-6. bölüm-

819 49 30
                                    

Haru'nun ağzından;

Bakugou ile ai için pembe çiçekli bir kolye bulduk. Kolyenin parasını ödedikten sonra bakugou birşey bakacağını söyledi. Onu bekledim. Sonra saçlarımı tuttu ve boynuma bir kolye taktı. Papatyalı bir kolye takmıştı.

B: hediye aldık diye hemen şımarma.
+ öyle biri olmadığımı sende biliyorsun.
B: tamam neyse hastaneye gidelim.

Yarım saat sonra;
Hastaneye geldik ve ai'nin odasına gittik. Rin yoktu. Ai ise yattığı yerden dışarıyı izliyordu.

+ oh gel keyfim gel. Hastane süresinde anca kıçını devir yat hanımefendi.
Ai: napim. Halay mı çekecem?
+ hele bensiz dene bak ne yapacam seni. Onu bırak da acıyor mu?
Ai: ne acıyor mu?
+şey yaraların işte.
Ai: yok acımıyor.
+ bunu senin için seçtik.
Ai: seçtik?
+bakugou ile beraber.
Ai: bunu mina'ya yetiştirmem lazım.
B: gebertirim seni . Bir hafta da bu yüzden yatarsın hastanede.
Ai: tm abi.

Kutudaki kolyeyi aldı ama takamadı slk. Yani arkada gözü olmadığı için mormaldi. Ki zaten hastane yatağındayken bende takamazdım. Rin geldi. (Zamanlamaya bak a a a)

R:bir haltı da başar a a a
Ai:bunu bana hello kitty'li pembe çoraplar giyen biri mi söylüyor?
R: ne varmış çorabımda be!? Takmıyom lan kolyeni.
Ai: tamam hadi tak lütfen.
Kolyeyi taktı ve ai yanındaki yedek kıyafetlerden birini seçip giydi.
R: eee arklar yemek yemeye gitsek mi?
+niye aç mısın?
R: yok değilimde hanımefendi hemşire ile kavga ediyordu. Neymiş yemek bozmuş midesini.
+eee olamaz mı?
B: hadi zaten bende açım yürüyün de gidelim.

(Sizin bu slk yazarınız karın ağrısı olsa bile sizin için hikayeye dewam ediyor💖)

Yemekten sonra;

Yemekleri gömdükten sonra aizawa sensei rin ai ve bana mesaj gönderdi. Okula gelmemizi istiyordu.

Rin'in ağzından;

Aizawa sensei mesaj atmıştı. Galiba geçenki kadın hakkında konuşacaktı. Bakugou'yu başımızdan atmayı başarıp sensei'nin yanına gittik. Yanında midoriya da vardı. Acaba o da mi biliyordu?

Aizawa s: sizi buraya çağırmamın nedeni geçenki kadın. Maalesef tam yakalamışken kaçmayı başardı. Artık sizi de tanıyor. Mecbur midoriya'yı da araya katmak zorunda kaldım. Birbirinizi korup kollayın ve o kadını tekrar bulun. Ve tuşa basın. Geçengün bu yüzden plan başarısız olmuştu. Size güvenim tam. Geçenki gibi gizlice bekleyeceğiz.

+peki sensei!

Aizawa s: dikkatli olun kadın sandığımızdan daha güçlü ve zeki.

Haru: peki ne zaman tekrardan onu yakalamaya çalışacağız?

Aizawa s: bu akşam. Saat 20:00'da. Okulun girişinde bekleyin. Sizi alacağım.

Ai: peki sensei!

Yazar'ın ağzından;

Rin, ai, midoriya ve haru birlikte tekrardan avm'ye gittiler ve kılık değiştirdiler. Daha farklı gözüküyorlardı. Ardından aç oldukları için tekrar yemek yediler. (Az doyun beğh) saate baktıklarında saatin ne kadar hızlı geçtiğini anlamışlardı. Saat 19:25'ti. Okula yürümeye karar vermişlerdi. Geçenki tuşlar hâla duruyorlardı. Midoriya'da olmasa da diğerlerinde vardı ve yan yana gezeceklerdi. Okula vardıklarında 15-20 dakika sonra aizawa sensei de geldi ve midoriya'ya tuştan verdi. Sonra bar'a gittiler.

Haru'nun ağzından;

Bar'a geldiğimizde kadın yoktu. En son bir kenara oturduk ve kadını bekledik. Kadın gelince ai cebinden bir kutu çıkardı ve garsondan bir içki birde boş bardak istedi. Getirince içkinin içine 6 tane ilaç attı ve boş bardağa meyve suyu doldurdu.
+hey ai ne haltlar yiyon arkadaşım?
Ai: bir planım var fakat siz kadın bana karşı atağa geçerse tuşa basın ve beni koruyun.
M:tamam da niye?
Ai:sadece yapın.
R:iyi bari.

