Amosi drejt tavanit dhe puthi ne buze Katen- te dua.
K: Te dua jet.
Gj: Deshironi ti degjoni rrahjet e zemres?
K: Po
Ne sfond degjoheshin te rrahurat e zemres dhe fillova te qaja.
A: Zemrat e tezit🥺🥺
Gj: Kush e ka radhen?
Vazhdoi Reina dhe kishte nje vajze.
R: O zottt Kris jam shume e lumtur🥺😁
K: Edhe une jeta ime te dua shume. Me ke lumturuar pa mase bashke me princeshen tone.
Me pas hyri Lea e cila kishte nje djale.
T: Hajde vlla hajde me qitje te mir eee. Djal t parin e dyta t dalte goc.
E: Hahahahah rrofsh vlla- tha ai dhe e perqafuam dhe Elion dhe Lean.
Me pas hyri Era dhe ajo kishte binjake. Nje vajze dhe nje djale.
L: Shiko zonja doktoreshe se mos po genjen se me pushoi zemra mua.
Gj: Hahahahhaha jo zoteri pa merak.
L: Aaaaaaaaa shyqyrrrrrr😁🥺🥺- tha Leo duke qare dhe perqafoi fort Eren dhe e puthi.
Pasi i takuam dhe ata po qendronim ne dhome dhe ishte radha ime. Po shtrengoja doren e Teodorit fort dhe mbylla syte.
Gj: Uouuu.
A: Cfare ndodhi dicka e keqe?- thashe une e shqetesuar me lote ne sy dhe u ngrita pakez.
Gj: Jo perkundrazi. Urime do te beheni me katernjake.
Te tjeret: SSAAAAAA????😲
Gj: Kater cop😂😂
A: Ooo zottt😭😭😭
T: Hahahahahah oo zot faleminderit- tha Teodori dhe me puthi ne buze fort- te dua ty dhe 4 bebat tane-tha ai dhe me puthi ne balle.
A: Dhe ne te duam shum babi.
A: Doktoreshe cfare gjinie kane?
Gj: Urime do te beheni me 2 goca dhe 2 cuna.
A: Ooo zottt faleminderit. Te rritem me shendet te plote asgje tjtr nuk dua.
Gj: Deri tani ishin muajt me te rrezikshem por mesa shoh jan teper teper te shendetshem dhe mund te them qe nuk keni per te hasur probleme.
A: Faleminderit- thashe une dhe me pas folem per viziten tjtr dhe u nisem jashte spitalit.
Leo: Hajde Teodor Stani hajde. Po ti e paske qitjen zjarr mor burr.
Elio: Dhe me tha mua ky e paska ven shotgunin ne loje😂😂😂😂😂
T: Pse cfar m dini ju mua apo?
Am: Grupi- ne kthyem koken te gjithe nga Amosi i cili po pinte cigare bashke me djemte,Domin dhe Mateon dhe ishte mbeshtetur para makines.
T: He mor burr se s ta dgj zerin fare.
Am: Po t besh nje llogari te thjeshte faree te vockel i bie qe ne shpi do jen 10 femije dhe ne jemi vetem 7 cifte.
Te tjeret: Edhe?
Am: Plak mir ne q kemi binjake po ti Teodor si do ja besh me kater mor burr. Do ju duhet ndihm.
A: Po zemer e vertet si do ja bejm. Te marrim nje dado.
El: Hall nje sek srz e ke ti?? Po un me Maton dhe Bela me Domin. Per cfar jemi ne shpi. Do iu ndihmojm dhe ne kush do ket nevoje. Me ate rast marrim pervoje me femijet😉
M: Hmm amore mos ndoshta me dhe nje shenje qe do femije?
T: Aman te keqen lali vetem tani jo se jemi full😂😂😂pas 3 muajsh kur t lindim ne kta tanet jo 1 po 7 beni. Se pstj taksirat goca po ju duhet te duroni dadot duke na ngacmuar.
A: Teodorrrr- thash me ton nevrik.
T: Cfare? He pra cuna sesht e vertet.
Kat: Moter ktu ka t drejt kunati. Apo s jam dhe shtatzan dhe me marrin nervat super xhirro.
El: Okej okej pa merak do e mbajm veten po he.
T: Bravo bukuroshe- tha Teodori dhe e puthi ne koke Elenen dhe i hodhi doren ne qafe Mateos.
I: Kunat- tha Bela drejt Mateos.
M: Ho me kunate
I: Home e surratit tat. Un ktu me t dashurin na ben dhe homoseksuale. Hej zot.
T tjeret:😂😂😂😂😂
I: Ma jep nje cigare se Domi i ka n makin po kush rri shkon deri atje.
M: Po kte thuj o kunate. Urdhero- tha ai dhe zgjati paketen.
T: Ju t dyja pini cigare?- tha Teodori serioz drejt gocave.
El: Po lal. Ne kemi 3 vite q pijm
T: Sa sa?
El: Tre- tha ajo duke ia trg dhe me gishta.
Am: Shiko shiko. Ne ne moshen tuaj pinim hashash😂😂😂😂
Kat: Ti te keput n tajare per at pun.
T tjeret: Hahahahahhaha😂😂😂
U nisem drejt shtepise dhe isha shume po shume e lumtur qe te gjithe se bashku ishim kaq te lumtur...

Dashuria Dizajni Jone💘Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora