O boze to je to. Dzordz i ja cemo se poljubiti. Uskoro. Jos samo malo. Kad se skroz priblizio usne su nam bile 2 centimetara udaljene nagnuo se u stranu i poljubio u obraz. Okeeej... to je bilo za malo. Ali... ah dobro. Ipak mislim daje prebrzo. Mislim juce smo se upoznali. Nasmesila sam mu se. Uzvratio je. "Cao, vidimo se." Mahnuo mi je.
Bilo je 9 i 31 na satu kad sam usla u sobu. Hejzel je bila budna a Violeta je i dalje spavala. Hejzel je podigla pogled sa svoje knjige i osmehnula se. "Dobro jutro. Gde si ti bila tako rano?" "Bila sam na dorucku sa nekim." Odgovorila sam joj. "Sa kim?" Okej, zasto nju sve zanima? I zasto svo vreme drzi taj osmeh na licu? "Pa sa Dzordzom. Dzordzom Vizlijem. Znas ga zar ne? Sa seste godine."
Osmeh joj je u jednom trenutku napustio lice pa je jedva nabacila usiljen osmeh. "Naravno da ga znam. On je jedan od najpozeljnijih decaka u skoli." Molim? Bila sam iznenadjena. Videla sam nesto u njenim ocima. Ne znam tacno sta al neceg je bilo. I dalje je imala osmeh na licu ali polako je nestajao. "Pa to je super, ali nas dvoje smo samo drugari." Rekla sam joj. Mada ne bas srecna sto to govorim. Na njoj se videlo da je zadovoljna sa tom recenicom.
Otisla sam u kupatilo da se sredim. Dok sam bila unutra cula sam da Hejzel razgovara sa nekim. Verovatno preko telefona jer nisam cula drugi glas.
"Da, ta kucka pokusava nesto sa njim. Bolje da se udalji od njega, on je moj. Nedam ga ni jednoj. Secas se sta se desilo prosle godine Lijani? E pa to ce se desiti i njoj ako ga ne ostavi."
Okeeeej..... ovo je jezivo. Sta ona to prica? Koliko sam skontala njoj se svidja Dzordz, neda ga nikome i ako se ne udaljim desice mi se nesto sto se desilo i nekoj Lijani prosle godine. Hmm pa dobro onda. Cek a zasto se ja tripujem oko klinke koja jedva ima 14 godina? Kao da bi Dzordz bio sa njom. Gospode Boze.
Izasla sam iz kupatila. Pogledala me je i nasmesila se. Brzo je nesto promrljala u telefon i spustila slisalicu. Nastavila je da cita sta god to bilo.
Pogledala sam ka Violeti, bila je budna. Poslala mi je upitan pogled. Samo sam ustima oblikovala rec "kasnije".
Uvece dok smo se spremale za spavanje i dok je Hejzel bila u kupatilu, Violeta i ja smo sele da pricamo. Pitala sam je. "Da li si cula mozda sta je jutros pricala Hejzel? " "Da. Ne brini se. Ne moze ti ona nista. Dzordz joj se svidja od kad je dosla ovde. Ali ona se Dzordzu ne svidja. Bas zato sto je napadna. A to za Lijanu, na spavanju joj je isekla kosu prosle godine. Mozes zamisliti uzasa. Hejzel sa 13 godina ludi za Dzordzom koji se zabavlja sa devojkom svojih godina i onda ova mora da je unakazi. To je bolest. Ako hoces mozemo traziti da te premeste u drugu sobu."
"Ne treba. Ja sam joj vec rekla da smo Dzordz i ja samo drugovi i nista vise." Pogledala me je zbunjeno. "A ja bas mislim da ima hemije medju vama." Au ove reci su me iznenadile, ali ne zelim da se kacim sa malom Hejzel tako da nista od veze sa Dzordzom, tako da smo samo drugovi. Jebi ga.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tekla Raund (knjiga na srpskom)
Ficção AdolescenteTekla Raund je obicna sesnaestogodisnja devojcica. Ona je ista kao svi ostali tinejdzeri. Ali sve ce se promeniti kad dobije pismo od najbolje skole u engleskoj. Tamo ce upoznati porodicu Vizli. Nacice puno prijatelja ali susresce se sa najgorim nep...