~32

813 36 4
                                    

Isabela POV~
Pasi erdhem ne shtepi u ngjita lart ne dhome te ndryshoja fustanin dhe te vishja pizhamet qe te isha me lirshem. Hyra ne dhome zbertheva zinxhirin e fustanit dhe hyra ne banje dhe hapa rubinetin e vaskes dhe e lash te mbushej. U drejtova drejt pasqyres mora ujin Micelar dhe po fshija makeup-in. Me pas lava fytyren me uje te ngrohte dhe hoqa te brendshmet dhe u futa ne vaske. Mbylla syte dhe ne fraksion sekondi me doli para fytyra e Domit. Hapa syte dhe ndjeva flutura ne bark. Si ka mundesi ishte kaq i bukur dhe me thene te drejten besoj se ka pasur pafund te dashura. Duhet t'i qendroj larg nqs nuk dua te bie pre e tij te me fuse njeher ne shtrat dhe te me hedhe si lecke. Shume jane munduar por nuk ja kane arritur ndoshta fati. Kam shpetuar gjithe ato here nga perdhunimi apo dhe dhuna barbare. Dola nga vaska rrethova nje peshqir ne bel dhe u drejtova drejt dhomes. Vesha pizhamet e mia ngjyre nude dhe kapa nje topuz te crregullt. Vendosa syzet e mia qetesuese dhe vendosa te zbrisja poshte ne sallon.

Duke zbritur degjova qe babi i Elenes dhe Domit po i thoshte dadi Aurores qe Elena dhe Domi do te vazhdonin shkollen ketu ne Amerike

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Duke zbritur degjova qe babi i Elenes dhe Domit po i thoshte dadi Aurores qe Elena dhe Domi do te vazhdonin shkollen ketu ne Amerike. Dhe per me shume do te ishim ne nje shkolle dhe me shume mundesi ne nje klase. U ngjita ne dhome dhe u stresova. Po kaloja duart neper floke. Nuk ka mundesi si mund te rri me te. Me pas u kujtova qe kam 5 vellezer (Teo,Amos,Kris,Leo,Elio) dhe e di qe ata nuk do te lejojne dike te me lendoje. Me pas u gezova tej mase qe Elenen do ta kisha ne klase dhe e sig qe do ishim super te lidhura. Pasi vetem 3 or kam qe e njoh dhe jam shume e lidhur me te sikur te kemi nje jete qe njihemi. Po qendroja ne dhome vetem kur dera hapet dhe hyn furishem Domi.
I: Uouuu cfar ben ti psiqik malesh.
D: Kush te tha te ngjiteshe lart??-tha ai me ton serioz dhe te eger.
I: Hahahahahahhahhahahahhaha😂😂😂😂😂😂- fillova une te qeshja me te madhe dhe u perkula si te mbaja barkun me dore.
I: Hahhaha oiiii sa kam qeshurr😂😂- mora nje hije serioze dhe po e shihja- kush mendon ti se je vjen ketu me flet sikur t kam ngren buken dhe me kerkon dhe llogari!!🤨 Djal i dashur ke vetem 3 or qe me ke takuar mos mendo se ke pushtet mbi mua ne rregull. Mua urdhra vetem lali Teoja dhe dadi Aurora me jep. Me degjove?? Vetem ata. Tani dil nga dhoma te lutem shum dhe mos na caj si shum trapin.
D: Me fal cfar the? Mos na caj trapin?!
I: Po at thash kishe ndo1 problem.
D: Embelsire-tha ai dhe filloi te afrohej rrezikshem- jo fjale te pista. Nuk ju shkon vajzave te mira te prishin gojen.
I: Ste pyeti njeri e para dhe e dyta DIL NGA DHOMA IME- thashe une duke theritur ne pjesen e fundit.
Erdhi me te shpejte me kapi per fyti dhe po me shtrengonte. Pafund kujtime mu rikthyen dhe nje frike me pushtoi deri ne palce.
D: Mos me thirr mua- tha ai duke shtrenguar dhembet.
Mu kujtua momenti kur vajzat e jetimores me dhunonin me terhiqnin per flokesh dhe me kapnin per gryke deri ne momentin kur syte fillonin me mbylleshin. Instiktivisht fillova te qaja me ze dhe pashe Domin te me shihte i cuditur. Me leshoi dhe rashe ne toke vendosa duart ne toke ula koken dhe po shtrengoja grushtat nga inati. Ne ato momente Elena vjen ne dhome.
E: Isss cfare ndodhi??-tha ajo dhe me perqafoi dhe po me fshinte lotet. E perqafova fort dhe fryma me merrej aq shume po qaja. Ajo me leshoi dhe u ngrit me te shpejte.
E: Dommmmm. Cfare i bere?? Debil njeri,maskara,hipokrit cfare i bere??
D: Asgje-tha ai dhe po shihte drejt meje dhe qendronte akome si i ngrire.
E: Si asgje more ajo po qan. Kafshe,shtaze. Ooo zottt nga me re per vlla ti mua. Dil urgjent nga dhoma mos theras lali Teon dhe lali Leon dhe te te sqarojn ata.
D: Ne fakt s kisha ndermend te rrija-tha ai me syte plot inat dhe u largua duke terhequr deren fort.
E: Eja zemer-tha Elena dhe me mori me uli ne krevat. Vendosa koken ne kofshet e saj dhe po qaja pa ze. Ajo me ferkonte floket sikur te me kishte moter.
E: Is zemer cfare ndodhi? Shiko e di qe e kam vlla po esht shum idjot do e vras te betohem si guxon ai te preke shoqen time me te ngushte.
Ngrita koken dhe po e shihja dhe e perqafova fort.
I: Vertet jam shoqja jote me e ngushte?
E: Sigurisht. Pse po qan tani prap?
I: Askush nuk me ka thene shoqe e ngushte me pare. S kam pasur asnje shoqe.
E: Futja kot. Seriozisht?
I: Po. Ne jetimore-thash une dhe syte mu mbushen me lot- te gjitha vajzat me dhunonin keqmas dhe me pas ma hidhnin fajin mua dhe me dhunonin dhe kujdestaret. Nqs ju tregoja qe ato me rrihnin ato me benin tortura. Kisha frike te flija naten sepse nuk i dihej cfare ndodhte. Me urrenin aq shume dhe nuk e di dreqin. Por si mund te me donin ato nderkohe qe vete prinderit e mi me lane vetem ne kete bote. Fillikat dhe as menduan per mua. Pervec kesaj ne shkolle askush nuk me qendronte afer me thoshin iii jetimja,ose debilja,idjotja,e semura,qorrja cfare s me kane thene😭 dhe une perseri heshtja. Ka pasur dhe djem qe😭-thashe une dhe shpertheva ne lot por perseri po flisja- qe kane dashur te me perdhunojne apo dhe ngacmime seksuale. Kam shpetuar shume here dhe jam e lumtur qe nuk kam rene pre e tyre. Jam munduar gjithe ato here te bej vetevrasje dhe isha e lodhur shpirterish dhe e thyer. Nje dite mendova te largohesha sa me larg te ikja nga jetimorja dhe te lija shkollen. Do te gjeja pune do punoja dite e nate dhe te kujdesesha per veten. Po qendroja ne park dhe ishte pikerisht dita kur njoha dadi Auroren dhe lali Teon te cilet me erdhen si engjej shpetimi pas gjithe atyre vuajtjeve. Ndoshta i kane derguar prinderi e mi dhe jam pafund e lumtur qe i gjeta te gjithe dhe e lumtur tashme qe me mbushin zemren time plot dashuri. Jam e lumtur qe te njoha dhe ty dhe te dua shume shoqja ime e ngushte. My sis- thash drejt saj e perqafova fort nderkohe ajo po qante bashke me mua.
Pas disa minutash Elena heq doren nga floket e mia dhe u ngrit nga shtrati.
E: Fshiji lotet urgjent tani dhe mos te te shoh me te qash. Vetem do qeshim dhe do jemi te lumtura sepse nuk na shkojne keto lloj budalleqesh. Tani me trego pak cfare te beri Domi se nuk ma the- tha ajo dhe po vertitej neper dhome.
I: Eem.. ateher un i ktheva fjalen.
E: Bravo t qoft. Jepe doren ktu✋🏻-tha ajo drejt meje dhe un po qeshja.
I: Pastaj me kapi per gryke dhe me tha mos me thirr mua.
E: Iiii do e vras fare do ja shkeput gjymtyret. Pstj?
I: Dhe mu kujtuan te gjitha keto q te thashe dhe prndj reagova ashtu.
E: Shum mire. Ateher do rrim indiferente derisa ai te te kerkoje falje. Okej?
I: El po ti e ke vella ske pse ta besh.
E: E kam vella e kam qe mos e paca ne ca raste😂- tha ajo duke qeshur- ama kam dhe nje shoqe qe do t'i qendroj prane. Dhe per me se tepermi jam femer nuk mund te lejoj qe ai t veproje keshtu. Edhe cfare se esht djale? Un jam femer qenia me e brishte ne bot-tha ajo dhe une e nderpreva.
I: Per te brishte ne fakt per ne te dyja dyshoj por nejse😂😂😂-thashe drejt saj duke qeshur.
E: Jemi jemi po he. Prit ku e lash. Aa po. Un jam femer dhe ai nuk ka pushtet mbi nje femer. As ai dhe askush tjeter. Sepse nqs femrat nuk do te ekzistonin djemte do te ishin thjesht nje hic. Bota do te ishte e pazhvilluar dhe super kot. Ndersa femra pa mashkullin do te ishte e pushtetshme dhe bota do te ishte super me e zhvilluar se tani. Me pak fjal se e bera fjalim😂😂-tha ajo duke qeshur- do mbajm qendrim.
I: Okej-thashe drejt saj dhe tokem duart dhe hyme ne cel. Kishim te dyja te njejetin cel dhe te njejten ngjyr.
I: El kam nje ide. Nsr dalim shkojm blem kllef matchy?
E: Aiii sa mir te vajti mendja. Poo do vem.
I: Oki- thash un dhe hapa snapchatin dhe po benim foto.
Po benim video per te qeshur dhe me pas vum muzik dhe po kercenim. Ne dhome troket dera dhe hyn Domi.
Elena ndaloi muziken dhe e pa shtrember.
E: Me fal Dom kush te tha te hyje.
D: Askush trokita dhe hyra.
E: Okej dil nga dhoma.
D: S kam ku te dal sepse do qendrojm t 3 ne nje dhom sot. Deri neser kur te bejm dhomen.
E: Is hajd pak- tha ajo dhe u drejtuam ballkonit.
I: Degjo El do i them dadit te flem ne dhomen e saj se besoj se do fleje me lali Teon😂- thash duke qeshur- dhe e lem ne kte dhom Domi.
E: Oki.
Hym ne dhom dhe Domi ishte ulur dhe po qendronte cel.
D: Cfare vendosi gjykata?- tha ai drejt nesh.
E: Qe ti ta qepesh gryken e mos na cash trapin.
D: Se mos ke ti.
E: Po tendin pra.
D: Gjynaf. Le gjith ato goca pa kenaqesi.
I: Iuuuu na i shpifet. Un ika sic e lam El.
D: Ku shkon ti? - tha ai drejt meje dhe ngriti syte nga celi.
I: Ne te sateme do vish?- thashe drejt tij dhe elena filloi te qeshte.
D: Fol mir me mua qe mos ndodhe dicka si me pare.
U nervozova u afrova afer tij ngrita gishtin dhe po e shihja gjithe inat.
I: Degjom mir. Mua mos guxo dhe njeher te me afrohesh afer ose te betohem nuk mbaj pergjegjesi. Boll kam duruar 1 vit nuk dua me shume. Nqs je me me mendjen te besh te fortin dhe te pushtetshmin flasim me lali Teon dhe dadi Auroren dhe gjejm nje zgjidhje. O ti o un ne kete shtepi. Prandaj mbylle sqepin mos fol me sepse te siguroj qe nervat e mia kan arritur kulmin dhe jane gati te shperthejne.
D: E kush je ti qe urdheron njeher. Nje kalama kopshti-tha ai drejt meje dhe e godita fort me shpulle dhe ai anoi koken.
Mu kujtua bullizimi ne shkolle dhe syte mu mbushen me lot por nuk i lejova te dilnin.
I: Te betohem po fole me nuk ka meshire- thash drejt tij me pas pashe Elenen te me shihte krenare me tundi koken ne shenje pohimi dhe u largova nga dhoma.
U nisa ne koridor dhe takova lali Teon dhe dadi Auroren. I kerkova te qendronim ne dhomen e saj dhe qendruam atje me Elenen. Bem gallata u kenaqem pa fund. Po shihnim nje film ne laptop dhe filloi te me hahej buk.
E: Is me hahet ndo1 gje.
I: Per zotin me lexove mendjen. Edhe mua El.
E: Shko ne merr ndo1 gje posht aman se pertoj te cohem.
I: Okej shkoj un. Edhe debile mos guxo ta vazhdosh filmin pa mua. Do vonohem pak te bej ndo1 gje te mir.
E: Mir debile mir😂😂.
U nisa poshte dhe po ecja ngadale. Me erdhi nje njoftim ne cel dhe hapa celin te shihja dhe u perplasa me dike...

VAZHDON...
Pershendetje yjee💋❤️. Sa shume ka vuajtur Isabela por nuk do te vuaje me. ❤️Kjo esht pjesa per sot e di e hodha pak von por tani na erdhi frymezimi. Neser besoj se do kemi pjes te reja. Ika pacimm💋💋❤️❤️


Dashuria Dizajni Jone💘Where stories live. Discover now