10. BÖLÜM

496 42 22
                                    


Bakugou'nun bakış açısından;

Belki de 7 saattir haru ortalarda yoktu. Telefonu ilk başta çalıyordu şimdi aptalın telefonu kapalı. Ya onun başına kötü birşey geldiyse? Yok be o çenesiyle adam öldürür. Ama şimdi kız mental çöküşte. Şu an düzgün düşünemez bile. Polisler 4 saattir heryeri arıyorlar. Sadece kameralarda hızlıca eczanenin tarafına gittiği gözükmüş sonrası...yok

M: hey bakugou

Arkamdan gelen sesle irkildim. Bu mina'ydı.

+ ne var?
M: haru'yu aradın mı?
+ HEMDE DEFALARCA! LANET TELEFONU ŞİMDİ ÇALMIYOR BİLE!
M: Tamam sakin ol eminim ki kafasını dağıtmaya gitmiştir... umarım
+ benim hatam. Sen aradığında kapıdan ayrılmasaydım şimdi haru yanımızda olacaktı.
M: kendini suçlama eminimki o da onu aradığımızın farkındadır ve geri döner.
+ akşam oldu sen yurda git. Ben burada duracağım.
M: Aizawa sensei geldi. O burada duracakmış. Bizim yurda geri dönmemizi istedi.
+ hayır. Sen git.
M: sen buradaysan bende buradayım. Bu arada kirishima ve denki de geliyorlarmış gizli gizli.
+ yurttan mı kaçmışlar?
M: şu an öyle gözüküyor.
+ eee bu lanet polisler nerede kaldı!? Şu ana kadar haru ile dönmeleri lazımdı.
M: hadi gel dışarısı soğuk içeri geçelim. He birşey daha var. Polisler ifade almak için seni çağırdılar. 5 dakikaya orada ol.
+ tamam.

Mina'nın yanından ayrılıp içeri ifade vermeye gittim. Odaya girdim ve beni bekleyen polisin karşısına oturdum.

P: sen katsuki bakugou'sun değil mi?
+ evet benim.
P: tamamdır ilk sorumuzla başlayalım o zaman. Haru'yu ne zaman gördünüz?
+ onunla beraber hastaneye gittik.
P: neden?
+ teyzesinin hastaneye kaldırıldığını söyledi ve bizde hastaneye geldik. Sonrasında onun vefat ettiği haberi geldi. Ufak bir kriz geçirdi. İlk başta çok takmadılar fakat sonrasında sakinleştirici iğne yaptılar. Bende onun odasının kapısında onun uyanmasını beklerken arkadaşım aradı ve lavabonun girişine gittim. Geldiğimde ise boş yatak ile karşılaştım.
P: anlıyorum. Peki gittiğini düşündüğünüz bir yer var mı?
+ o anki sinir ve üzüntü ile heryere gitmiş olabilir. Fakat kalabalık yerlere gitmez.
P: sakin yerlere örnek verir misiniz?
+ mesela kütüphane, orman... ORMANA BAKTINIZ MI?!
P: Pekala genç oğlan şu anki bilgilerle kişinin nerede bulunduğunu kestirebiliyoruz. Gidebilirsiniz.
*telsize konuşarak* hastanenin yakınındaki tüm dört ormana da bakın.

Aizawa s: bakugou! Hadi gel sizi mina ile yurda bırakacaklar.
+ ama sensei-
Aizawa s: lütfen hadi. Size haber verilecek zaten.
+ peki sensei.

Bu adam her yerden çıkmak zorunda mı?! Şurda haru'yu bekliyoruz gelmiş yurda gidin diyor. Sabahtan beri deli gibi polislerle her yeri aradım. 

K: hey! Bakubro
+ lan shittyhair (deme lan öyle çocuğuma) sen misin?
K: şu an haru olmasaydı sana trip atardım.
+ sanki burada!
K: eminim ki haru-chan bulunacak.
+ Tabiki bulunacak!
K: aizawa sensei denki ile beni fark etmeden durumu görmeye geldik. Şimdi geri gidiyoruz bakubro. Yarın okul çıkışı geliriz beraber.
+ peki.

Kirishima ile denki kestirme yolu kullanarak yurda gittiler. Bende aizawa hoca'nın arabasına bindim. Mina da vardı. Yurda geldiğimizde ise üzerimi çıkartıp ılık bir duş aldım. Duştan sonra üstümü giyinip ıslak saçla yatıp haru'nun bulunmasını dileyerek uyudum.

Sabah saat 05:30 haru'nun bakış açısından;

Dün yere uzanıp uyuya kalmışım. Saat kaç diye telefonu açmak istedim. Açar açmaz ekrana 203 cevapsız arama ve 96  mesaj geldi. Sanki 1 aydır kayıpmışım gibi davranmışlar. 103 arama bakugou'dan, 50 arama mina'dan, 20 arama kirishima'dan, 15 arama denki'den, 10 arama deku'dan ve 5 arama rin'den. Mesajları da bakugou ve rin atmış. Çok zeki olduğum için buraya gelirken yollara bakmamıştım. Bu yüzden de kaybolmuştum. Ormanda da baya koşmuşum. Çıkış nerede bilmiyorum. Telefondan kendi görünüşüme baktım. Ağlamaktan gözlerim şişmiş, saçlarımda yapraklar ve yüzümde çamur lekeleri vardı. Açlıktan da midem bulanıyordu. Ben iğrenç görüntümle bakışmaya devam ederken telefon titredi. Bakugou arıyordu. Bi 8 saniye sonra açtım.

+ alo
B: NEREDESİN SEN APTAL! HERKES SENİ ARIYOR! TELEFONUN DA KAPALI! SENİ NE KADAR MERAK ETTİĞİMİZİN FARKINDA MISIN?!
+ sabah sabah bu gür ses nereden geliyor?
B: neredesin?
+ bilmiyorum.
B: NE DEMEK BİLMİYORUM?! belirli bir yer söyle.
+ yanii ormandayım ama hangi ormandayım bilmiyorum. Taksi ile geldim.
B: iyi halt ettin aptal. Konumunu aç.
+ doğru lan konum. Bekle.
B: polislere ormanda olabileceğini söyledim. Ne kadar uzaktaki ormana gittin zeki?
+ yollara da bakmadım. Ama 1 saatlik yol gittik.
B: tamam bekle polislere haber vereceğim.
+ tamam kapatıyorum.

Telefonu kapattım. Okuldan çok uzaktaydım. Telefona bakarak yürümeye başladım. En sonunda ormanın girişini buldum ve yolda yürümeye başladım. Bi 30 dakika yürüdükten sonra arabalari gördüm. Buraları ilk defa görüyordu- pardon ilk defa inceliyordum. Gözüme kestirdiğim ilk taksiye baktım ve ona bindim. Beni U.A lisesine götürmesini istedim. 1 saat sonra geldim. Taksi şoförüne parayı uzattıktan sonra taksiden inip bakugou'nun okula gelmesini bekledim.  Kirishima'yı gördüm fakat o yere bakarak geldiği için beni fark etmedi. Bende onun arkasından okula girip sırtına atladım.

K: AAĞ KİMSİN SE- Haru-chan? Ohaa nerelerdeydin sen?!
+ geldim işte.

Kirishima ile sarıldıktan sonra konuşmaya devam ettik.

K: dur bakubro'ya haber vereyim.
+ yok yok. benim yurda gitmem lazım.  Üstümü değiştireceğim. Yurda gitmişken onu da ziyaret ederim.
K: tamam harubro.

Saat daha erkendi. Hemen yurda gidip üstümü giyindim. Sonrasında bakugou'nun odasının kapısıni tıklattım. Kapının divine kadar geldi. 3 4 saniye bekleyip kapıyı açtı.

B: SABAH SABAH KİMSİN LAN SE- SEN NASIL GELDİN LAN?!
+geldiğim gi-


Tam cevap verecekken belimde hissettiğim eller ile bakugou'nun bana sarıldığını fark ettim. Bi 4 5 saniye sonra bende kollarımı onun boynuna doladım ve 15 saniye öyle heykel gibi sarıldık.

B: seni merak ettim aptal.
+ ben o anki dalgınlıkla yanlız kalmak istemiştim.
B: anlıyorum. Bu arada bizim karı seni akşam yemeğine bekliyor.
+ umm kim?
B: annem işte.
+ peki Gelirim.
B: o zaman okul çıkışı beraber bizim eve gidiyoruz aptal.
+ tamam.
B: bu arada aizawa sensei sana kızabilir.
+ nedenmiş o?
B: birden kaçıp kendini arattığın icin o da seni merak etti.
+ o değilde uykumu açtın lan.
B: ne... nasıl?
+ sabahın beş buçuğu. Arayıp gür bir ses tonuyla bağırdığın için olabilir mi?
B: olabilir.
+ hadi. Gidelim.
B: nereye?
+ okula? (Lan her okul yazacağım zaman oluk yazıp sinirleniyorum)

Bakugou ile yurttan çıkıp okula yürüyerek gitmeye başladık. Yol boyunca ikimiz de konuşmadık. Tam kapıdan içeri girecek iken arkadan gür ve kalın bir ses duyuldu.

× HARU!

________________________________________

EVEEET BU GÜN DE BÖLÜMÜN SONUNA GELMİŞ BULUNMAKTAYIIIZ. Sizce seslenen kişi kimm? Tahminlerinizi lütfen yazın. Bu gün istanbul'a geri dönüyoruz. Tatile gelmiştik. oy vermeyi unutmayınn♡ sonraki bölümde görüşmek üzere aşklarr. Sonraki bölümde olmasını istediğiniz olayları yazarsanız sevinirim. Ve bu arada söylemek istediğim birşey daha var. İyi bayramlarr♡

Bakugou × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin