Teyzemlerin evine vardığımızda bize kapıyı üstü başı unlu bir halde açtı.
S: hoşgeldiniz kızlar sizin için kurabiye yaptımm.
+ teyze biraz fazla mı kirlenmişsin?
S: evet genelde fazla yemek yapmadığım için size özel yapayım dedim... batırdım.
Mina: keşke birlikte yapsaydık.
S: neyse önemli değil. Şimdii. Merhaba kızlar. Ben sakura. Haru'nun teyzesiyim.
M: merhaba efendim ben de mina. Tanıştığıma memnun oldum.
Ai: merhaba bende ai. Bende tanıştığıma memnun oldum.
S: o zaman hadi içeri geçelim.Salona geçtikten sonra teyzem üstünü değiştirmek için odasına gitti. Bizde film seçmeye karar verdik.
+aksiyon mu korku mu?
Mina: komedi olmaz mı?
Ai: korku ve aksiyon karışık açsak olmaz mı?
+ o zaman olan filmleri analiz edelim.
Ai: arınma gecesi güzele benziyor.
Mina: bencede olur ama korkarsam zorla odanıza girer yatarım.
+ fakat aksiyon.
Mina: en azından odanıza gelmek için bahanem olur.
Ai: peki şimdi kararımız ne?
+ o zamann arınma gecesi: anarşi (tüm filmlerine aşığım. Tavsiye ediyorum. Aşırı iyi.) izliyoruz arkadaşlar. Teyzem zaten ortama ayak uydurur. Hem o da bu tür şeyler sever.
S: eee kızlar film bulabildiniz mi?
+ evet teyze. Bunu izleyeceğiz.
S: güzele benziyor. O zaman ben mısır patlatayım. Beni beklemenize gerek yok siz açın bende size katılırım.
Mina: peki efendim.(Azıcık spoiler ehe)
Filmi açtıktan sonra önümüze bir adam çıkmış varyaa. Adı leo galiba. Şimdi orada olmak vardı. Ama şöyle düşünürsek 12 saat dışarıda adam katleden bir yerde canımı korumaya çalışmak istemezdim. Teyzem de geldi ve filmi yorumlayarak izlemeye devam ettik.
+ ama şu adam baya iyi değil mi?
Mina: onu bırakta yaşlı adam para karşılığı kendini öldürttüğünden beri ağlıyom.
S: aaa kızlar kız, kardeşini ve kocasını öldürdü.
Ai: o ne ki kahküllü kadının maniti öldü.
+ aha yıllık arınmanın bitmesine sayılı dakikalar adam anca öldüreceği kişinin evine varıyor.
Mina: üf beee güzel bitti.+ sarıyo bee. Hadi 3. Filmini de açalım. Arınma gecesi: seçim yılı (bu ikisi en sevdiklerim zaten. 1. Ve 4. Biraz garip geldi bana.) Bunda da leo aşkitoleşkom senatör diye birini arınma'da öldürülmekten koruyordu. Ama burda da fazla karizmatik beee.
Filmlerden sonra;
S: kızlar sormayı unuttum. Aç mısınız?
Mina: hayır efendim sağolun.
Ai: bende pek aç değilim efendim.
+ ben açım ha. Ben yemek yemek istiyorum. (Oruçlu oruçlu ağzımı bozdurma heğ.)
S: o zaman pizza söylemeye ne dersiniz kızlarr?
Mina: oluur.
+ hani aç değildin?
Mina: lafın gelişi demiştim ilk başta.
S: tamam o zaman söylüyorum. Yarım saat sonra yemekler de geldi zaten. Sonrasında yemeye başladık.Yemekler de mideye gömüldükten sonra saat 18:06
+ teyze biz artık gitsek olur mu?
S: aslında kalmanızı isterdim fakat ara sıra acil iş çıkınca hemen evden çıkmak zorunda kalıyorum ve en az 4 saatten az eve dönemiyorum. O yüzden gidebilirsiniz fakat tekrar bekliyorum ona göre.
Ai: tabi efendim geliriz. Sizinle vakit geçirmek çok güzeldi.
Mina: katılıyorum. Gerçekten de çok eğlenceliydi.
S: o zaman ne zaman boş olursak gelin beraber vakit geçirelim.
+ tamam teyzecim o zaman görüşürüz.
S: tamam tatlım dikkat edin.
+ tamam teyze.Yurda yürümeye başladık. Hava da kararmaya başlamıştı. Sanırım üstümü değiştirip uyuyacaktım. Yurda varınca denki ve bakugou'nun korku oyunu oynadığını gördüm.
B: YA BİR HALTI DA BAŞAR BE! ORADAN GİTMEYECEKSİN! AL İŞTE ÖLDÜK!
Denki: eheh... napim şimdi öleyim mi?
B: bir zahmet.
D: niye öyle diyorsunuz beyfendi alındım gücendim.
+ bende oynayacağım.
