3. poglavlje

144 5 0
                                    

Probudilo me je zvono na telefonu. Imam Ajfon 5. Tolko mrzim taj telefon. Pogledala sam oko sebe. Fred je spavao sa nagnutom glavom napred, Dzordz je stavio Fredu glavu u krilu i tako spavao. Boze kako je sladak. O nee, sta ja to radim?? Violeta je citala knjigu neku. Pogledala sam u telefon. Mama me je zvala.

-"Halo?"

-"Tekla? Hej, kako si? Kad stizes? Jel si sama?"

-"Cao mama. Dobro sam, stizem za oko 3 ili 4 sata. Nasla sam neke drugare koji isto idu u Nort Haj."

-"E pa to je lepo, cujemo se kad stignes. Cao."

-"Cao mama."

Pogledala sam u Violetu, gledala je ka meni. Nasmesila mi se, uzvratila sam joj. Fred i Dzordz su i dalje spavali.

Uzela sam slusalice iz dzepa i stavila ih u usi i pustila Litl Miks. Tako volim taj bend. Ponovo sam legla i zatvorila oci.

Probudila me je svetlost izlazeceg sunca. Pogledala sam po kupeu. Svi su bili budni i jeli su.

-"Dobro jutro Uspavana lepotice." rekao je Dzordz sa osmehom.

-"Dobro jutro Dzordz." uzvratila sam mu.

Uzela sam ranac koji sam ponela i krenula da preturam. Izvadila sam sendvic sa sunkom. Mmm njami. Imam i palacinke sa pekmezom od malina. Nigde bez toga. Uzela sam da jedem. Samo sam trpala u sebe kao da nikad nisam videla hranu. O boze kako sam gladna. Videla sam senku pored sebe. Dzordz je seo pored mene. Ponudio me je cokoladom. Odbila sam ga. Ne volim cokoladu. Sva je lepljiva. Fuj. Kad smo svi pojeli svoje, culi smo najavu da za oko pola sata stizemo na stanicu blizu Nort Haja.

Izlazimo iz voza. Dzordz mi pomaze da iznesem kofere. Imam dva ogromna kofera i dve torbe. Malo previse al dobro. Krecemo ka skoli i internatu. Ulazimo u dvoriste. Prelepo je. Odlazim do porte i pitam u kojoj sam sobi. Dobila sam sobu broj 27. Taman sam u sobi sa Violetom i jos nekom Hejzel. Fred i Dzordz su u drugoj zgradi gde su decaci. Bas steta sto nismo svi zajedno.

Ulazim u sobu. Biram krevet koji je u cosku sobe. Soba nije velike, ali taman za nas tri. Violeta uzima krevet do prozora. Bacam torbe na krevet, i sedam na njega. Vadim moj Ajfon, trazim mamin broj i kucam joj poruku da sam bezbedno stigla do doma. Ahh kako mi se spava. Raspakovacu stvari i leci da spavam.

-"Hej Tekla?" zove me Violeta.

-"Da?"

-"Jel bi zelela da odemo negde na rucak sa Fredom i Dzordzom?"

Aaa naravnooo. "Ne znam bas, spava mi se, mada mogla bih pojesti nesto kuvano."

-"E super. Doci ce po nas oko 1 sat."

-"Ok, vazi."

Raspakovala sam stvari, stavila sve u orman i na policu iznad kreveta. Pogledala sam u telefon. Imala sam poruku od mame.

-"Okej duso. Cujemo se uvece :)"

Bilo je 10 sati ujutru. Imam jos 3 sata do rucka. Malo cu odspavati. Okrenula sam se ka Violeti. "Hej Vi, jel mozes da me probudis u pola 1?

-"Da, naravno."

Legla sam i cim sam zatvorila oci sam zaspala.

Neko me je blago drmao i dozivao mi ime. Otvorila sam oci. Bila je to Violeta. "Ustani Tek, dolaze po nas za pola sata."

Ustala sam. Otisla u kupatilo, oprala zube, umila se. Iz ormana sam izvadila par crnih farmerki, belu usku majicu na kratke rukave i crnu koznu jaknu. Obula sam crne plitke Vans patike i vezala moju kovrdzavu kosu u visoki rep. Siske su mi letele na sve strane, jedva sam ih namestila. Stavila sam malo maskare i balzam za usta.

Violeta se oglasila. "Vau, ti si prva devojka koju vidim da se ne sprema po sat vremena i ne stavlja puno sminke."

-"Ne volim puno da se modiram ni sminkam, samo u posebnim prilikama."

Violetin Samsung Galaksi Trend se oglasio. Pogledala je u njega. "Cekaju nas ispred, trebalo bi da krenemo." Nazula je krem UGG cizme i zgrabila novcanik i telefon i krenule smo.

Ispred su nas cekali Fred i Dzordz. Dzordz mi je prisao i uhvatio ispod ruke. "Vau, lepo izgledas Tek." Pocrvenela sam. "Hvala."

Otisli smo u Pica Hat. Mmm, volim picu. Narucili smo i seli za sto. Dzordz je seo naspram mene. Bilo mi je malo ne prijatno, ne znam zasto. Kad smo zavrsili otisli smo do Starbaksa. Tamo sam uzela toplu cokoladu i krofnu.

Kad smo stigli do doma, vec se polako spustao mrak. Dzordz je prisao i poljubio me u obraz. A ja sam pocrvenela kao paprika. Mora da je primetio kad se zakikotao.

Kad smo usle u sobu u njoj je bilo vec nekog. Niska devojka, kratke plave kose i sivih ociju je raspakivala stvari. Kad nas je primetila osmehnula se i krenula prema nama. Sa Violetom se poljubila u obraz i zagrlila, verovatno su se znale. A kad se okrenula prema meni pruzila mi je ruku. "Cao, ja sam Hejzel. Idem u cevrtu godinu. Ti si?"

-"Haj, Tekla Raund. Idem u sestu godinu."

Pogledala me je cudno i onda se osmehnula. "Super. Nadam se da cemo se lepo slagati." "I ja." odgovorila sam joj.

Tekla Raund (knjiga na srpskom)Where stories live. Discover now