12. poglavlje

81 6 0
                                    

Jos tri dana do Bozica, jupiii. Ali jedino je sranje sto ostajem u internatu. Mama ima nekog posla a ocuh je u Americi tako da bih bukvalno bila sama kuci za Bozic.

Violeta i Hejzel su se pakovale a ja sam sklupcana sedela na krevetu i gledala. Plakalo mi se. Jako. Dzordzu nisam rekla da ne idem kuci.

Neko je pokucao na vrata. "Napred!" Viknule smo sve tri odjednom. U sobu je usao Dzordz nasmejan ali kada je video moj izraz lica osmeh mu je odmah nestao. "Hej Tek, sta je bilo? I zasto se ne pakujes?" Pitao je. "Ne idem kuci za Bozic." Rekla sam i suze su same krenule. Brzo mi je prisao i zagrlio me. "O boze, pa zasto?" "Mama ima neka posla a ocuh je u Americi." Promunljala sam kroz suze. Brzo mi je prisao i zagrlio me je. Stavila sam mu ruke na grudi. Bio je tako topao i mirisao je na aftersejv. Mmm... "Ostacu ovde sa tobom" sapnuo mi je nezno u uvo ljubeci ga. Jebem ti. Viki je skontala sta se desava i izvukla je Hejzel napolje tako da smo Dzordz i ja ostali sami. "Dzordzi ne moras ostajati zbog mene, idi svojoj porodici." Rekla sam mu. Usne su mu se kretale od mog uveta do vrata ostavljajuci slatke.poljupce. Zasto mi ovo radi, jebo te.  "Dzordze..." promuljala sam. Vrtelo mi se u glavi od njegovih poljubaca. Jednu ruku mi je stavio u kosu a drugu na bok. Ne sme da se desi to. Ako dodje do usta necu ga poljubiti. Ne mogu. Spustajuci se usnama stigao je do moje kljucne kosti i onda je stao. Podigao je pogled ka meni. "Ostacu sa tobom ovde, Tekla. Volim te." Sledila sam se. Ne, nije mi ovo upravo rekao u lice. "Dzordzi...i ja tebe." Pogledao me je zbunjeno. Nabacio je mali osmeh. "Stvarno?" Prosaputao je. "Da ali ne zelim sad vezu ni sa kim. Zelim da budem malo sama. Treba da sacekamo." Gledao me sokirano. "Jel si sigurna Tek?" Pitao me je oprezno. "Da, kada budem ponovo spremna desice se. Sada mozemo biti najbolji drugovi. Moze?" Klimnuo je tuzno. "Kada god si spremna. Cekacu te i tri godine ako treba." Osmehnula sam se. Nagnuo se prema meni da me poljubi, oklevala sam. Ali ajde samo jedan mali poljubac nece skoditi. Nagnula sam se prema njemu i polako stavila moje usne na njegove. Najezila sam se. Aaa...polako smo pomerali usne. Moje ruke su bile u njegovoj kosi. Polako je liznuo usnu jezikom. Pustila sam ga unutra. Jezici su nam isli u ritmu. Od jednom se on odvojio od mene. "Mislim da ovo ne rade najbolji drugovi zar ne?" Osmehnula sam se. "Da, mislim da ne." Ponovo me je zagrlio. "Vazi onda Tek. Ostajem za raspust sa tobom." Prevrnula sam ocima. "Ne Dzordz nemoj, idi kuci svojoj porodici." Rekla sam vec iznervirano

"Ali ne zelim da te ostavim samu za Bozic." "Dzordze molim te. Idi kuci." Pogledao me je tuzno. "Sigurno? E znas sta? Boli me dupe. Ostacu, to je moja odluka." Iznepoverovala sam. Sta on radi samo zbog mene?  Budala. "Okeeej." "Moram da idem. Moram da javim mami da ne dolazim i da raspakujem torbu." Rekao je. Jaooj sto me nervira.

Pozdravili smo se i otisao je.

Viki i Hejzel su se vratile u sobu. Hejzel je nadtavila da se pakuje a Violeta mi je prisla. "Iii sta se desilo?" Pitala me je tiho ali uzbudjeno. "Ma samo smo se poljubili ali sam mu rekla da mora jos da ceka." Rekla sam joj. Snuzdila se. "Ali hoces biti sa njim kad budes spremna?" Klimnula sam glavom. Osmehnula se.

Uvece kada smo legle u krevet uzela sam telefon da posaljem mami poruku.

-Mama kako si? Jako mi je zao sto necu biti kuci za Bozic, ali barem cu imati drustvo. E da mama, ima jedan decko i jako mi se svidja ali necu jos da budem sa njim. Nisam spremna. On ce ostati samnom.

Kada sam poslala ostavila sam telefon na nocni sto, zatvorila sam oci i zaspala.

Probudilo me je pomeranje tockica od kofera po podu. Kada sam otvorila oci bila je jos noc napolju. Pogledala sam u moj ajfon, bilo je 6 i 30 tacno. Jaoo da, oni imaju u 7 voz. Plakalo mi se. Imala sam poruku od mame.

-Cao sreco. Dobro sam, kako si mi ti? I meni je zao sto necu biti kuci. Opaa Tek. Pa kakav je? Jel dobar?

Osmehnula sam se.

-Da mama. Jako je dobar, jedan od boljih u skoli. Ima narandzastu kosu do ramena, braon oci i visok je. Ima brata blizanca Freda a i on je Dzordz.

Mogla bih jos odspavati, dorucak je tek u 9. Ponovo sam zaspala.

Kroz san sam cula telefon ali se nisam budila. "Tek? Tekla??!!" Neko me je dozivao, nisam mogla da otvorim oci. Jako mi se spavalo. "Teklaaaaaa!!!" "Dobro, dobro!! Ustajem jebo ga ti!!" Viknula sam iznervirano i dalje neotvarajuci oci. "O hvala Bogu. Mislio sam da nesto nije uredu." Otvorila sam oci i pogledala u Dzordza. "Dzordzii ne brini see nista!" Rekla sam kroz osmeh. "Ajde ustaaaaaj Tek! Idemo na dorucak!!" Krenuo je da skace po meni. "Aaaa prestaniii!! Koliko je satiii?" "9 i 03. Krenii da se spremaaaaas!!" Razvukao je tu zadnju rec. "Evo, evo."

Ustala sam iz kreveta i krenula ka kupatilu da operem zube i obucem brus. Kada sam izasla iz kupatil iz ormana sam izvukla crnu majicu na duge rukave, helanke, farmerke, neki debeli duksa i crne duboke cizme. Krenula sam nazad u kupatilo da se obucam ali me je Dzordz uhvatio za ruku i okrenuo me prema njemu. Pogledao me je u oci pa onda u usta i onda ponovo u oci. "D-da li bi m-mogla da se obuces ovde?" Pitao me je tiho. Polako sam ga proucavala. Osecala sam kako crvenim. Sta to on trazi od mene? Da li je normalan? Ali... Polako sam klimnula glavom. "V-azi..." prosaputala sam.

Seo je na moj krevet i ja sam otisla do njega. Krenula sam da skidam gornji deo pizame pokazujuci moje grudi u brusu. Bilo mi je sve toplije i toplije u licu. Gledao je u mene i videla sam mu u licu da je napet. Uzela sam crnu majicu i navukla sam je. Skinula sam donji deo pizame i osecala sam njegov pogled na mojoj zadnjici. Obukla sam helanke i nazula carape. Odjednom je ustao i uhvatio me za ledja i povukao sebi. "Ne...mogu...vise...da...izdrzim..." rekao je isprekidano i sa jako cudnim glasom. Oci su mu bile tamne, skoro crne. Bacio me je na krevet i krenuo da me ljubi. Njegove ruke su bile svuda po mom telu. Pokusala sam da ga odgurnem ali nisam uspevala. Pritisnuo me je svojom tezinom na krevet. Sta mu je?? Bojim se. Jako. Ponovo sam pokusala da ga odgurnem. Nije mi uspevalo. Kada je odvojio usta od mojih i napao moj vrat, vrisnula sam. "Dzordze!! Stani! Vise jebeno stani! Prekini! Molim te!" Brzo se odvojio od mene, seo je i rekao samo "Molim te oprosti mi ne znam sta mi je bilo." I otrcao je u kupatilo drzeci see...ma znate vec gde...O moj boze. Dok je on bio u kupatilu obukla sam farke, obula cizme, navukla duks i uzela sam debelu zinsku jaknu. Sela sam na krevet da ga cekam. Izasao je sav obliven znojom. "Jesi li dobro?" Pitala sam ga. "To bih ja tebe trebao da pitam. Ali u svakom slucaju ja sam okej, valjda. Ne znam sta mi je bilo. Jednostavno kada sam te video onako nagu, probudila se zudnja u meni i nisam mogao da stanem. Jako mi je zao." Rekao je i videlo se da mu je stvarno zao.

"Uredu je, samo sam se uplasila daces da mi uradis nesto." Promrljala sam. Prisao mi je i zastitnicki me je zagrlio. "Nikad te ne bih pobredio Tek. Volim te." Rekao je neznim tonom. "Znam, i ja tebe Dzordzi."

Heej ljudi, izvinite sto nisam dugo postavljala idem u skolu, ucim i tako. Vec sam pocela da pisem sledece. Objavicu ga posle 10 vote xx

Tekla Raund (knjiga na srpskom)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora