Uzvratila sam mu poljubac. Bilo je tako divno. Ovako se nisam osecala davno. Kao da sam na sedmom nebu. Omaknuo se posle nekog vremena da uzme vazduh. I ja sam bila zadihana.
Pogledala sam ga, on je vec gledao u mene. Ahh, kako je lep. Osmehnuo mi se. Bio je to najlepsi osmeh koji sam ikad videla. Savrseno beli zubi i pravi zubi. Gornja usnica mu je blago isla u oblik srca.
Uhvatio me je za ruku. "Da li ovo znaci da smo ponovo zajedno?" Pitala sam ga. "Da." Rekao je sa osmehom. Bila sam jako srecna. Zagrlila sam ga jako. "Ajmo u dom. Bas je hladno." Rekao je. Klimnula sam.Kad smo stigli do doma zagrlio me je i poljubio. "Tekla, jako mi je drago sto smo se pomirili. Ne znam kako bih mogao bez tebe jos koji dan." Skoro sam se rasplakala. Sad sam shvatila koliko ga volim i koliko ne zelim da ga izgubim. "Volim te." Rekla sam mu. "I ja tebe, Tek." Brzo sam usla da se ne smrznem.
Cim sam uletela u sobu Violeta je skocila na mene.
"Aaaaa dobro si. Jako sam se zabrinula za tebe. Gde si bila? Sta si radila?" Ispitivala me je. Okej, to se tebe ne tice. Ali ne smem da joj odgovorim tako jer ce odmah preneti svojoj braci. Moram joj reci istinu.
"Pa bila sam da se setam sa Dzordzom. Pomirili smo se." Rekla sam joj sa osmehom.
Krenula je da vristi. "Aaaaaaaaa bas sam srecnaaa." "Okej, okej. Smiri se. Umorna sam. Idem da spavam." Nisam ni primetila da je Hejzel u sobi.
"Hej Hejz." Dobacila sam joj. "Cao."Usla sam u kupatilo da se istusiram vrucom vodom da se ugrejem. Bas sam se smrzla.
Navukla sam neku trenerku i neki duks i legla. Razmisljala sam neko vreme. Da li je Fred rekao celu pricu Dzordzu? Da li mu je rekao kako hoce da me iskoristi? Mislim da nije.
Ali mora da zna. Nije fer prema Dzordzu. Ubrzo sam zaspala sa osecajem krivice.Bila sam u nekom klubu. Ispred mene je bila neka poznata osoba sa plavom kosom. Hmmm.... ne mogu da se setim imena. Igrali smo.
U jednom trenutku je izbila vatra. Ta plava osoba je brzo otrcala ostavivsi mene samu nasred podijuma okruzena vatrom. Pala sam na pod pokusavajuci da disem ali mi nije uspevalo. I samo se sve smracilo.Brzo sam se trgla. Vec drugi put to sanjam. Ne znam sta mi je. O boze. Pogledala sam na sat. 2 sata posle ponoci. Savrseno. Pokusacu jos da odspavam.
Lezala sam jos sat vremena, nisam mogla da spavam. Mislim da bih trebalo da kazem Dzordzu. Treba da zna.
Uzela sam telefon i okrenula sam njegov broj.
Zvonilo je nekoliko puta i onda se javio. "Halo?" Glas mu je bio pospan. "Dzordze treba da pricamo odmah."
"Moze da saceka jutro, zar ne?" "Ne Dzordze odmah." Uzdahnuo je glasno. "Ajde nadji me na klupi ispred tvog doma za 10 minuta." Prekinula sam.
Ustala sam necujno da ne probudim Hejzel i Violetu. Uzela sam duks obukla ga i obula sam starke.Cim sam istrcala iz doma odmah sam ga ugledala.
"Dzordze?" "Sta je Tekla? Sta je tolko vazno u tri ujutru?"
Krenula sam da se meskoljim u mestu. "Hmmm...pa jel ti Fred rekao kako je hteo da me iskoristi?" Cudno me je pigledao. "Pa ocigledno je hteo dobro da te izvata, zar ne?" Pogledala sam u pod i odmahnula glavom.
"Tekla? Plasis me. Molim te reci mi."
Uzdahnula sam. "Pa Fred je ustvari hteo...ovaj...ono od mene. Znas sta...zar ne?"
Gledao me je razrogacenih ociju. "Sta? Molim? Za to nisam znao. Zasto mi nisi rekla ranije? Ajde ispricaj mi sta ti je tacno rekao to jutro."
"Pitala sam ga da li smo to uradili. Rekao je da nismo. Da kad je skontao sta radi stao je. Al nije hteo da me izbaci ko poslednju kurvu pa me je pustio da spavam kod njega. To mi je rekao." Dzordz me je gledao ljuto. "Zasto mi to nisi rekla? Tekla? Ne mogu da verujem da nemas poverenja u mene da mi to kazes."
"Pa sad sam ti rekla. Mogao bi to da postujes." "Postovao bih da si mi ranije rekla ali ne sad kad smo ponovo zajedno." "Sta hoces da kazes time?" Pitala sam ga oprezno. "Ne zelim devojku koja mi ne govori istinu. Pogresio sam sto smo se pomirili." Staaaaaa???????? "Molim? Zasto? Zbog toga se ponovo rastajemo?" Klimnuo je. "Ne mogu da verujem. Kakva si ti pizda." Slegnuo je ramenima i okrenuo se.
"Dzordze?! Vracaj se vamoo!!! Stani!"
Vikala sam za njim dok je nestajao u noci.
Nece se vratiti.Izvinjavam se sto ste cekali tako dugo. Nadam se da vam se svidja xxx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tekla Raund (knjiga na srpskom)
Ficção AdolescenteTekla Raund je obicna sesnaestogodisnja devojcica. Ona je ista kao svi ostali tinejdzeri. Ali sve ce se promeniti kad dobije pismo od najbolje skole u engleskoj. Tamo ce upoznati porodicu Vizli. Nacice puno prijatelja ali susresce se sa najgorim nep...