Aurora POV~
Hapa syte me veshtiresi dhe shoh qe isha ne nje dhome spitali. Nuk po e kuptoja si perfundova ne kete dhome. Po mundohesha te kujtoja cfare kishte ndodhur. Filluan te me shfaqeshin ato cfare kishin ndodhur zenka me Teodorin, acarimi me te, dora qe me dhimbte, ndodhite ne club dhe u bera te ngrihesha por ndjeva nje dhimbje therrese ne dore. U shtriva perseri dhe pashe doren e fashuar. Po qendroja disa momente dhe po shihja nga dritarja. Nje shi i rrembyer po binte dhe nje ere e forte po frynte. Ne dhome hyn nje infermjere.
I: Zonjushe jeni zgjuar.
A: Pershendetje☺️
I: Si ndiheni?- tha ajo dhe filloi te me kontrollonte serumin dhe me pas plagen.
A: Kam pak dhimbje ne dore por ndihem mire☺️
I: Eshte normale te kesh dhimbje por me me vjen cudi si arrite ta duroje gjithe ate dhimbje. Kishe aq shume copa xhami ne dore saqe jemi cuditur.
A: Dhimbja qe po perjetoja ishte nje dhimbje shum here me e madhe se ajo e dores. Gjithsesi te tjeret ku ndodhen?
I: Po shkoj ti lajmeroj dhe beni kujdes mos lendoni plagen. Me vjen mire qe je mire.
A: Shume faleminderit.
I: Eshte detyra jone☺️.-tha ajo dhe u largua.
Po prisja dhe shoh te hyje duke ju marre fryma Katja. O zot ne cfare gjendje kishte perfunduar.😂
K: Aurorrrrr🥺🥺je zgjuar si jeee? Ke dhimbje? Pse nuk e mjekove? Cfare ndodhi qe po qaje? O zot i madh e di sa me trembe. E dija qe s duhet te te lija vetem🥺. - tha ajo dhe me perqafoi.
A: Okejjj pyetjet me rradhe pasi nuk i mbaj mend.😂
L: Moterzzz-tha Leo dhe erdhi dhe ai me perqafoi.
A: Uouu duhet te vij me shpesh ne spital qe te me perqafoni kaq shume.😂😂
E: Qepe idjote na i ngrive gjakun.🥺- tha Elio me lot ne sy dhe me puthi ballin dhe me perqafoi.
A: Pshe ka qare vlai im🥺😂
E: Ja per bythen tende per ca mendon ti😂🥺
R: Aurorrr oo zot je zgjuar. Faleminderit zottt😭- tha reina dhe po qante.
A: Ore po cr e keni kte ves te qani saher me bie te fiket mua.
R: Mbylle debile🥺- tha reina qe mezi mbante lotet.- sa nuk na pushoi zemra🥺
E putha ne faqe Reinen dhe u ulen ne kolltuket qe ndodheshin ne dhome.
A: Te tjeret ku jane?
L: Amosi, Era,Krisi dhe Lea jan jasht ti therras?
A: Pooo😊
L:Okej.
Te tjeret po flisnin dhe qeshnin nderkohe une thjesht u buzeqeshja dhe mendoja ate. Ku ndodhej ai pse nuk ishte jashte? Apo ndoshta e mbyste ndjenja e fajit? Ne fakt ai nuk e dinte dhe faj nuk kishte. Se cfare ke kaluar ti nuk do ta pengonte ate te bente nje veprim. Ndoshta ai e pelqen sofian. Mendimet mu nderprene nderkohe brenda hyjne Lea dhe Era dhe me perqafojne fort.
E: Oh zot Auror na i bere gjakun uje.🥺
L: Auror na trembe.
A: Okej girlss jam ketu tani me ju mos u shqetesoni.😂
Am: Hejjj vrasese u zgjove🥺
A: Amos dhe ti ke qare😂
Am: Sigurisht qe po. Nje vrasese kemi ne.- tha ai dhe me perqafoi si nje vella.
K: Hejjj ama nuk esht e drejt.
