17. poglavlje

74 5 0
                                    

Sa Dzordzove strane

Od kada sam raskinuo sa Teklom osecam se nekako prazno. Ja nju i dalje volim. Mislim da se kajem sto sam raskinuo sa njom i to na dan zaljubljenih. Uh, tako se glupo osecam. Sada nemam ni para za zurku. Hejzel me je pozvala da idem sa njom ali sam je odbio jer ce to verovatno uprapastiti sve sanse da se pomirim sa Teklom. Leaso sam na krevetu neko vreme. Kada je usao Fred uputio mi je jedan od onih ubilackih pogleda koje retko vidjam kod njega. "Da li si normalan? Znas li ti da si sada ispao veliki kreten? Zasto si raskinuo sa njom?" Aha, znaci rekla mu je. "Jer se promenila, nije ona stara Tekla koju sam prvi put upoznao u vozu. Ova Tekla je nasilna."

"To nije razlog da raskines sa njom ako je i dalje volis. I mozda se nije promenila nego je takva je bila i pre samo sto nije pokazivala tu stranu." Sta on zna? I sta se uopste mesa? "Sta se ti uopste mesas u moj ljubavni zivot?" Pitao sam ga. "Ne mesam se, negonne zelim da vidim moju najbolju drugaricu povredjenu.  Druze, zajebao si se zestoko. Ne verujem da ces moci da se pomiris sa njom." Prevrnuo sam ocima. "Zasto da ne? Ja nju volim, i ona mene voli. Ne vidim razlog zasto se ne bi pomirila samnom cim je pitam." Odmahnuo je glavom. "Ne znam sta da ti kazem. Sada nemas ni para za zurku." Rekao je kinjeci me. "Pa nemas ni ti." Uzvratio sam mu rugajucimu se. Pocesao vrat. "Ustvati imam. Pitao sam Teklu da ide samnom i pristala je." Brzo sam skocio sa kreveta i krenuo ka njemu. "Sta koji? Debilu, ne mozes da ides sa mojom devojkom na zurku." "Brate moj, ona vise nije tvoja devojka. A sada me izvini, moram da se spremam za zurku." Nisam verovao svojim usima, kako moze to da mi uradi. On mi je rodjeni brat blizanac. Nestao je iza vrata kupatila a ja sam zagnjurio lice u jastuk i krenuo da se derem od besa. E pa bogami nece, idem ja na tu zurku i ima da je pridobijem nazad.

Oko 21 i 10 sam izasao iz doma. Iz skole se vec cula muzika. Kada sam stigao do skole i usao nju bila je puna parova koji su se ljubakali. Fuj. Pogledao sam koje pice su sluzili. Energetska pica. Da li su realni?

Otici cu u prodavnicu po Somerzbi. Ili dva... Naravno kuja mi je trazila licnu kartu pa sam joj uvalio moju laznu.

Izasao sam i otisao u neki cosak. Popio sam dve flase. Nista nisam osecao. Pih... Mogao bih kupiti cigare. Otisao sam u istu prodavnice i trazio im kutiju Malboroa. Ponovo mi je trazila licnu. Sta? Bio sam pre 15 minuta. Kako me se ne seca?? Krava. Kada sam izasao iz prodavnice ponovo sam stao u onaj isti cosak blizu prodavnice. Posle druge cigare primetio sam dvoje ljudi kako idu ka prodavnici. Tu vatreno crvenu kosu bih prepoznao svugde. Bio je to moj brat, sa Teklom. Posle 5 minuta su izasli iz prodavnice, sa flasom nekog alkohola u Fredovoj ruci.

Pratio sam ih do ulaza u dvoriste. Tu su stali. Ja sam se sakrio iza velikog stuba. U stomaku mi se mutilo. Nece valjda... Nisam cuo sta pricaju ali sam video kako Tekla otima Fredu tu flasu otvara je i naginje. Popila je nekoliko gutljaja i stala je. U licu joj se videlo da joj je muka. Nadam se da nece ponovo piti. Posle pola minute ponovo je nagnula. Nije normalna. Popila je malo vise nego prosli put pa je stala. Posle krace pauze je nagnula i pila je dok je Fred nije zaustavio. Popila je malo vise od pola flase.

Fred je ostatak popio na ex. Pravi alkos. Skontao sam Teklu kako se tetura i ne moze da stoji pravo. Krenuo sam prema njoj ali joj se Fred priblizio, uhvatio ju je i sapnuo nesto u uvo. Izgleda da se Tekla bas odvalila, Fred je jos pri sebi jer on obicno pije puno pa je ovo sto je sada popio nije nista ali ce ga uskoro uhvatiti. Fred ju je uhvatio oko struka i krenuli su ka jednom zabacenom uglu u dvoristu skole. Nije bilo puno ljudi napolju, samo par njih jer svi vec bili unutra odvaljeni ili naduvani.

Fred je naslonio Teklu na zid i pridrzavao joj je trub rukama. Krenuo je da joj ljubi vrat. Kada je stigao do usta malo je oklevao ali ju je ipak poljubio. Ne mogu da verujem. Moj rodjeni brat! Bilo mi je sve vise muka. Kada je krenuo da je hvata za zadnjicu okrenuo sam se i povratio sam. Ne mogu da verujem. Ovo je prevazislo svaku meru. Nisam mogao vise da izdrzim.

Krenuo sam ka domu. Ali ne mom nego zenskom. Treba mi neko da ugasim tugu. Kada sam usao pazljivo sam se popeo i otisao do Hejzeline sobe. Znam ovo ce biti pogresno ali je jedini nacin da zaboravim Teklu na kratko vreme. Pokucao sam ali nisam cekao odgovor nego sam brzo usao. Hejzel je sedela na svom krevetu i citala neku knjigu. Kada me ugledala razrogacila je oci. "Hej." Rekao sam, prisao sam krevetu i seo pored nje. Lice joj je bilo u modricama. I dalje ne verujem da je Tekla sposobna da ucini tako nesto. "Kako si?" Pitao sam je. "Dobro sam. Kako si ti?" Pitala me je pazljivo. "Ne bas dobro, Fred muva Teklu i ne mogu to da gledam." Klimnula je. "Pa sto ga nisi sprecio ili tako nesto? I kakav je to uopste brat da muva tvoju devoju?" Slegnuo sam ramenima. "Tacnije, nas dvoje smo raskinuli danas ali sam hteo da joj kazem na zurci da mi je zao i da nisam trebao da raskinem sa njom ali ona je isla na zurku sa Fredom i onda su se napili i on ne zna sta radi a ni ona." "Okej, a ti si dosao vamo samo da pricamo o tome?" Pitala me je. "Pa ne bas samo zbog toga..." rekao je to i nagnuo se da je poljubi ali se Hejzel odmakla. "Hej hej Dzordze. Znam sta pokusavas ali ti nece uspeti. Ja nisam toliko laka koliko se cinim. Ti volis Teklu, meni se svidja jedan decko i gotovo. A sada molim te izadji." Rekla je hitro. "Izvini Hejzel, izgubio sam razum. Nisam hteo da to uradim. Mogu jos malo da ostanem?" Pitao sam je glasom punim nade. Odmahnula je. "Mislim da to nije dobra ideja. Idi u dom, lezi i razmisli o svemu i spavaj. Bice sve uredu, veruj mi." Osmehnuo sam joj se. "Hvala ti Hejz. Cao." Ustao sam i isetao kroz vrata od sobe.

Bilo je vec pola 1 ujutru. Zurka se jos nije smirila. Jebes ga. Idem ja da spavam. Nadam se da necu naleteti na ono dvoje. U jednom trenutku sam ugledao Violetu sa...Majklom? Uuu on je u sobi pored mene, ujutru cu ga zadaviti sada nemam snage.

Uzeo sam kljuc sa porte i krenuo gore. Imao sam neki cudan osecaj u stomaku. Pazljivo sam stavio kljuc u bravu i krenuo sam da otkljucam ali nisam uspeo. Pritisnuo sam kvaku, vrata su vec bila otkljucana. Kada sam otvorio vrata imao sam sta da vidim.

Fred i Tekla su bili na krevetu. Ne znam sta su radili samo sam izleteo iz sobe.

Izvinjavam se sto ste cekali dugo, imala sam drugih obaveza. Nadam se da vam se svidja. Uskoro sledece xxx

Tekla Raund (knjiga na srpskom)Where stories live. Discover now