~47

837 33 26
                                    

Elena POV~
Po qendronim te perqafuar me Mateon dhe akoma nuk po me besohej qe si me donte. Ngrita koken dhe i qesha embel dhe po e shihja me dashuri.
M: Pse me sheh ashtu amore?
El: Pse u shqetesove ti?
M: Jo por zemra ime nuk mund ti perballoje dot ata sy aq te bukur.
El: Hahahahha sha i mile je ti. Te dua shume Mateo. Mos hiq kurre dore prej nesh sepse une s do ta bej.
M: Kurre. Asnjehere. Te dua amore💋- tha ai dhe me puthi ne buze.
El: Edhe une te dua shum💋
Po qendronim te perqafuar vetem kur ne dhome hyn Domi dhe Bela. Bera te ngrihesha nga perqafimi i Mateos por ai me shtrengoi akoma me shume.
El: Vlla sesht ashtu sic duket- thashe une me te shpejte dhe te 3 filluan te qeshnin me te madhe.
D: Hahahahahha e miratoj lidhjen tuaj zemer e vllait.
El: E di qe s do ta pranosh por....CFAREEEE??????SERIOZISHTTT?
D: Ehe-tha ai duke qeshur dhe tundur koken.
El: Ti Domenik Flin je VLLAIIII ME I MIREEEE NE BOTEEE-thashe une dhe kerceva drejt tij ne perqafim dhe po e shtrengoja fort.
D: Hahahahahhaha edhe un t dua shum mistrece😂-tha ai dhe me puthi ne te dyja faqet dhe me shkuli pak hunden.
M: Vlla shum faleminderit. Te kam vlla- tha Mateo dhe u perqafuan nderkohe un dhe Bela u perqafuam bashke.
El: Hej nje sekkkk. Asnjeri nga t tjeret nk e di q Mateo esht n hotel.
D: Hahahhaah jo mistrece jo e kishim me plan. Te gjithe e dine.
El: Ouu. E si ndodhi kjo?
D: Mateo dhe un folem dhe Mateo me shpjegoi te gjitha dhe ngjarjet. E besova dhe po mendoheshim sesi ti ta degjoje dhe te ishit ne nje vend se bashku. Fola me hallen dhe te tjeret dhe ua shpjegova gjithcka dhe ishin dakort madje ata e njohin Mateon😂pervec halles qe e njihte me kohe. E dija q ai t pelqente por jo qe te donte dhe e mora vesh kur ishte takuar me Belen sepse dhe at e kishim me plan. Doja ta kuptoja nqs ajo me donte qe ta dija tia shprehja ndjenjat apo jo. Dhe mora vesh qe Mateo te donte dhe ai po rri me mua n suiten time.
El: Ore un kam nje problem.
M: Cfare problemi Amore- tha ai dhe u afrua afer meje dhe me mori fytyren ne te dyja duart.
El: Me esht zhdukur aftesia qe i merrja vesh gjerat e para. Kam filluar i marr vesh zhvillimet e fundit😔😂- thashe une dhe te gjithe po qeshnim.
I: Nejse hajd t dalim ndo1 xhirro se nk na rrihet.
El: Ku do shkojme?
I: Di un ose uaaa e di sa me vihet pr shisha. Hajd shkojm pijm shisha se me esht fiksuar ta provoj njeher.
El: Uaaaaa ti ma lexonnn mendjennn. Edhe muaaa me pihet po kshu esht kur hedh story dhe Asila kucka duke pir. Cfar ka me shum ajo se ne. Asgje ne fakt ne kemi me shume se ajo. Kshu qe para marsh edhe vrap t vishemi ne Bela.
I: Hajd- tha ajo dhe po kerkonim veshje.
M: Ne po pijm ndo1 cigare n ballkon. Hajd vlla- tha Mateo dhe nxori paketen Malboro bojqielli dhe mori 4 cigare. E la mbi shtrat dhe pash djallezisht Belen dhe ajo mua. U veshem shpejt e shpejt dhe cunat po pinin akoma cigare. Ooo zot sa i mire dukej ai me cigare. Kur e thithte ate dhe qeshte me Domin dhe me pas nxirrte tymin nga hunda ose goja.
Mora 2 cigare nga paketa qe kisha ne canten time te cilen e pinim fshehur me Belen😂😂dhe cakmakun. I ndezem qe ne dhome dhe dolem jashte duke thithur cigaret. Shoh djemte te kthejne koken dhe na shihnin te cuditur. U ulem ne kolltuket dhe vendosem kembet ne tavolina e vogel ne mes. Ata ishin ulur ne kolltuket e vegjel per nje person dhe Domi ishte majtas dhe Mateo djathtas. Akoma na shihnin ngultas.
D: Ku i gjetet ju ato?
I: E para zemer jan cigare Malboro e kuqe dhe jo si ju qe e pini Malboro bojqielli. Jeni apo s jeni cuna- tha Bela dhe po qeshja me te madhe.
D: Qe kur keni ju qe e pini?
El: Qe diten e par qe u takuam bashk😂😂ne fakt un e pija q ne Rumani vlla i dashur.
I: Ndersa un nje her ia kam mbajtur nje shoku n shkoll paketen e cigareve qe mos ja kapte roja dhe e ndeza dhe vet😂dhe keshtu e mesova.
M: Vlla jam un tap apo kto po pijn Malboro t kuqe vlla se s ka mundesi. Ku e gjetet njeher.
El: Duhh,kam paket me vete dhe un dhe Bela.
D: S ju dija kaq t rrezikshme un ju😂
El: Djalli i veshur si engjell. S ja pret njeriu mendja.
I: El si ka mundesi qe un e mbaroj gjithmon me shpejt se ty😂😂
El: Se ti e pi me shpejt se un di un pse😂😂
Filluam te pinim perseri dhe 2 cigare te tjera.
El: Dom se mos i thua mamit se te ze be per koken time un me s te flas.
D: Mamit vl se s t thot gje po babi po ta marre vesh😂😏
El: Me hoqi nga trungu familjar😂😂jo se bej shaka se as ai s do thot gje perderisa hallen e la t pinte q 15 vjec as ne s do na thote gje.
D: I know😂
El: Hajde pra se e lam pr shisha.
M: Amore do shkojm t ham njeher ora esht 4 nga ora 6 do vem se iu ze dhe ju merren mendte po ta pini pa ngren.
El: Okej ju e dini😁❤️
I: Mua me hahen picaaa🥺
El: Cne kshu?
I: Nepsi pra.
El: Mos kemi ndo1 bebe ne horizont😂😂😂- thashe une dhe fillova te qeshja bashke me mua te gjithe ndersa Bela me gjuajti ne krah.
I: Na moj tiii si ngela shtatzan un apo me frymen e shenjt. Debile😂😂😂
El: E moj mir se shaka bera. Po gjithsesi nuk hiqet si opsion😂😂😂
I: A po ti do vrar po kish t t vrase se nk vrasin dot fytyra engjellore- tha ajo dhe me perqafoi fort.
El: E sheh qe s shpetoni prej meje.
M: Me gjith qejf them qe s dua kurre te shpetoj prej teje😂💋- tha ai dhe me puthi ne buze.
I: Prit t marr posht n sporteli t na sjellin pica. Do iu them 6,2 un 2 ti El dhe cunat nga 1.
El: A po ti mendon pr mua moj shpirt😂💋- thashe une dhe e putha ne faqe dhe po qendronim qete nderkohe qe Bela fliste me sportelin poshte per te sjelle picat...

VAZHDON...
Pershendetje yjee❤️❤️Ja dhe pjesa e re qe s besoj se esht gje😣Gjithsesi ne darke pjesa tjeter❤️❤️ pucc💋💋

Dashuria Dizajni Jone💘Where stories live. Discover now