21.Bölüm-2.Kısım

102 7 2
                                    

"Kapa çeneni bende böyle olmasını istemezdim!" diye Luke' a bağırdım. Ona olan biteni söyleyince baya bi kavga ettik de...
Luke "Ama biliyordun s...sen yalancının tekisin sen bir vampir olman hiç birşeyi değiştirmez. Adisin ve öyle kalacaksın.
"Beni nolur dinle." ağlamaya başlamıştım. "Luke bu benim yaşamamın tek yolu o...o olan biten herşeyi benim aslında kim olduğumu kısacası herşeyi biliyor. Be...ben aramı onunla düzeltmek istiyorum. Nolur beni anlamayı dene."
Luke belli ki durumun ciddiyetini anlamıştı. Bana daha anlayışla bakıyordu ama gözleri nolursa olsun vahşet saçıyordu.
-Napmayı planlıyorsun? İkimizi birden mi yürütcen?
-Ben gerçekten öyle birşey yapmayı düşünmedim ve aklımdan dahi geçmedi. Beni ve sınırlarımı zorlama.
-napacaksın Eshel?? Napacaksın ha söylesene beni mi öldürcen?
-Bana başka seçenek bırakmıyorsun. Ama öldürcem anlamına gelmez bu.
-ben senden önce davrancam bunu bil"
Luke böyle dedi ve ellerini şıklattı yine zamanı durdurdu. Sonra değişmeye başladı ilk önce dişleri uzadı ve ağzına sığmamaya başladı sonrasında ise bacakları şekil değiştirdi biri aslan bacağı biri de keçi oldu ama ne bacağı olduğuna bakmazsızın ilk dikkat çeken şey gövdesi 3 tane oldu bildiğimiz 3 gövde ve bana saldırıya geçti.
Şimdi hatırladım cadılar gerçek aşka çok önem verirdi ve benimle duygu bağı kurmuştu ya ben onu öldürecektim yada o beni...

Bir Vampirin GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin