Kürsüden halsizlik içinde indim. Travel'i buldum ve onun yanında az kalsın bayılıyordum. Beni tuttu nabzımı ölçtü.
-Uyuman lazım çok halsizsin.
- Pijamam yok ( dedim halsiz bir biçimde)
- Gel sana bulalım.
Uyandığımda Travel'in yatağındaydım. Üzerimde fazlasıyla açık bir gecelik vardı. Hemen ayağa kalkıp etrafına bakındım. Travel sağ köşedeki koltukta kıvrılıp uyumuştu. Yanına gittim saçını okşadım. Bir an aklıma Petea geldi aman allahım onu nasıl unutmuş olabilirim. Alel acele üstümü giyinip çıktım. Sesi duyup uyanmış olmalı ki hemen arkamdan Travel çıktı.
- Ne oldu Eshel?
- Birini görmem lazım.
-Petea mı?
Bir an durdum ve arkamı döndüm.
- Sen onu nerden tanıyorsun.
- Çok kötü Eshel ama ben zihin okuyabilirim.
Yoluma geri döndüm ve içimden seni lanet olası diye geçirdim.
- Seni duydum Eshel.
-Duyarsan duy Travel onu görmem lazım.
- Hop hop hop akademiden böyle çıkamazsın. Dışarıda vampir avcıları var seni bulurlarsa öldürürler.
- Ne demek istiyorsun Travel.
- Demek istediğim 4 yıllık bir eğitimden sonra buradan çıkabilirsin.
-Ama bu süre çok uzun ne yapacağım ben.
-Aslına bakarsan Eshel bu gün eğitimin var 1 buçuk saat sonra ilk sesans eğitim parkında orada görüşürüz.
Dedi ve gitti bende gözümü silip arkadaş edinmeye gittim 4 yılı yalnız geçirmeye hiç niyetim yok. Kafe'ye gittim bir masaya oturdum garip kılıklarını bir adam yemek listesi gelirdi. Burada yemenin en iyi tarafı bedava idi. Fakat yemek listesi çok ilginçti.
-Kan Postası
-Duble Kan
-Kan Sote
- Bol Kanlı Dana Gözü vesayre.
Ben duble kan sipariş ettim. 5 dakika sonra yanıma hoş görünümlü bir kız oturdu.
- Merhaba ben Mavea senin adın ne?
- Ben Eshel tanışyığımıza memnun oldum.
- Ne sipariş ettin?
- AA duble kan.
- Wow harika seçim.
Ve ardından garsonu çağırıp o da duble kan söyledi. Duble kanlarımız geldi . Bir bardağın içinde 2 çeşit kan kokteyili vardı tipi bi garipti ama tadı nefisti.
Mavea ve ben iyi arkadaş olmuştuk.