Travel....Travel bu o olmalıydı. Lanet olası vampanezlerden mi olmuştu şimdi başından beri güvenip onun aşkı ile öldüğüm kişiyi öldürecekmiydim yani bu çok adice. Ne yapmalıydım benden son derece güçlü be benim üzerime koşuyor dehşet saçıyor. İzledim...öylece oturup bekledim olacakları...ne yapabilirdi...hiç birşey acaba düşündüklerinde haklı mıydım...beni öldürür müydü aklım çok karışık. Hissettim yanımdan geçti hiç bir şey yapmadan tam arkama dönecektim çok ani bir şey oldu gözlerim karardı başım ağrıyor ne oldu düştüm ayağa kalkamıyordu hemen önümde Travel ve o pis sırıtması sonrasını hatırlamıyorum. Uyandım neredeydim karanlık bir oda istemeyeceğim kadar iğrenç kokuyor. Bir masa var içinde kan açtım ama içmedim kim bilir içinde ne var. Bu yerde hapsolmuştum. Bi kere ben kraliçeyim mutlaka beni kurtarıllar değil mi.
-Bence asla.
-Kim var orada
Diye bağırdım ses gelmedi ve bu benim düşüncemdi peki kim benim düşüncemi okuyabilir TRAVEL.
-Travel sen misin?
-Kim olduğum senin umrunda mı?
-Sence değil mi?
Yanıma yaklaşan ayak sesleri duydum her yeri kanlar içinde Travel i görmeyi umuyordum ama bir kolu olmayan iğrenç görünümlü bir vampanezle karşılaştım. İrktim.
-Nerdeyim.
-Sence?
-Ben kraliçeyim benimle böyle konuşamazsın.
-Bende kral. Vampanez kralı.
-Sen ölmüştün.
-Seni hangi peri masalıyla kandırmışlar.
-Nasıl hala yaşıyorsun?
-Evet doğru bir ara beni öldürmek için harakete geçtiniz ama öldürdüğünüz ben değildim sıradan bir vampanezdi.
-Yani beni neden kaçırdınız.
-Hala anlamadın mı sen son kraliçesin sen ölürsen ne olacak vampir nesli tükenecek.
Dedi ve bana bir bıçak savurdu eğildim. Bir kaç tekme attım isabet etmedi etmesi zaten mümkün değildi benden daha hızlıydı...daha hızlıydı...daha acımasızdı. Ama benimde kendime göre özelliklerim vardı mesela yoldan var edebiliyordum. İstediğimi. Elime 2 silah yarattım ama gitmişti çok geç kalmıştım. Duvarda bir delik açtım odadan çıktım ama başıma bela almıştım. Vampanez Akademisi'nin tam salonunu delmiştim. Bu ne demekti biliyor musunuz birden kendimi 5000 vampanezin arasında buldum. Cam açıktı oraya zıplamaya çalıştım. Ama bildiğimiz üzere çok açtım...yenik düşmüştüm boğazına değen soğuk bir Demir parçası o an sonumun geldiğinin habercisi olmalıydı.
-Durun.
Bıçak boğazımdan çekildi gelen Travel idi arkama döndüm göz göze geldik.