22.Bölüm 1.Kısım

132 6 2
                                    

-"Ben seni öldürmek istemem Luke."
-"Ama ben istiyorum."
Keçi ayağını bana doğru savurdu karnıma çarptı. Açılan yaradan irin akıyordu. O acıyı betimlemek zor. Kaburgalarıma doğru neredeyse 50 derece ısı yayılıyordu. Havada bi parende açıp kafasına ayağımı gömdüm. Ama çok etkilenmişe benzemiyordu.
-"Hadi ama Eshel. Birde kraliçe olcan. Bu mu en güçlü darb-"
Sözünü kesmek zorunda kaldı çünkü herhalde birkaç kaburgasını kırdım. Ha o nasıl oldu demeyin. İlk önce elimde gümüş bir kalkan yaratıp vuranildiğim en iyi hızla kaburgalarına çarptım.
-"Ahhh!!!"
Ama kısa sürede kendini toparladı.
-"Eshel ne salaksın benim harika bir yaşama sistemim var. Yani eğer beynin yeterse orantı kur 3 vücut 3 kalp."
Ne yani şimdi onu öldürmek için 3 kalbi de deşecektim bu ne ki adı üstünde 3 kere öldür yada 1 kere öl. Normal bir silahla onu öldüremem, ölmez. Bu tür yaratıklar tek bir şeyle ölebilir. İlahi bronz.
-"Sen bittin."
-"Bence hayır Luke."
Ellerimde ilahi bronzdan bir ok yarattım. İyi nişancıyımdır. kaçabildiğim kadar geriye kaçtım ve nişan aldım. 1...2...3 ateş. 1.kalp devre dışı ama ben 2.ye hedef alamadan o keçi bozuntusu ayağını yayıma geçirdi ve kırdı. Sonra tişörtümden beni yukarı kaldırdı ve en yakındaki porselenci dükkanına fırlattı.
>>>>>>>>>>>>>>>>
2.Kısım yarın ❤️❤️❤️

Bir Vampirin GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin