Aurora POV~
Perpara se te dilnim nga spitali me bie telefoni. Ishim te gjithe ne dhome ishte nje numer i panjohur. U ngrita ne kembe dhe e hapa.
A: Alo
X: Alo pershendetje zonjushe Aurora. Pronari i shtepise jam.
T: Vogelushe kush esht ne telefon🤨
A: Shttt-bera une me shenje nga Teodori.
A: Pershendetje per cfare me moret?
X: Dua tiu them qe nuk dua ta leshoj me me qera shtepine dhe keni kohe 1 dite te paketoni rrobat tuaja.
A: CFAREEE😵
T: Vogelushe cfare ndodhi-bera me shenje nga Teodori te mos fliste.
A: Nje sekond ti po thua qe ne kemi vetem 1 dite kohe?! Me fal por duhej te thoshit me pare nuk mundemi te behemi gati kaq shpejt.
X: Nuk me intereson zonjushe. Kaq kisha per te thene diten e neserme do te vij per dorezim te celsave.
A: Nje sek..ma mbylli. Ughhhhhhh injorant njeriiiii😡
T: Vogelu..
A: Ju lutem per 5 min mos me flisni sepse mund te shperthej nga momenti ne moment.
T: Okej vogelushe thjesht qetesohu.
Po beja ecejake neper dhome dhe here here kaloja doren neper floke.
A: Kjo s duhej te ndodhte..jo jo nuk duhej ku do shkojm tani...huuu o zot qetesohu Auror do ta gjeni nje zgjidhje-thoja me ze te ulet.
A: Okej jam e qete tani. Pesa kam nje lajm superr te keq.
Katershja: Cfare?
A: Pronari na nxori jasht.
4: Cfareeee😱😱
Kat: Oh zot i madh ku do te shkojme ne tani. Ooo zot cfare po ndodh keshtu s na ndahem problemet.
Am: Zambak qetesohu-tha amosi dhe mori fytyren e Kates ne duar-cfare problemi keni.
T: Aurora mos u streso do ta gjejme nje zgjidhje-tha teodori
L: Opop kunat po jo ne syte tane.
A: Leo qepe😡dhe nuk e ke kunat.
L: Okej e qepa-tha dhe ngriti duart lart.
A: Grupi duhet patjeter te gjejme nje zgjidhje pasi une s mund te leviz tamam doren te mbledh rrobat e mia. Kam shume rroba. Ku do te shkojme neser duhen te pakten 2 muaj per aprovimin e procedurave. Ooo zot grupi gjeni nje zgjidhje do te luaj mendsh.
T: Kam nje ide.
Te tjeret: Fol
T: Ateher shum thjesh shkojme ne shtepine tuaj ju merrni rrobat tuaja ne marrim ato valixhe qe morem dhe nisemi per ne shtepine tone pasi kompania e denzifektimit me mori ne telefon dhe me tha qe nuk ka problem.
A: Jooooo nuk behet fjal srz nuk duam te behemi barre per ju jeni ne shtepine tuaj s ka problem do te qendrojme ne hotel.
Am: Vrasese mos na beni tiu marrim me zor sepse nuk do tiu pelqente ajo menyre-qeshi djallezisht dhe shkeli syrin amosi ne drejtim te Teodorit dhe hodhi nje shikim fitimtar drejt nesh.
A: Mir ju cunat se keni problem po goc..
Era: Te vrava. As mos e permend.
Lea: Aiiiiii saaaa qejffff do rrim ne nje shpi me gocattt-tha lea e entuziastmuar dhe beme nje perqafim gocash dhe u psheretita- do rrini me cunat pa gocat varja😂😉
Lea: Shtt ti.
A: S thash gje😂😂
T: Grupi do ikim?
Te tjeret: Ikim.
Po dilnim nga spitali dhe dolem jashte ne parking. Teodori me hapi deren e makines dhe u futa brenda. U afrua afer meje dhe me vendosi rripin.
Nxora telefonin dhe fillova te zbatoja perseri planin..Flashback..
Gjate kohes kur Teodori po flinte dola jashte me kujdes dhe u takova me vajzat ne parking.
K: Orushe per cfare te duheshim?
A: Ateher goca kam ber nje plan si ta kuptoj nqs Teodori me do ap jo.
L: Shprehu.
A: Ateher Reina ja more numrin Xhesit?
R: Yes
A: Okej une do tia shpjegoj Xhesit dhe do hiqemi sikur pelqehemi dhe ai tha qe do te me ndihmoje. Do te flas me te me mesazhe dhe te shikoj si do te reagoje Teodori. Nqs ai nuk me do nuk e di ndoshta jap dhe doreheqjen dhe largohem ne Shqiperi.
Gocat: Cfareeee???
K: Ti nuk ke shans te ikesh more vesh🥺.
A: Ndoshta dhe qendroj😂😂
K: Iiiii sa inat t kam kur me tremb me keto lloj shakash. Nejse.
A: Do te me ndihmoni?
Gocat: Gjithmone te gjitha per nje dhe nje per te gjitha.
A: Goca ju dua shume😘❤️-thashe dhe i putha ne faqe dhe beme nje perqafim gocash.
K: Ik ngjitu lart n dhom per cdo gje shkr n grupi.
A: Oki😘
End of flashback..Po flisja me Xhesin dhe hedh syte ne nje moment nga Teodori dhe po shtrengonte timonin per nje moment thashe se e theu. Te shohim zoti Teodor😈
Mbylla celin dhe mora fryme dhe e nxora duke qeshur si "nje e dashuruar". Fillova te qeshja mbeshteta koken ne xhami i makines dhe po shihja pemet qe leviznin.
Po mendoja sesi do te qendroja me Teodorin ne nje shtepi. Do te ishte e veshtire por gjithsesi do te pershtatesha.
Mendimet m'i nderpreu Teodori.
T: Zonjushe po ju telefonon "i embli"-tha ai me ironi,inat dhe duke bere thonjzat. Me vinte te qeshja me te madhe.
A: Alo Xhesi-thashe une dhe fillova te luaja me floket.
Xh: He moj goc c po ben?
A: Ic sapo dola nga spitali.
Xh: Moss po plani?
A: Ee po po shkojm ne shtepine e Teodorit.
Xh: Uuuu girll. Cfare ndodhi😂?
A: Ta shpjegoj me von o i embel😂-dhe pash Teodorin te shtrengonte timonin.
Xh: Na moj se ka per te me ngrene qe nga celi Teodori. S dua te vdes pa gjetur dashurine jo per gje😂😂
A: Ahahhaahhaahhahahahaha- fillova te qeshja une me shakane e Xhesit dhe fillova te qeshja dhe me Teodorin qe sa nuk po pelciste
A: Shiko per t'u takuar e bejm keshtu. Kur te jesh i lire te drg lokacionin dhe takohemi dhe per kafe.
Xh: Okej😂😂
A: Byeee edhe un te puth.
Xh: Un s te thash te puth po gjithsesi😂😂
A: Hahahaahaha😂-qesha un dhe mbylla telefonin.
T: Mesa shoh paskeni marrdhenie fantastike. Thash se kur me the ne spital po beje shaka.
A: E pse ta beja😂😈
T: Thash mos bere shaka si mua.
A: Hahahahahaha jo esht i vertet😂😈 Edhe sa minuta rruge kemi?
T: Arritem.
Ktheva koken dhe shoh nje super vile gjigande ngjyre te zeze. Ishte fantastike😍😍.
Zbritem nga makina dhe po e shihja me qarte. Edhe grupi kishin arritur dhe po shihnim perreth.
A: Wooowwww. Fanastike. Seriozisht kjo eshte shtepia juaj?
Am: Po vrasese.
A: Te betohem nuk e imagjinoj dot si eshte brenda.
T: Te pelqen vogelushe?
A: Tallesh. E adhuroj eshte fantastike. Jeni me fat qe jetoni ketu.
T: Shtepia eshte me fat qe na ka ne😉.
A: Ughh zot pse ma prish entuziazmin me komplimentet e tua per veten tende mendjemadhe.
T: Duhet te mesohesh sheqerke.
A: Mos me thuaj sheqerke😡
T: Pse apo behet xheloz Xhesi?
A: Hmm ta mendoj🤔ska pse behet xheloz per ty- thash une dhe hodha floket ne fytyren e tij.
Te tjeret: Uuuuuuu e rende.
T: Do ta vras at Xhesin po prit- tha ai me ze te ulet por arrita ta degjoja.
Hyme brenda dhe deren e hapi nje sherbetore dhe ishte ne moshe 45 vjec dhe dukej nje grua shume e mire.
X: Pershendetje une quhej Dilara dhe jam sherbetore.
A: Pershendetje Dilara une quhem Aurora dhe jam shoqja e Amosit,Krisit,Eres dhe Leas.
D: Gezohem.
Hyme brenda dhe kishte nje sallon fantastik.
Am: Ateher tiu tregojm shtepine dhe dhomat tuaja.
A: Amos kam nje kerkese do tia plotesosh vraseses😇-thash une me nje fytyre engjellore.
Am: Fol moj vajz nje kunate vrasese kam une-tha ai dhe vendosi krahun ne qafen time dhe nje e kishte ne ajo e Katerines.
A: Na i tregoni dhe dhomat tuaja.
Am: Po un thash q do ja u tregonim.
A: Te betohem une do te humb ne kete shtepi.
T: Pa merak do te te vendosim nje çip qe edhe po humbe te gjejm me JPS.
Te tjeret:😂😂😂😂😂😂
A: Ti je humorist pse s na thua more djale. Ta dim mos acarojm nervat me ty🙄
Am: Vazhdojm me dhomat pa kercitur ndo1 sherr ktu😂😂.
A: Hajde vllai i 3 se si dihet nervave t mia.
Am: Vllai i 3?
A: I pari esht leoja,i dyti elioja, i treti ti dhe i katerti krisi😊
Am: Po Teon nga e le.
A: Ai esht thjesht shok.
Am: Eee shok😉 e kuptova.
A: Me ler rehat poo..uauuuuu sa super- thashe une duke pare korridorin dhe me pas vazhduam duke pare dhomat q ishin fantastike😍.
YOU ARE READING
Dashuria Dizajni Jone💘
RomanceKjo histori flet per Auroren nje studente fashion designer e cila jeton bashke me shoqerine e saj me te ngushte ne qytetin e New York-ut "qyteti i endrrave". Ata jetojne se bashku dhe bejne budalleqe nga me te ndryshmet dhe duan ta jetojne jeten si...