Aurora POV~
Gjate kohes kur po hynim ne kompani po shihja me vemendje cdo detaj dhe ishte i dizenjuar deri perfeksion😍. Po ndiqnim Stelen asistenten e nje prej shefave me te medhenj dhe ishte nje vajze shume miqesore dhe me pelqeu shume dhe u miqesuam shpejt. Po shihja qe po afroheshim drejt zyres ishte me xhama te zinj me reflektim nga jashte dhe dukej fantastike ne kontrast me ngjyren e bardhe te mureve dhe pllakave te lemuara qe dukeshin si rruge reflektuese. Lexova anes deres nje etikete e cila shkruante rolin e personit ne zyre dhe emrin e tij: Shefi i pergjithshem Z. Teodor Stani. Nuk e di pse me dukej pak i njohur ky emer.
Po ecnim kur mu shfaqen vegime nga mbremja e kaluar qe po kerceja ne tavoline dhe dikush me mori ne shpatull dhe me coi brenda ne shtepi. Ndalova per nje moment dhe po mundohesha te kujtoja perseri dicka por nuk mundesha.
L: Orushe do te vish?
A: Erdhaa.
Fillova te shpetoja hapin qe t'i arrija dhe Stela trokiti ne dere.
T: Hyr.
S: Shef erdhen 5 punonjesit e rinj- tha ajo.
T: Futi brenda.
Sapo hyra u perballa me syte e tij te smeralde dhe ndjeva perseri shtrengimin ne stomak dhe zemren te rrihte shpejt por e sigurt e kam pasur nga emocionet e dites se pare te punes. U ulem te gjithe dhe Teodori po fliste nderkohe une kisha fiksuar shikimin diku dhe po mundohesha te kujtoja cfare po ndodhte dje.
A:Pershendetje zonjushe aurora! -degjova zerin e tij.
A: Ouu me fal se kisha mendjen
T: Dukeshe -i thash un.
Te tjeret: Hahahhhahahahahah😂😂😂😂😂😂😂
T: Ateher ketu keni kontraten do e firmosni dhe do ta lexoni per udhezimet qe iu duhen. Tani mund te largoheni tiu tregoje zyren Stela.
Nje zeri: Ne rregull. Faleminderit!
T: Aurora ti ku shkon?- me foli ai
A: me grupin, zoteri.
T: me ty kam dicka per te folur prandaj ulu ne karrige.
A: ne rregull
Po qendroja ne heshte nderkohe me dolen vegime te Teodorit nga mbremja e djeshme dhe po me kujtohej gjithcka. E ndjeja veten qe po skuqesha nga inati dhe po e shihja Teodorin me nje shikim vrastar.
A: Tiiiii😡
T: Ne fakt per momentin jam ju jo ti sepse jemi ne orar te punes-tha ai duke pare drejt ores se tij te dores.
A: 😡😡😡
T: Tani e nderuar punonjese qe sot e tutje duke filluar pune ne kompanine tone nuk duam skena si ato te djeshmet por ti nuk i mban mend prandaj kur te te kujtohen mund..
A: Nuk ju premtoj dot e para dhe e dyta me jane kujtuar te gjitha dhe e mbaj mend prandaj te urrej dhe me acaron shume nervat por faleminderit qe me ndihmove para se te flija gjume😡🤗
T: Asgje dhe sa per punen e urretjes po te bej nje tolerim meqenese je e re ne kete pune ama mos guxo dhe njehere te flasesh keshtu me mua.-tha ai me nje ton te qete por urdherues.
A: E para mua mos me urdhero dhe e dyta patjeter zoti shef🥴
T: Mund te dalesh tani.
U ngrita dhe dola nga zyra e tij dhe isha aq me nerva saqe me shum mundesi nqs do ishim neper filma te animuar veshet e mi do te nxirrnin tym😡. Shoh pak me tutje grupi po sistemoheshin ne nje zyre ku do te qendronim te 5 per nje fare kohe me pas do kalonim ne zyra te ndara. Ishte e modeluar shume bukur dhe dukej nje ambient shume i kendshem dhe i ngrohte.
A: Pipellsaaa- thash un dhe ata ngriten koken me sy pyetes dhe dyshues.
K: Cfar te deshte shefi,pse ndenje ne zyr,cfar te tha,si reagove,nga njiheni..FOL SHPEJJTTT SE NK PO ME DUROHET-foli katja me nje fryme saqe u cudita di arriti dhe te therriste🤷🏻♀️ dhe vendosi duart poshte mjekres dhe degjonte sikur po i trg ndo1 perralle keshtu bene dhe te tjeret.
A: Hej zot po nga e njoh un at zdromsin nje cop shefi bo sikur car esht ta marr edhe ta masakroj m thot mu pusho dhe me thot "Tani e nderuar punonjese qe sot e tutje duke filluar pune ne kompanine tone nuk duam skena si ato te djeshmet"- thash une duke e imituar- UGHHHH sa me acaroi o zot vetem se esht nje mundesi shume e mire per pune nqs s do ishte ju betohem q nk rrija me ketu😡e di te betohem me vinte ta mereja dhe ta shtrydhja kshu-dhe po shtrydhja nje leter me dore. Te betohem po vazhdoi me ato ironi do behem vraseseeee😡😡. Pash q t 4 kishin ulur koken dhe u ngriten n kembe dhe mbanin ballin me dore.
A: Qetesohu vetja ime merr fryme 1 merr frym 2 merr frym 3 huuuu okej vazhdojme merr frym- dhe fillova te kthehesha me fytyre nga dera kur ngela e shtangur dhe fillova te skuqesha sa nga inati sa nga turpi...VAZHDON...
Pershendetje pipellsaaa😂💕💕 Kush mendoni se do jete pas deres? Do shpetoje gjalle personi ne fjale😂😂 Ikaaa shihemi pjesen tjeterrr😘💕🥰.
BINABASA MO ANG
Dashuria Dizajni Jone💘
RomanceKjo histori flet per Auroren nje studente fashion designer e cila jeton bashke me shoqerine e saj me te ngushte ne qytetin e New York-ut "qyteti i endrrave". Ata jetojne se bashku dhe bejne budalleqe nga me te ndryshmet dhe duan ta jetojne jeten si...