Seni Cadı Seni

187 7 4
                                    

(multimedia: Eshel'in elbisesi)
-Pardon beyefendi!!
Sesim son derece şiddetli çıkmıştı. Ona bir tokat vurmalı mıyım değil miyim diye düşünürken aklıma vampir olduğum geldi. Yani ons vursam bütün dişlerini dökerdim. O yüzden konuşmama devam ettim.
-Lütfen terbiyenizi takının. Bu yaptığınız hiç de hoş bir davranış değil.
Sustu...sustu...sustu bende ona kaf sokmak istediğimden
-Cevap ver!!!
Ellerini birbirine dokundurdu. Herşey durdu ben ve o hariç. Sanki dünya donmuştu. HAAAA anladım o bir cadıydı... Bana dönüp sessizce kulağıma eğildi:
-Umarım anlamışsındır.
-Anladım merak etme.
Gülerek cevap verdi:
-Ben senle düşman değilim umarım da olmayız.
Sonra çekip gitti. Şimdi o benim vampir olduğumu anlamış olmalıydı. Aramı onunla iyi tutmalıydım. Sonra her şey eskisi gibi oldu. Arabama binip eve gitmek için yola koyuldum. Hafif nemli saçlarım rüzgarın etkisiyle yüzüme çarpıyordu. Eve geldiğimde 4 tane sitilist beni kapıda bekliyordu. arabadan inince üstüme çullandılar büyük ihtimalle akşamki gala için...
-Eshel Hanım... Akşamki galanız için görevlendirildim. Size hafif simli şık bir tuvalet ayarladım.
-Tamam bana uyar.
Sitiliste gülümseyerek cevap verdim. Ve odama gittim. Yatağımın altına sakladığım kanlardan bardağa doldurup içtim... Uyuya kalmışım uyandığımda galaya sadece yarım saat kalmıştı. Yatağımın kenarına iliştirilmiş elbisemi giydim. Takılarımı taktım. Elimi şıklattım ve saçımı dağınık topuz yaptım. Galaya gitmeye hazır olduğumu düşünüyordum. Hafif bir simli ruj. Parlak göz farlarım ve rimerim tamamlanınca. Karanfil kokulu parfümümü sıktım. Salona gittim. Mavea hazırlanmış beni bekliyordu. Arabama atlayıp galaya gittik. Yoğun bir kalabalık bizi coşkuyla karşıladı. Etrafımıza dolarlar atıldı. Açıkcası şaşırmıştım. Bu kadar kalabalık beklemiyordum. Gala kapısını açar açmaz beni daha da şaşırtacak kişiyle karşılaştım. Ahh başımın tatlı belası...

Bir Vampirin GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin