Isabela POV~
Ndjej dicka te me guxhuliste kemben por u ktheva ne anen tjeter per te fjetur gjume isha e rraskapitur. Mu kujtua nata e djeshme dhe u ngrita menjehere hapa syte dhe bertita me te madhe.
I: Aaaaaaaaaa
El: Ngordhshh debileeee mja pellite si lope se po flem ne t tjeret. Ooo kokaa- tha Elena dhe po mbante koken me dore.
Shoh n dhom isha vetem un me Elenen.
I: El do t t them dicka.
El: Hmm- tha ajo me syte mbyllur dhe neper gjume.
I: Dje me puthi Domi dhe tani jemi te lidhur.
El: Aaa sa bukur..prit CFAREEEEEEEEE-tha ajo dhe u ngrit menjehere nga krevati dhe po me shihte me nje sy hapur nje sy mbyllur ngaqe ia vriste syte drita e diellit- thuaje dhe njeher se se kapa.
I: Dje
El: Ehe.
I: Vllai yt
El: Ehe
I: Me puthi.
El: Edheee???
I: Dhe me shprehu dashurine.
El: Aaaaaaaa- tha ajo duke bertitur mu hodh ne perqafim dhe rame nga krevati dhe godita koken ne dysheme.
I: Ooo koka ooo debilee
El: Mos ja fut kot srz e ke ti ap ke par enderr.
I: Ehe srz po kam dhe dicka me ty. PSE DREQIN S ME KE THEN QE DO NJE DJALE?😡
El: Cf..cfar thua moj?- tha ajo dhe u cudit.
I: Fol se mua s me genjen dot.
El: Okej. Shoku me i ngushte i Domit ose "vllai" i tij esht djali qe dua. Te betohem e dua aq shume por nuk mundem te jem me
te.
I: Pse?
El: Sepse ai esht n Ruamani dhe un do jetoj ktu. Dhe nuk ta kam sepse sdua ta kujtoj.
I: Zemer te kuptoj. Shiko do t t them dicka po me premto qe s do i thuash njeriu sepse s mundem ta mbaj ty te fshehte.
El: Fol.
I: Mateoja esht ktu.
El: CFAREEEE😵jo jo jo s ka mundesi. Prit nje sekond ku ja di emrin ti?
I: Ateher...-fillova ja shpjegova te gjithe ngjarjen e djeshme.
El: Fuck brooo pse me ze gjumi gjithmon ne keto casteee??? Duhet patjeter ti humbas. Dhija rracen.
I: I knowww. Por jam super e lumtur.
El: Mir ti po un😂😂kunatka imeeee- tha ajo dhe me perqafoi dhe po qeshnim. Kur po perqafoheshim trokiti dera dhe te dyja kthyem koken.
D: Embelsir u zgjove?
I: Ehe erdhaaa.
M: Kunate- tha Mateo dhe Elena ngeli.
El: Un thashe se ishte shaka. Oh zot- tha ajo dhe vendosi doren time ne zemren e saj- po me del zemra nga vendi.
I: Ja t hap deren.
El: Joooo. Shiko si jam skandal i zotit.
I: Shiko bej sikur fle dhe t shohim cfare do te beje Mateoja dhe cfare do te thote.
El: Okej- tha ajo u shtri dhe beri sikur po flinte.
Hapa deren dhe shoh Domin.
D: E vogla ime qe me embelson diten- tha ai dhe vendosi duart ne belin tim dhe me puthi ne buze.
M: Shiko q mos ju nderpres brenda esht Elena?
I: Shko se esht n gjum. Rri ne dhom.
M: A po kur them un q kam kunaten me boss ne bote s me beson njeri.
I: Hahhahaha- thashe une dhe ai na perqafoi te dyve dhe u fut brenda.
D: Hahahhahaha i cmendur-tha Domi duke pare drejt deres dhe po me shihte mua- hmm si e ka planin sot e vogla ime?
I: As ja kam iden fare s kisha planifikuar asgje😂
D: Hmmm e di ti qe ke te dashurin me te mire ne bote.
I: Apapapa sa krenar qe je more😂😂
D: Pse car pret ti?😂😂
I: Gjithsesi cfar do bejm sot se s ja kam iden fare.
D: Po sikur mos t ta them?
I: Merzhitem pashtaj una😔
D: Eve una ta nge humorin💋- tha ai dhe me puthi.
I: Cfare kane pergatitur pr mua?
D: As ja kam iden.
I: Gjithsesi shkojm pijm ndo1 gje posht.
D: Shkojm💋Elena POV~
Mateo hyri brenda ne dhome dhe zemra filloi te me rrihte shpejt dhe frymemarrja mu shpeshtua. E dija qe do bija ne sy dhe bera sikur u zgjova.
El: Isss ti je?
Ai nuk foli. U ngrita duke ferkuar syte dhe kthej koken dhe shoh Mateon. Ohh zot sa i bukur ishte kishte veshur komplet sportiv te zi adidas dhe bluze te bardhe me menge te shkurtra qe i tregonin trupin e mirepalestruar fantastik. Kishte vendosur nje kapele te bardhe Philip Plein dhe cante krahu Gucci. Atlete te bardha adidas dhe celin ne dore. Uhhh sa vap qe u be ne dhome🥵
El: Ma..mateo- disa lote mu vendosen si perde para syve dhe fillova te qaja. Me kishte marre tmerresisht malli per te.
M: Amore- tha ai dhe sa me kishte munguar zeri i tij i trashe qe me bente te dridhesha. U ngrita nga shtrati dhe vrapova drejt tij dhe e perqafova.
M: Hahahha amoreee-tha ai dhe po me puthte ne qafe dhe ne faqe.
El: Mateoo me fal😭- thashe une duke qare.
M: Pse amore?
El: Nuk te takova kur ika. Qe te bera bllok ne te gjitha rrjetet sociale. Me kishte marre shume malli per ty. Me fal per cdo gje.
M: Amore🥺- tha ai me syte me lot dhe te skuqur- mos kerko falje. Te kuptoj dhe te kam kuptuar gjithmone ama ti e di un premtimet dhe betimet i mbaj gjithmone. Dhe dije qe asnjehere s heq dore prej teje.
YOU ARE READING
Dashuria Dizajni Jone💘
RomanceKjo histori flet per Auroren nje studente fashion designer e cila jeton bashke me shoqerine e saj me te ngushte ne qytetin e New York-ut "qyteti i endrrave". Ata jetojne se bashku dhe bejne budalleqe nga me te ndryshmet dhe duan ta jetojne jeten si...