A: Cfar ka kris?
K: Dua dhe un ta perqafoj🥺 Auror na trembe. E bere vlla Krisin me zemer.- tha ai dhe vendosi doren ne zemer ndersa te tjeret po qeshnin.
A: Hajde ketu more kokqyp😂😂-thash une dhe e perqafova.
Po bisedonim te gjithe dhe po qeshnim nderkohe shoh nga hapsira e hapur e deres ate. Po qendronte i vetmuar me lote ne sy dhe hidhte syte me shihte si isha e lumtur. Po me mbyste ajo pamje e tille.
Kat: Pipell hajde dalim tani ajo ka nevoje te qetesohet.😉- tha katja dhe me shkeli syrin mesaduket e kishte kuptuar gjithcka.
A: Ku do te qendroni.
K: Do te shkojme ne mense te ham dicka dhe do te te sjellim dhe ty.
A: Ne rregull. Ju dua shume te gjithve.- thashe drejt tyre dhe dergova puthje.- Amos qendron nje sekonde te lutem? Vazhdoni ju te tjeret.
Am: Po vrasese?- tha ai drejt meje pasi te tjeret iken.
A: Mund ti thuash pak Teodorit te vije brenda? Ishte i vetmi qe s me takoi.
Am: Auror dua te te them dicka. Qe kur te solli Teodori ne spital dhe deri tani nuk ka pushuar se qari dhe se fajsuari veten. Ai nuk e dinte sepse jam me se i sigurt qe nuk do ta bente kurre ate gje.
A: E di Amos por isha e deshperuar dhe e merzitur dhe gjithcka mu kthye flashback dhe nuk mund ta duroja dot.
Am: Ne rregull vrasese. Po shkoj ti them Teodorit.- tha ai dhe me puthi ne balle si nje vella dhe sa u be te largohej e ndalova.
A: Amos.
Am: He moj vrasese.
A: Faleminderit per gjithcka. Dhe ulu afer kates ne mense.😂😉
Am: Asgje Auror sepse te kam si motren time. Dhe sa per at te dyten pa merak😂😉 -tha ai dhe u largua.
Po prisja qe dera te trokiste dhe ja ku trokiti.
A: Hyr.
T: Vogelushe si je?
A: Mire ti?
T: Me mir tani qe te pashe ty🥺
A: Teodor eja ulu.
T: Shiko vogelushe- tha ai pasi u ul dhe mori doren time e vendosi mes duarve te tij dhe po e puthte- te betohem per shpirt te motres nuk e dija edhe nqs do e dija nuk do te ta beja kurre ty at te keqe- tha ai mbeshteti ballin e tij ne doren time dhe po qante.
A: Hejj Teodor mos u merzit-thashe drejt tij dhe preka me doren time faqen e tij- isha pakez si shume me nerva dhe prndj ndodhen te gjitha ato. Mos fajso veten. Ti nuk e dije.
T: Te betohem qe nqs ty te ndodhte dicka nuk kisha per tia falur kurre vetes. Motra ime u largua ama nqs largoheshe dhe ti nuk do ta perballoja dot.
Nuk e dija cfare kishte kaluar me motren e tij dhe me dukej kaq shume i lenduar.
A: Eja ulu ketu- dhe bera shenje nga krevati.
T: Me mire jo mos te lendoj plagen.
A: Teodorr eja pra nuk kam ngrene plumb vetem doren cava mos e ekzagjeroni kaq.
Erdhi u shtri prane meje dhe me mori ne perqafim. Vendosi duart e tij ne belin tim dhe trupi po me dridhej. Me dukej sikur ai arrinte te degjonte rrahjet e zemres time. Ishte hera e pare qe rrinim bashke kaq afer dhe ishte kaq bukur. Vendosa koken ne kraharorin e tij dhe degjoja zemren e tij qe rrihte shpejt. Ndoshta ngaqe qau ose nga meraku qe kishte per mua mendova.
A: Teodor dua te te pyes per dicka.
