Brzo sam nazula starke i otrcala iz sobe. O ne, sta se tolko strasno desilo? Bojim se i da pomislim. Za 2 minute sam stigla u decacki dom. Brzo sam utrcala u njega, pravo u Fredovu i Dzordzovu sobu. Zatekla sad Freda kako stoji nasred sobe. Bio je sav uzrujan i nervozan. "Frede? Pricaj. Sta je bilo?" Pogledao je u mene. "Ubices me, znam. Molim te nemoj me ubiti zbog ovoga." Osetila sam kak se znojim. "Frede reci mi. Molim te. Necu te ubiti sta god da se desilo. Ti si moj najbolji drug." Te reci su ga malo smirile mada je i dalje bio napet. "Sigurno?" Pitao me je pazljivo. Klimnula sam glavom. "Pa sinoc...secas se da smo pili. Pa popili smo otprilike isto. Ali tebe je to odmah uhvatilo dok sam ja bio jos trezan. Mene tesko hvata jer pijem mnogo vise od tebe. Iiii...uff Tekla pogresio sam mnogo. Video sam da nisi pri sebi pa sam to iskoristio da te malo...hmmm...kako da kazem a da ne zvuci prosto. Da te malo izvatam? Tako nesto." Stajala sam sokirana. Nisam verovala da ovo Fred govori. Moj najbolji drug. Da je hteo da me iskoristi. "Cekaj Frede! Ja se secam zadnjeg trenutka pre nego sto sam bila pijana. Prisao si mi i rekao volim te." Sad je on ostao sokiran. Mislio je da se necu secati. "S-sta? Secas se toga?" Pitao me je u neverici. Klimnula sam. "J-ja stvarno nisam znao da..." prekinula sam ga. "Jel mozes da nastavis svoju pricu?" Pitala sam ga grubo. "Da da, naravno. Paa...tu smo se ljubili i tako. Sledeceg sto se secam je to da smo bili ovde u mojoj sobi. Na mom krevetu. Krenuo sam da te skidam ali sam se zaustavio i skontao sta radim pa sam te ostavio tako u donjem vesu i jos smo se malo ljubili. Onda je uleteo neko. Predpostavljao sam da je to bio Dzordz, jer je odmah izleteo cim nas je video. U tom trenutku sam se zgadio sam sebi. Nisam hteo da te izbacim ko poslednju kurvu pa sam ti dao jednu moju majicu da je obuces da ne budes samo u tome i legli smo da spavamo. Ujutru kad sam se probudio tebe nije bilo, samo je Dzordz sedeo na svom krevetu i gledao u mene. Malo sam se uplasio. Sta ako zna? Pomislio sam. Ustao sam i on je isto. Rekao je da mu kazem da li smo to uradili ili ne. Rekao sam mu ne. Opustio se pa je rekao "dalje ruke od moje devojke a zbog ovoga sto si sinoc uradio ces da zazalis." Tekla jako se bojim." Videlo se da je uplasen i uzrujan. Ali ne mogu da verujem da je hteo da...ne mogu ni da pomislim na to. "Frede ja ne mogu da...tebi sam verovala svojim zivotom. Ti si mi bio najbolji drug! Mislila sam da me nikad neces zajebati, da ces uvek biti uz mene! Al izgleda da sam jebeno pogresila. Svi decaci su isti. Hoce samo jedno." Te reci su same izlazile. "Tekla i dalje sam ti najbolji drug i dalje sam uz tebe." Odmahnula sam glavom i krenula da placem. "Ne Frede. Nisi vise. Tebi sam najvise verovala ali sam izgleda pogresila. A sad me izvini." Okrenula sam se i istrcala iz sobe. "Nee! Tekla! Stani!" Fred je vikao zamnom ali nisam stala. Istrcala sam iz doma.
Trcala sam brzo. Htela sam sav bes iz sebe da izbacim. Trcala sam daleko. Stigla sam do neke sume koja je dosta daleko od skole. Osecala sam se bolje. Izduvala sam se malo. Polako sam hodala i gledala dole travu. Bilo je dosta hladno, nisam ni jaknu imala na sebi a bio je februar. Jos je i noc pala. Bilo je bas jezivo. Dole sam imala neku trenerku a gore obican debeli duks i starke. Dok sam hodala naletela sam na nekog. Stalo mi je srce. Sta ako je neki manijak? Podigla sam glavu polako. Ah dobro je. Dzordz. "Hej Tekla." Rekao je odmakao se malo od mene. "Ej Dzordz."
"Sta ces ti ovde?" Pitao me je radoznalo. "Ma tako. Malo da se izduvam. Jako sam iznervirana." Klimnuo je u znak razumevanja. "A ti?" Pitala sam. "Isto." Slegnuo je ramenima. Cudno sad hoce da se izduva kad je noc? I od cega? "Hmm...ovaj, mogu da te pitam nesto?"
"Pa vec si me pitala to ali ajde?" Namignuo mi je. "Od cega oces da se izduvas?" Pitala sam ga.
Pogledao je u zemlju. "Fred mi je rekao nesto za tebe. I jako sam bio besan pa nisam hteo da ga udarim nego sam otisao malo vamo. Lepo je ovde."
"Aha. A smem da pitam sta ti je rekao?" Osmehnuo se. "Naravno. Rekao mi je da je hteo da te iskoristi posto je video da si pijana. I onda sam ga pitao zasto je onda rekao da te voli. Pitao me je odakle mu to. Rekao sam mu da sam cuo, nisam hteo da te odam. On je samo slegnuo ramenima. Tekla, ja mislim da on tebe ne voli stvarno. To je rekao samo da bi ti to pomislila da je stvarno i da bi mogaomda radi sa tobom sta oce. Rekao je da niste nista radili sinoc. Tu mi je laknulo. Mislim da ne treba neko vreme da pricas sa njim."
"Znam, rekao mi je vecinu toga. Ja sam mislila da mi je on najbolji drug. Da mogu da mu verujem. Ali sam se prevarila. I zbog toga sam dosla da se izduvam." Osmehnuo mi se nezno i priblizio se. "Tekla, ja mislim da si ti prava devojka za mene. Ja sam hteo da se pomirimo jos sinoc ali kad sam cas video nije mi bilo dobro. Mislim da sam pogresio sto sam te pustio. Sto sam rasknuo sa tobom. Volim te Tekla." To je rekao i poljubio me.
ESTÁS LEYENDO
Tekla Raund (knjiga na srpskom)
Novela JuvenilTekla Raund je obicna sesnaestogodisnja devojcica. Ona je ista kao svi ostali tinejdzeri. Ali sve ce se promeniti kad dobije pismo od najbolje skole u engleskoj. Tamo ce upoznati porodicu Vizli. Nacice puno prijatelja ali susresce se sa najgorim nep...