Dur- ne! Ai kadının masasına gitti. (Boşver aşko o slk.) Ilaçlı içki bardağını kadına verdi ve birlikte birkaç şey konuştular. Kadın sanki ona güvenmiş gibi bakıp konuşyordu. En sonunda birşey konuşup dışarı çıktılar. Onları takip ettik. Ai sürekli kadın çakmasın diye gülüp onu oyalıyordu. En sonunda kadın aizawa sensei'yi fark etti ve ai'nin arkasına geçti. Boynunu tuttu ama birkaç saniye sonra yere yığıldı. Yanlarına koştuk.
+ büyücü müsün kız sen?
Ai:yok sadece uyku ilacını biraz fazla kaçırmış olabilirim. Baksanıza yığıldı yazık.
Aizawa: aferin size iyi iş çıkardınız. Sağolun. Fakat merak ettiğim birşey var. Ai ne dedin de kadını ikna ettin?

Ai cebinden bir ses kaydı cihazı çıkardı ve kaydı başlattı.

Konuşulanlar;

Ai: selaam.
K: sen de kimsin be!?
Ai: geçen gün konuştuğun dabi'nin kız kardeşiyim.
K: a öylemi sana neden inanayım?!
Ai: eğer inanmazsan geçen gün yaptığınız anlaşmayı bitirmesini isterim.
K: eee ne diye geldin?
Ai: tanışalım ve karşılıklı içelim diye.
K: peki madem adın ne?
Ai: annie. Senin?
K: elena. (İsim kıtlığı yaşıyorum alttan alın arklar pls.)
Ai:eee elena ne iş yapıyorsun?
E: abinin söylediğini umuyordum.
Ai: hayır bana sadece iş birliği yaptığınızı söyledi.
E: iyi tamam. Para karşılığında hacker'lık yapıyorum ve güvenlik sistemlerini devre dışı bırakıyorum.
Ai: hey galiba işinde iyisin.
E: yok canım o kadar da değil.
Ai: eee içsene içkini. Onu senin için istedim. Merak etme parasını ben ödedim.
E: oh peki. Bedava içkiye hayır demem. Sende içsene içkini.
Ai: pekala.
E: bunun tadı neden garip? Midemi bulandırdı.
Ai: istersen hava almaya çıkalım.
E: ugh. Olur. Cidden hayır diyemem.

Dışarıda*

E: cidden de eğlenceli kızsın dabi'nin aksine.
Ai: eh işte karizma çizilmesin diye sürekli suratı asık.

Gülüşmeler falan*

E: annie?
Ai: ee efendim?
E: seni lanet pislik beni kandırdın mı!?
Ai: ne-
E: yaklaşmayın onu öldürü-

Bayılır*

Ai: aaa gitti slk.

Konuşma bitti.

+ oha lan ben bile inandım dabi'nin kardeşi olduğuna. Değil mi rin?
Ai: azıcık yalandan birşeycik olmaz.
M: o değil de sen anlaşma yaptıklarını nereden biliyorsun?
Ai: geçen gün el sıkıştıklarını gördüm ve anlaşma yaptılar diye düşündüm. Büyük ihtimalle elena'yı U.A lisesinin güvenlik sistemini devre dışı bırakmak için kullanacaklardı.
Aizawa: haklısın ai fakat artık elena elimizde. Şimdi saat geç oldu sizi yurda götüreceğim. iyice dinlenin. Yarın her ne kadar haftasonu olsa bile sizin uyuduğunuzu göreceğim.

+peki sensei!

Ve yurda gittikten sonra üstümüzü değiştirip derin bir uyku çektik...

Sabah;

Bakugou ve mina milleti rahatsız ede ede sabahın 08:00'inde kaldırmışlardı. Buna biz de dahildik. Sonrasında mina ben ve ai ile birlikte kahvaltı hazırladık. Kahvaltı edilince de masa işini bakugou denki ve rin'e kitleyip dışarı gezmek için çıktık. Telefonuma mesaj geldi.

Teyzem

Hey haru nasılsın?

Iyiyim teyze sen?
Görüldü~

Bende iyiyim. Ama
Seni çok özlüyorum.
Eve de gelemez oldun.
Itiraz yok eve geliyor-
Sun ve birlikte teyzen
İle vakit geçiriyorsun.

Ama teyze şu an
Arkadaşlarım ile
Dışarıdaydım.
Görüldü~

Onları da al gel takı-
lırız hemde tanışmış
Oluruz.

Peki geliyoruz.
Görüldü~

Bekliyorumm.

+kızlar teyzem bizi çağırdı.
Ai: olur tanışmış oluruz
+biliyor musun aynı şeyi teyzem de dedi.
Mina: tamam bana da uyarr.
+ o zaman hadi gidelimm.

Ve teyzemin evine yol aldık...

Eveeğt bu bölüm nasıldıı? Olabildiğince boş vakitlerimde yazmaya çalışıyorum. Maalesef ki sınav ve canlı ders sıkıntısından hiçbirşey yapamıyorum. Olabildiğince size yeni bölüm atmaya çalışacağım. Tepki kitabına da yazdığım için biraz geç bölüm geliyor. Sizleri çok seviyorummm. şimdilik görüşürüz canlarım💖

Bakugou × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin