NOT: Biliyorum biliyorum yazılarım çok yavaş geliyor ayda yılda bir kere yazabiliyorum. Sınavlarım var ders çalışmam lazım. Bide wattpad şifremi unuttum yani telefonda kapanırsa bir daha giriş yapamayacağım o yüzden bu hesaba çok umut bağlamamaya çalışıyorum. Ama elimden geldiği kadar yazacağım. 😊😊
-----------------------------------------
Bir porselenci dükkanına kafa üstü atlamak inanın yapacağım işler listesinde değil. Ama insan bi hazırlık yapardı. Sonuçta tonlarca ince cam kırıntısı arasında bana bakarsanız çok da bi haraket olasılığınız yok.
Ha tabi beni anlamayı denemeyin çünkü ANLAYAMAZSINIZ!!!!
Canım ciddi ciddi çok yanıyor. Ve galiba cam parçası yuttum. Dükkanın vitrinine çarpıp kırdığımda her şey bitmişti. Belkide yüzlerce porselen eşya üstüne yığıldı. Bazıları direk kafama. Ve kafanıza çarpıp da kırılan 20 kiloluk bir vazo ne kadar acı verir artık bilemiyorum. Sakın evde denemeyin!
Ayağa kalmaya çalıştım ama bir yerden destek alamıyordum çünkü her yer cam ve porselen kırığı. Ama iyi bir şekilde bakarsak DİSCO TOPUNA benziyorum. Luke ağır ağır yanıma geliyor ve kendi kendine şarkı mırıldanıyordu. O yürüdüğünde önündeki canlar kenara çekiliyordu yada ben ciddi ciddi hayal görmeye başlamıştım ama ne fark eder 2 dakka sonra zaten kafam koparılıp yakışcak geberip gitcem. Artık bilemiyorum belkide bu bana güç verdi hemen ayağa kalkıp (elimde binlerce minik cam parçasıyla) saldırıya geçtim. Bronz bir hançer yaratıp kaburgalarını (2.gövdesindeki) hedef alarak ona savurdum. Ben ariktim ama o daha atikti. Yana kaçtı belime tekme attı. Ben kaçanadım ve ilahi adalet gereği kendimi yine yerde buldum. Hızla arkamı döndüm ve hançeri göğsüne fırlattım. Bu sefer o, o kadar şanslı değildi çünkü 2 kalp devre dışı kalmış bir kalbi kalmıştı. Hançer kalbine isabet edince Luke acıyla yere yığıldı. Keçi ayağına camlar battı. Ve anlamadığım bir dilde küfür etti.
Hemen ayağa kalktım ve işini bitirmek için yanına yaklaştım. Ama ZINK bileğime soğuk bir metal parçası yapıştı. Minik bir ekranı vardı ekranda 4.58 yazıyordu bu bir sayaçtı. Bunu bileğime kim yapıştırdı yada fırlattı. Etrafıma bakındım kimseyi göremedim ama bunun bir bomba benzeri alet olduğuna emindim.
2.sayaç Luke'un boynuna yapıştı o benim kadar şanslı değildi sayacında 0.15 yazıyordu. 15 saniye. hemen oradan uzaklaşmaya başladım ve arkamda bir şeylerin patladığını ve ısının hızla yayıldığını hissetmem çok da zor olmadı. Benim sayacım
4.43
Nasıl çıkaracağımın yollarını arıyordum ama harika bir şekilde bileğime sabitlenmişti. Ama kim yapmıştı bunu. Karanlıkta bana yaklaşan 2 gölge seçtim. Sayacım
4.31