9. poglavlje

95 6 0
                                    

Sa Dzordzove strane

Bilo mi je dosadno na zurci. Hejzel me je smarala kao po obicaju. Kako ms nervira to dete pa to je strasno. Voleo bih da Tek zna sta osecam prema njoj. O boze. Ne znam sta da radim. Ona sad misli da se ja muvam sa Hejzel Kejs. Fuj. Sam pomisao na to me zgrozava. Voleo bih da je Tekla pored mene i da vidim taj njen osmeh. Te njene plave oci i bujnu kosu koja je sad ravna.

Bilo mi je previse vruce, moram da izadjem odavde pre nego sto se ugusim. Izasao sam napolje da se prosetam. Malo sam odmakao od zgrade i naisao na neko drustvo. Potrazio sam Freda. Nije bio tu. Verovatno jos muva devojke onako pijan. Neki lik mi je prisao, valjda se zove Miler, i ponudio mi cigaretu. Ne znam. Prihvatio sam. Moram. To ce mi ublaziti bol koji osecam. Zapalio sam je i povukao. Bila je jaka pa sam se blago zakasljao. Polako sam uvlacio dim. U jednom trenutku mi se zavrtelo u glavi jer nisam navikao na cigare. Ovo mi je mozda treca od kad sam dosao u ovu skolu.

Kada sam ispusio, pozdravio sam se sa drustvom i krenuo dalje. Na klupi sam video par koji se ljubi. Odmah sam prepoznao malog Nikolasa. Cekaj malo. Zar Tekla nije spominjala njega i vidjenje njihovo? Kad sam malo bolje pogledao prepoznao sam njenu crnu kosu sa siskama. "TEKLA?!" Viknuo sam. Bio sam tuzan i povredjen u isto vreme. Brzo se odvojila od njega. Prisao sam im. "Sta to radis Tekla?!" Pitao sam je ljutito. "Pa na sta ti lici?" Odgovorila mi je smoreno. Ubicu Nikolasa. Pogledao sam u njega, gledao me je iznervirano. Verovatno jer sam ga prekinuo u poslu, ko zna sta bi se jos desilo da nisam prekinuo. Mada znam da Tekla nije takva. Ustao je i prisao. "Vizli? Ima neki problem?" Pitao me je kul tonom. Bio sam iznerviran i ljubomoran, u tom trenutku sam hteo da ga lupim pesnicom u to lepo lice. Jaoo fuj, upravo sam pomislio da je lep. Hej, pa mozda se i Tekla tako osecala kada je videla mene i Hejzel zajedno ali ipak nas dvoje nismo radili nista. "Da, imam problem." Viknuo sam na njega. "Koji?!" "Ljubis moju Teklu!!" Da li sam stvarno rekao da je moja? A daaj. Pogledao me je iznenadjeno. "Cekaj, tvoju Teklu? Nigde ne pise da je tvoja!" Tekli je verovatno prekipelo pa se umesala. "STANITE! OBOJICA! Da li ste toliko detinjasti da se svadjate oko devojke! Dzordze ti si debil, imao si sanse ali si ih upropastio i ne, nisam tvoja. A ti Nikolase saberi se malo i smiri se pa cemo popricati." Ne mogu da verujem, sa njim ce da prica a samnom ne? Ja joj pomazem od pocetka a njega je upoznala tek juce. Majke mi polomicu tom gadu vilicu. Pogledao sam Teklu poslednji put, uputio sam joj tuzan i izneveren pogled i okrenuo sam se i otisao.

Ponovo sam se vratio u onu grupu u kojoj sam bio malo pre. Moram uzeti jos jednu cigaru. Otisao sam do Milera i video sam da pusi. Nije mi nista rekao samo mi je tutnuo polu ispusenu cigaretu. "Evo zavrsi je." Rekao je cudnim glasom. Kao da je bio odsutan. Povukao sam dim, bila je cudnovato slaba za cigaru mada mi se svidja. Kada sam je zavrsio seo sam malo jer sam se osecao umorno. Posle deset minuta sam osetio glad i ustao sam. Svet se zavrteo oko mene. U jebo te. Krenuo sam da se smejem kao lud. Bilo mi je jako smesno sto se zemlja vrti. Ocekivao sam da ce me neko gledati kao da sam lud ali niko me nije ni pogledao. Hmm cudno. Krenuo sam ka skolskoj sali u nadi da cu naci nesto da pojedem. Naleteo sam na nekog. "Hej pazi malo budalo." Neko je rekao. Krenuo sam da se smejem. "Dzordze?" Bio je to Fred. "Dzordze? Da li si normalan?" Pitao je Fred. Hahahaa verovatno je pijan. "Frede ja sam skrooz finoo. Kako si mi ti? Jel si pijan?" Pitao sam ga skroz hepi. "Nisam pijan. Odlucio sam da ne pijem vise tolko za zurke. Nego jel si ti dobri? Malo pre sam razgovarao se Teklom, rekla mi je za svadju oko tebe i Nikolasa. Sigurno si dobro?" Sada kada je to pomenuo malo sam se snuzdio ali onda sam se oraspolozio ponovo. "E boli me ona stvar za Teklu i Nikolasa. Neka rade sta hoce. Ona je obicna fufa za mene i tacka." Fred me je gledao sa iznenadjenjem i ljutnjom. O ne. Sta sam upravi rekao o Tekli? Jeste da se smuvala sa Starom i da me iznervirala ali i dalje mi je draga.

"Ne mogu da verujem sta si upravi rekao o jedinoj devojci za koju ti je stalo izuzev Viki. Prevrsio si svaku granicu. Ne znam sta se desilo sa tobom ali promenio si se brate moj. Ajde idi u dom lezi i razmisli o svemu pa cemo sutra razgovarati." Rekao mi je ravnodusno. Klimnuo sam glavom i krenuo.

Tekla Raund (knjiga na srpskom)Where stories live. Discover now