11. poglavlje

67 5 0
                                    

Prosao je ceo oktobar i ceo novembar. Pocetak decembra je. Sneg pada. Prelepo je. Ja sam i dalje u vezi sa Nikolasom. Okej mi je. Mada ima nekih trenutaka kada bih raskinula sa njim. A Dzordz...pa ne znam. Druzimo se ali ne kao i pre, vise se druzim sa Fredom. I dalje sam zaljubljena u njega. Nikome nisam rekla za moja osecanja pre njemu. Bojim se. Ne znam koliko cu jos biti sa Nikolasom. On ponekad trazi previse od mene. A ja to ne zelim. A i mislim da sam premlada, a da ne pricam o njemu da je premlad. Mozda sam spremna da raskinem sa njim...ili ne. Jaooj ne znam. Ma necu jos.

Dok sam sedela tako u sobi jedno popodne posle skole razmisljajuci neko je pokucao na vrata. Violeta i Hejzel su bile na nekom dodatnom casu, od kud znam. "Udji!" Viknula sam. Usao je Nikolas. Mi o vuku a vuk na vrata. Zakikotala sam se. Pogledao me je zbunjeno. "Ej Tek. Moram da pricam sa tobom." Rekao je, videlo se da mu je pomalo ne prijatno. Okej, super. Seo je na krevet blizu mene ali ipak je bila razdaljina izmedju nas. E sad sam zabrinuta. "J-ja ovaj Tekla, mislim da bi trebalo.da raskinemo." Sedela sam na krevetu sokirana. Jel ja to vidim buducnost ili tako nesto? O boze, ubi me. "Zasto?" Jedva sam izustila. "Pa ja mislim posto neces da idemo dalje od ljubljenja i vatanja da ne mogu da budem u takvoj vezi jos dugo." Rekao je smireno ali se cula nervoza u njegovom glasu. Sta vatanje? Koji prostak. Picka mu materina. Pa dobro, neka mu bude. Krenula mi je suza. "Hej Tek, nemoj plakati. I dalje mi se svidjas ali jednostavno ne ide." "STA NE IDE? TI SI JOS DETE! IMAS JEBENIH 14 GODINA I HOCES SEKS??!! E pa ne moze." Krenula sam da se derem i onda sam se stisala jer sam cula lupanje sa druge strane zida. Upsi. "Pa sta ako imam 14 godina? To je granica, zar ne?" Rekao je drsko. I dalje su mi curile suze. "Dobro, radi sta god hoces samo mi se skloni sa ociju." Rekla sam tiho. Prisao mi je i zagrlio me. "Cao Tekla." I izasao je. Spustila sam se na krevet i krenula histericno da placem. Jedva sam dohvatila telefon, napisala sam.Dzordzu da dodje jer mi treba.

Uleteo je u sobu za bukvalno pet minuta. I kada me je ugledao kako placem, prisao mi je, legao je pored mene na krevet i privukao me je sebi. Aa bio je tako topao i mirisao je jako lepo. "Shhh Tek. Smiri se." Posle 5 minuta plakanja smirila sam se. "E sada kada si prestala da places, reci mi koga da tucem?" Pitao je ozbiljno.gledajuci me u oci. "Za sada nikog, mozda se posle predomislim." Rekla sam tiho. "Okej onda mi barem reci sta je bilo." Rekao je uporno. "Nikolas Star je raskinuo samnom jer ne zelim da imamo odnos." Krenula sam da placem ponovo. "Majke mi slomicu tog gada. Povredio je devojku koju volim." Tu sam se sledila. Cek, sta? Ne, ne i ne. Verovatno sam gluva. Provalila sam da je prestao da dise kada je to izgovorio jer se verovatno zajebao. Ma zaboravicu, tako ce biti lakse i meni i njemu. Lezali smo tako u krevetu sat vremena. Slusajuci njegovo disanje i kucanje srca zaspala sam.

Nesto me golica. Ha? Kosa. Ali nije moja. Otvorila sam oci pored mene ne lezao Dzordz u cvrstom snu. Violeta je bila na svom krevetu i kuckala je nesto na svom laptopu a Hejzel je citala knjigu. Glasno sam uzdahnula. Pogledala me je ali ne sa mrznjom nego vise sa tugom i bolom. Okej...ovo je cudno...hahaha Dzordz izgleda tako slatko dok spava. Kako bih volela da mogu zauvek da ostanem u njegovom zagrljaju. Polako samo ustala da ga ne probudim, prisla sam Hejzel i sela pored nje na krevet.

Pogledala me je iznenadjeno pa se onda blago osmehnula. Pogledala sam Violetu i dala joj znak ocima, samo je klimnula glavom i otisla napolje. "Slusaj Hejzel..." krenula sam tiho da ne probudim Dzordza, "ja znam da se tebi Dzordz svidja i da ti zelis da budes sa njim i sve i to je lepo ali ti se njemu ne svidjas. Nisi ti.ruzna ili nesto, naprotiv vrlo si lepa za svoje godine. Treba da nadjes nekoga ko ce liciti malkice na tebe. Znas, da imate iste interese i tako. I sad cu ti reci nesto sto nikome nisam rekla pa cak ni Viki. Ja...Dzordza volim. Ali ne drugarski nego na drugaciji nacin iii...ne znam sta da radim. Nisam jos spremna za novu vezu jer sam tek izasla iz ove. Ali veruj mi na rec Hejz naci ces nekog ko ce priliciti tebi i ko ce te voleti koliko ja volim Dzordza." Slusala me je pazljivo. Na kraju kada sam zavrsila osmehnula se i zagrlila me je. Kada se odmakla progovorila je. "Ali ovo ne menja moje misljenje o tebi. Ja tebe ne gotivim i tacka." Rekla je drsko. Okej, ova devojcica je stvarno kucka. Samo sam je smoreno pogledala. "Okej, kako god." Rekla sam. Otisla sam prema Dzordzu koji je spavao i ponovo legla pored njega. Otvorio je oci i pogledao me je. "Koliko je sati?" Pitao je. Pogledala sam na sat koji je stojao na nocnom stocicu. "19:53." Rekla sam mu. "Aj da odemo negde da veceramo, oces Tek?" "Moze, super. Nesto sam ogladnela." Rekla sam brzo i bacila pogled ka Hejzel, gledala me je sa ljubomorom. Heheeh, poen za mene.

Violetu smo pozvali da ide sa nama.ali je odbila jer je navodno imala nesto da uci. Vazi...

Otisli smo u neku obliznju piceriju. Ja sam narucila dva parceta pica kao i Dzordz. Kada smo pojeli otisli smo u setnju. "I Tekla? Jesi li dobro? Mislim zbog Nikolasa." Pitao me je. "Ne znam, mislim da jesam." Naravno.da jesam, spavala sam u tvom narucju ludice. "To je lepo cuti, Tek." Osmehnuo se blago. Uzvratila sam mu. Kada smo stigli do zenskog doma, nekoliko trenutaka smo stajali u tisini, i onda me je zagrlio i sapnuo u uvo. "Tek, sta god ti zatreba mozes se meni javiti. Ja cu uvek biti tu za tebe cak i u najtezim trenutcima." Osecala sam da se jezim od njegovog dodira i daha na mom uvetu. Brrr. "Hvala ti Dzordzi." Sapnula sam mu. Kada smo se rqzdvojili otisla sam u dom.

Ne znam koliko cu jos moci da izrdzim ovako ali moram da se susdrzim. Ne zelim da zurim, moram da ucim a ne da razmisljam o decacima.

Kada sam usla u sobu naletela sam na Hejzel kako se ljubi sa nekim deckom. Pogadjajte...Nikolas Star. Samo sam prevrnula ocima. Pogadjajte sta? Boli me dupe.

Hej ljudi, ovo je malo krace od predhodnih i malo glupo ali vec imam ideje za sledeca poglavlja. Jedva cekam, ne znam kada ce izaci sledece poglavlje. Ali necete cekati drugo, najkasnije do kraja ove nedelje xxx

Tekla Raund (knjiga na srpskom)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن