Mavea ve ben parka gittiğimizde des başlamıştı. Travel bizimle beraber 6 vampire hızlı koşu eğitimi veriyordu. Biz bir insan gibi normal koşumuzu yapıyorduk ama bir insanın 2 katı hızlı koşuyorduk Travel bunun 16 katı kadar gelişebileceğimizi bunun için sadece eğitime ihtiyacımız olduğunu söyledi. Başlangıç için gayet iyiyim. Mavea yı geçebiliyorum. Şimdilik saatte 300 km koşabiliyorum. Ama bu gelişecek. Yarım saat sonra 2. Derse başladık. Dövüş teknikleri . Travel bu işte gerçekten iyiydi 6 vampiri birden dövdüğünü gördüm. Ard Arda hiç durmadan 500 yumruk savurduk ardından 250 tekme. Çok yorulmuştum soğuk bir duşa ihtiyacım vardı. Duştan sonra giyinip bir litre kan içip 3. Derse yetiştim öldürme teknikleri bir vampiri öldürmenin 3 şekli varmış.
-Yakmak
-Boyun Kırmak
- Gümüş Hançer Saplamak
Yakmak eğitimi çok eğlenceli maketler üzerinde çalıştık bir vampir maketinin üstüne benzin döküyoruz ve kibritle tutuşturuyoruz. Boyun kırmak bana göre çok acımasız. Bir elimizi başın önüne bir elimizi arkaya koyuyoruz hozlıca çevirip yukarıdan çekiyoruz. Ta da karşımızdakinin başı elinizde. Gümüş hançer Saplamak çok etkili bir yöntem değil bence. Gümüş hançeri rakibimizin kalbinin üstüne saplıyoruz ve ölü. 4. Derse geçerken arada bir saat mola var Mavea ile kan içeceğiz. Cafe'de buluşup duble kanı sipariş ettik ve ardından masamıza Dank adında bir erkek oturdu.
-Merhaba ben Dank. Sizler de Mavea ve Eshel olmalısınız?
- Evet biziz tanıştığımıza memnun oldum Dank (dedi Mavea)
-Hadi Mavea ders başlayacak geç kalıyoruz. Görüşürüz Dank.
Dedim ve Mavea yı alıp masadan kalktım.
Derse zar zor yetiştik Travel bir film açmış herkes onu izliyordu. Filmde bir vampir ile kurt adam dönüşüyordu. Ve vampir yeniyordu. Ders sonunda Travel e 5. Ders ne diye sordum bana bekle ve gör dedi. Evvelsi gün son ders için hazırlandım. Mavea ile buluşup derse gittim. Dersin adı Açlık diye bağırdı Travel ve devam etti.
- 4 yıl sonra bu akademiden ayrılıp şehirde yaşayacaksınız peki nasıl besleneceğinizi biliyor musunuz? 2 besin kaynağınız olacak
-Hayvan
-Kan Bankası
Hayvanları avlayıp kanlarını emecek yada kan bankasından kan satın alacaksınız. Ama şunu bilin ki ne olursa olsun asla insanlara saldırmayın çünkü en sonunda sizi bulup öldürürler.
Travelin lafı bittiğinde parmak kaldırdım ve şu soruyu sordum.
- Temel Eğitim 5 kısımdan mı oluşuyor?
Koşu, dövüş, öldürme , film, açlık?
Travel sırıtarak cevap verdi 4. ders sizsiniz dedi. Ardından bağırarak ekledi
1 Hafta tatil temel eğitim bitti.