Medyadaki şarkı aklımdan çıkmıyor
Neyseki suyun içine birşey atmamıştı. Evlilik programından sonra izleyecek birşey olmadığı için gittim ve bir oyun aldım elime. Bakugou bana tip tip bakınca açıklamak zorunda kaldım.
+ ne bakıyon öyle. Oynayak diye getirdim.
B: ben istemiyom
+ eee bana ne ben oynamak istiyorum ve oyun 2 kişilik olduğu için sen de oynamak zorundasın.
B: eğer ben kazanırsam 1 günlük kölem olacaksan olur.
+ tamam.
B: şimdi bittin olm.Oyun esnasında*
B: bu kapı kitli lan anahtar bul.
+ işsiz misin lan kapıda bekleyeceğine sen bul anahtar. Şu an işim var. Uzaktan büyücü'nün erkek kardeşini gözlerimle yemekle meşgulüm.
B: ulan gebercen.
+ yok be 2 yalakalık yaparım beni gebertmekten vazgeçer.
B: adamın yanına gittim ve peşimde. Bil bakalım nereye geliyom?
+ nereye? Mutfağa yemek yapmaya mı?
B: yooo senin yanına.
+ he iy- GİT LAN GELME İT!
B: inat değil mi lan seni öldürtecem.
+ ağla lan tuvalete girip kitledim kendimi.
B: hasss.
+ LAN DİKİZLEDİĞİM YAKIŞIKLI ÇOCUK GELDİ! DOLABI TEKMELİYO!
B: SHİNEEEEEEEEE!
+AĞAĞAĞA! oyun bozuk lan.
B: nah oyun bozuk daha yeni aldım.
+ yalnız 12'den sonra başlayacam çünkü daha 1 günlük kölem olmadın.
B: öyle olsun.+ neyse ben sıkıldım şimdi beni lunapark'a götür.
B: pijamalarla mı gidecez acaba?
+ sen beni bekle geliyorum şimdi.
B: eee ben?
+ sen böyle gelcen. Çünkü ben öyle istiyorum.
B: yarın sana yapacaklarımi düşünerek kabul ediyorum. Kendi kuyunu kendin kazmış olacaksın.
+ o zaman şu an sana her şeyi yaptırabilirim. Nasılsa yarın yapmadıklarıma üzülecem.
B: SINIR VAR AMA !
+ yoo ben öyle birşey dediğimi hatırlamıyorum. Neyse ben giyinmeye gidiyom safiyem.Bakugou'nun bakış açısından;
Sanırım ona ve aptal davranışlarına alışmaya başladım. Şimdi bir de rezil gibi pijamalarla çıkacağım. MÜKEMMEL(!) neyse. Telefonuma mesaj geldi. Bu kirishima'ydı
Kiri🤜🏻🤛🏻
Hey bakubro cafe'ye
gelmek ister misin?Yok kalsın istemiyorum.
Tamam. Görüşürüzz.
Görüşürüz.
Haru gelmişti. Çok garip gözüküyordu. Az önceki neşesi yoktu. ( bak şu Allahın işine) saçlarını açmamıştı ve üstünde siyah tişört gri eşofman ve siyah hırka vardı.
H: bakugou t-teyzem...
+ birşey mi oldu haru?
H: teyzem villain'ler tarafından kaçırılmış ama bulmuşlar. Çok ağır yaralanmış. Aizawa sensei az önce beni aradı.
+ Hastane adı?
H: ************* hastanesiymiş .
+ çabuk ol da gidelim.
H: tamam.Hastaneye varmıştık fakat ben pijamayla olduğumu yeni hatırlamıştım.
+ eee ben böyle geldim.
H : al senin için kıyafet getirdim.
Onun kıyafetleriyle uyumlu kıyafetler verdi ve hastane lavabosunda giyinip hemen haru'nun yanına gittim. Doktor odadan çıktı.
H: teyzemin durumu iyi mi?
Doktor ab: üzgünüz fakat hastayı kurtaramadık.
H: NE DEMEK KURTARAMADIK LAN! ÇIKIN BECERİKSİZLER SİZ YANLIŞ ANLAMIŞSINIZDIR!
Doktor ab: küçük hanım kusura bakmayın fakat elimizden geleni yaptık.
H: ONU GÖRECEĞİM ÇIKIN ŞURADAN BE!
Doktor ab: olmaz hastayı göremezsiniz.
H: SANANE LAN TEYZEMİ SON KEZ GÖRERKEN SENDEN Mİ İZİN ALACAĞIM!
Doktor ab(şrfsiz olan): öncelikle bu terbiyesizliğinizi şu anki üzüntünüze bağışlıyorum fakat giremezsiniz. Lütfen bu kızı alır mısınız?
Aizawa s: Haru gel hadi gidelim.
H: olmaz sensei ben teyzemi göreceğim.
A: biliyorum üzgünsün fakat nerede kalacağını konuşalım gel.
H: ailemdeki tek insanı kaybettim. Şimdi ben ne yapacağım... ÇIKIN ONU GÖRECEĞİM!
A: doktor bey lütfen 1 kerelik görebilir mi?
Doktor ab: pekala.Haru teyzesinin olduğu odaya girdi ve onun cansız bedeniyle konuştu. Duyamadım fakat teyzesinin elini tutarak ağlıyordu. Bir süre sonra doktor zorla haru'yu çıkartmaya çalıştı. Başaramayınca ona sakinleştirici iğne yaptı. Onun için hiç üzülmediğim kadar üzülmüştüm...
Sizin bakış açınızdan;
Uyandığımda hastanedeydim. Uzanıyordum. Ne işim vardı ki benim burada? TEYZEM... o o gerçekten beni bıraktı... bunu hangi villain yaptıysa bulup kendi elimle öldüreceğim. Bir saniye telefonum çalıyor. Bu kim be yabancı numara. Ya bi tanıdığımsa. En iyisi açmak (oooo zeki)
+ alo
- eee teyzen nasıl haru? A dur onun bu vakite kadar yaşaması imkansız değil mi CNFNGJDJRNFKDN ( lan ahahah deyince sinirleniyom o yüzden random attım )
+kimsin lan sen!?
- şimdi senin kalacak yerin de kalmamıştır yazıkk ( istesem milyarder yaparım aq sanane )
+ konum at lan!
- pekalaa madem teyzeni özledin o zaman tekrardan kavuşun (konum attı bu şimdi)
+(sen şimdi naneyi yemedin mi FJDNFKDMDNVKDMFM) uzak değilmiş geliyorumDEVAM EDECEK...
Evet aşkolar yazlığa geldim... İNTERNET YOĞK.. dedim taslakta bölüm vardı atayım yarında 9. İsterseniz ne olacağını siz belirleyin. Yani sizin düşüncelerinizden de katabilirim. Yarın 9. Bölümü atacağım. Şimdilik görüşürüz bebişlerim muck öpüldünüz <3 ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou × Reader
Acak"Gülü seven dikenine katlanır derlerdi. sana kıyamadım papatya getirdim." (Bu hikayede okul ile ilgili pek şey olmayacaktır. okuldan biraz bağımsızdır.) hadi ne duruyorsun tıklayıp okusana ~