18. poglavlje

45 4 0
                                    

Sa Tekline strane

Probudila sam se sa uzasnom glavoboljom. Pogledala sam po sobi, prvo je nisam prepoznala. Ali kada sam malo bolje pogledala...pa da! Fredova i Dzordzova soba. Ali...sta cu ja ovde?? Sta?! Pogledala sam ko je bio pored mene u krevetu. Dzordz? O moje boze NE! To nije bio Dzordz nego Fred. Brzo sam skocila sa kreveta. O daj boze da sam obucena. Pogledala sam dole. Uh, dobro je.

Bila sam u nekoj velikoj majici, verovatno je bila Fredova, a ispod nje sam bila u donjem vesu. Ali sta cu ja u Fredovom krevetu? Nista mi nije jasno. Sta se sinoc desilo? Niceg se ne secam. Pronasla sam moju odecu na podu i brzo se obukla i na prstima sam izasla iz sobe.

Cim sam zatvorila vrata naletela sam na nekog. Glava je krenula da mi pulsira. "Aa jebo te, pazi kuda ides!" Dreknula sam. Podigla sam pogled. Bio je to Dzordz. Gledao me je cudno. Sa mesavinom ljubavi i povredjenosti. "Hej Dzordz, izvini. Nisam htela tako da reagujem. Boli me jako glava"

"Nije ni cudo sto te boli glava, sinoc si popila dosta." Sta? Od kud on zna kolko sam ja popila? "Ti znas kolko sam ja popila? Jel znas mozda sta se sinoc desilo? I kako sam zavrsila u Fredovom krevetu?" Kada sam ga pitala to zadnje pitanje pogled mu se smracio. "Znam kolko si popila jer sam te svo vreme pratio da gledam da ti se nesto ne desi. Bila si sa Fredom, u jednom trenu mi je laknula ali kad sam vas video da imate alkohol odmah sam shvatio da se nece dobro zavrsiti. Posle ste krenuli da se ljubite i u jednom trenutku ate nestali. Tu mi je vec bilo dosta pa sam krenuo nazad u sobu. Ali kada sam usao zatekao sam vas u krevetu. Tekla, samo mi reci, da li ste nesto uradili sinoc?" Suze su krenula da teku. O boze sta sam uradila. "Dzordze, ja stvarno ne znam. Ne secam se niceg." Zatvorio je oci i uzdahnuo. "Dobro, onda mi reci. Da li si bila obucena kada si se probudila?" "Imala sam neku majicu preko donjeg vesa." Videla sam da se opustio kada sam to rekla. Klimnuo je. "Samo da znas da sam  hteo da se pomirimo sinoc ali kada sam vas video jednostavno... ne znam. Od kud znam da se nece ponoviti." Jao Dzordzi. Polako sam pokusala da premotam film u glavi od sinoc. Poslednji trenuci kojih se secam... i onda mi je doslo. "Dzordze! Secam se jednog dela! To je bilo kada smo popili. Fred mi je prisao na uvo i sapnuo da me voli..." "MOLIM?!" Dreknuo je. "Hej! Shhh...nemoj samo da ga napadas odmah. Smireno pricaj sa njim kada se probudi. A ja sad idem u dom da se istusiram." Krenula sam i onda me je uhvatio za ruku i okrenuo k sebi. Nagnuo se ka mom uvetu i sapnuo. "Tekla, volim te jos uvek. Uvek sam te voleo. Samo mi treba malo vremena. Vazi?" Bila sam zaprepascena. Polako sam klimnula glavom. Poljubio me je u obraz, osetila sam kako mu se usta razvlace u mali osmeh. Odmakao se malo. I spustio kratak poljubac na moja usta. Brzo se odmakao , okrenuo i usao u sobu. Ostavio me je onako zaprepascenu da stojim na sred hodnika.

Kada sam se vratila u dom, na brzaka sam se istusirala i oprala kosu. Violeta me smarala gde sam nestala sinoc i sto se nisam vratila u dom. Nisam mogla da joj odgovorim. Jednostavno nisma htela da krenu svakakve price. To sto se desilo bice izmedju nas troje i gotovo. Hejzel je samo cutala i slusala sta nas dve pricamo. To me je jako nerviralo. Eto jos jedan razlog zasto necu da kazem. Ona ako to cuje prosirice celoj skoli a samo mi to jos fali.

Viki je prevrnula ocima i odustala od pokusaja da izvuce nesto iz mene nakon sto sam stoti put rekla ne. Krenula je nesto da gundja u stilu "ja tebi sve uvek govorim" i "saznacu ja od nekog drugog". Ne neces.

Legla sam da spavam jer me je glava ubijala a i spavalo mi se haos. Poslednji pogled sam bacila na sat. 11 sati pre podne.

Nesto je krenulo da zvoni. E jebo te. "Gasi te to sta god da je mamu da vam jebem." Krenula sam da se derem. Zvonjava i dalje nije prestajala. Otvorila sam oci i primetila sam da nema nikog u sobi i da se spusta mrak. A pa to je bio moj ajfon.

Pogledala sam ko me zove. Fred.

"Da?" Javila sam se. "Tekla, moramo da pricamo o onome sinoc. Nesto strasno se desilo." Zvucao je jako nervozno. Samo sam ispustila telefon i odmahnula glavom. Ne, nije moguce.

Uuu sta je moglo da se desi te noci?
Hahaha da li sam se setila da objavim sledece poglavlje. Ja se jako izvinjavam. Nadam se da vam se svidja mada meni nije nesto. Uskoro sledece (nadam se) xxx

Tekla Raund (knjiga na srpskom)Onde histórias criam vida. Descubra agora