T: Me thuaj vogelushe-tha ai dhe me puthi lehte ne koke. Trupi mu drodh dhe stomaku me shtrengonte.
A: Cfare ndodhi me motren tende?
Ai mori fryme thelle.
A: Nqs nuk do te ma thuash nuk eshte problem pasi...
T: Shhhh vogelushe nuk kam pse ta kem problem ti je pjese e jetes sime tashme.
A: Ne rregull.
T: Isha ne klasen e 9 dhe jetonim te 4 un,mami,babi dhe motra ime. Ishte ne klasen e 7 dhe kishte shume qejf te behej nje fashioniste. Vishej bukur dhe i pelqente te vizatonte si mua. Nje dite po shkoja ne shkolle dhe ajo do te vinte pas meje. Isha nisur me pare per ne shkolle dhe po qendroja me shoket perpara saj. Shoh nga rruga tjeter jo me larg se 50 metra motren time qe po kalonte rrugen me kufje ne vesh dhe nje makine vjen me shpejtesi qe lart. Ajo nuk e pa dhe po vazhdonte rrugen vetem ne nje moment...-tha ai dhe nje lot i pikoi nga syte. Mbylli syte fort mori fryme thelle dhe vazhdoi- therrita ate fort dhe makina u perplas me te. Ra ne toke dhe po qendronte pa levizur. Duke qare u nisa menjehere drejt saj dhe pas meje duke qare edhe Lea me Eren pasi ato i kisha ne nje klase. Ambulanca erdhi e moren dhe e cuan ne spitalin me afert. Ndihesha aq bosh dhe nuk mundesha me. Kur doktori doli nga salla tha se kishte.. bere gjithcka mundej por nuk kishte shpetuar dot😭- tha ai dhe filloi te qante. E perqafova fort aq sa munda dhe ai me shtrengoi fort pas vetes- javet,muajt dhe vitet ne vazhdim ishin shume te keqija per mua derisa nje dite fola me Amosin gjere e gjate dhe premtuam se do te ngrinim kompanine tone ne perkujtim te saj.
Nuk doja ta merzisja me shume ate ama lote te pabindur dolen nga syte e mi dhe fillova te qaja. Sa shume gjera kishte kaluar. Ai e pa kete gje dhe filloi te me fshinte lotet.
T: Vogelushe nuk ta thash te qash. Nuk dua qe syte e tu te bukur te kene lot. Nuk ja vlejne.
A: Teodor ka qene kaq e vogel dhe ti gjithashtu. Me vjen.. shume keq qe te hapa plage te vjetra- thashe drejt tij dhe po i perkedhelja faqen.
T: E di vogelushe ama nje motiv i ri ka lindur per jeten time.
A: E kush na qenka ky motiv?🥺🤨- thashe une me syte me lot dhe po e shihja ate me vetullen e ngritur.
Ai po me shihte cdo detaj te fytyres.
T: Se shpejti do ta deklaroj.
A: Okej.
T: Po ngrihem vogelushe dhe mundohu te flesh.
A: Teodor
T: Urdhero.
A: Qendro dhe pak te lutem pasi kam frike nga bubullimat dhe nuk fle dot vetem.
T: Ne rregull do te largohem sapo te te zere gjumi.
A: Ne rregull-thashe une dhe vendosa koken ne kraharorin e tij muskuloz. Po ndjeja qe dalengadale po me zinte gjumi ne ate qetesi shurdhuese.VAZHDON...
Pershendetjeee yjeee. E fali dhe Aurora jone shpirt mire Teodorin dhe fjeten bashke. Pjeset ne vazhdim do te kene shume te qeshura,xhelozi dhe argetim. Ju puthhh😘❤️
YOU ARE READING
Dashuria Dizajni Jone💘
RomanceKjo histori flet per Auroren nje studente fashion designer e cila jeton bashke me shoqerine e saj me te ngushte ne qytetin e New York-ut "qyteti i endrrave". Ata jetojne se bashku dhe bejne budalleqe nga me te ndryshmet dhe duan ta jetojne jeten si...