B: iyi gel de bari gariban denki birini geçtiği için mutlu olsun. (Gariban denki FNDNCJDNFKDJ)
+ Sen benim ne kadar iyi oyun oynadığımi görmedin daha.
B: iyi iddasına var mısın?
+ olur da ne iddası?
B: oyunu hiç ölmeden bitiren en son kaybedene 1 gün istediğini yaptıracak.
+ kabul.Anlaştık ve üstümü değiştirmeye gittim. Sonrasında yanlarına geldim ve oynamaya üçümüz başladık.
+ lan denki saklan!
B: SAĞ TARAFTAN GELİYO!
D: ÖlDüR oNuĞh!
+ oha adamın kafasına sandalye attım.
D: nasıl başardın lan?
B: ohoho yok artık bu adam 1 di 2 oldu.
+ a aa kendi kendine çoğaldı bu!?!
D: hasss adam arkadan testereyi biryerime sapladı ama artık konum belirtemeyecem.
+ hangi kattaydın?
D: bodrum.
B: ben en üst kattayım.
+ bende orta katta twerk atıyorum. Gerçi atmıyorum ama sürekli eğilip kalkınca twerk atmış gibi gözüküyorum. Lan geliyo hasss
B: dur orta kata geldim. Sırf nasıl öldüğünü görmek için.
+ ... ✨hain✨ oooo ne oldu lan kirpi kafa. Seni fark etti de şimdi senin peşinde.
B: yok ama ebenin .......
+ yalnız kirpi kafa benden demesi girdiğin yer çıkmaz koridor...
B: ağağağa EŞYA YOK Kİ ATAYIM HERİFE!
+ eee kölecim şimdiden alıştırma yap istersen. AĞAĞAĞA ADAM TESTEREYİ SANA SAPLADI!!!
B: OYUN BOZUK LAN!
D: yaw he he inandım taam.
+ köle gel lan buraya.
B: gebertirim lan senii!
+ boş konuşma da omzumu sık. Ağrıyo.
B: çok pis benzetecem olum seni. Bittin sen.
+çeneni değil elini çalıştır. Nasıl olsa haftasonu. Ehehe.
B: ya bi git. Başkasının yanında bana köle dersen seni öldürürüm.
+ tm abi.Sabah;
Bakugou odamda omuz kısmıma masaj yaparken uyumuşum. Bakugou da yazık yerde oturarak uyumuş. Takmayarak birkaç dakika ona baktım. Uyurken çok sâkin ve tatlı gözüküyor. Sonrasında tekrardan uyudum.
Bakugou'nun bakış açısından;
Sabah gözlerimi yerde haru'nun odasında açtım. Heryerim tutulmuş. Birde hanımefendiye bak. Mışıl mışıl uyuyor. Neyse bu kalkıp da emir vermeye başlamadan önce azıcık da olsa rahat bir şekilde odamda uyuyayım. Odama gittim ve kendimi yatağa attım. Uykulu olduğum için 4 5 dakika sonra uyudum.
Kendi bakış açınızdan;
Gözümü açtığımda bakugou yerde değildi. Büyük ihtimalle uyanıp odasına gitmiştir. Yataktan kalktıktan sonra lavaboda işlerimi hallettim ve üstümü değiştirip bakugou'nun odasına ilerledim. Kapıyı tıklattım fakat pek ses gelmedi. Kapıya kulağımı yaslayınca horlama sesi duydum. Hehehe elime düştün. Kapıya tekme atarak içeri girdim.
+ FBI OPEN THE DOOR!
B: NOLUYO LAN!?!
+ Uyan bakalım safiye. İşimiz var seninle.
B: safiye?!?
+ 1 gün boyunca benim safiyem olacaksın.
B: düştüğüm hallere bak.
+ eee aslanım sana bir haru tavsiyesi hiçbir zaman bir kızı hafife alma ya da aşağılama. Yoksa o kızlar o aşağılamayı ve hafife almayı sizin biryerinize ....
B: ne istiyon allahın belası?
+ ben sakatlandım beni mutfağa kadar sırtında taşı.
B: bi git işine bee.
+ e tabi senin kendine hayrın yok ki başkasına olsun.
B: gel lan gel.Söylene söylene sırtına aldı ve mutfağa götürdü. Geldikten sonra indim ve bana sandiviç yapmasını istedim.
+ lan safiye bana git sandiviç hazırla.
B: elin yok mu?!
+ ben senden bekliyorum belki. Şimdi lafımı ikiletme ve git bana sandiviç hazırla.
B: senin bana işin düşer ama o zaman sana yardım etmem.
+ dediğim gibi çeneni değil elini çalıştır.Kendine ve bana hazırladıktan sonra oturup evlilik programı izleyerek yemek gömdük.
B: bu karı da az değil ha. 7/24 her bölümde başka adam buluyo.
+ olm o değilde bu adama yazık lan kimse sevmiyo. Evlenecem diye programdan programa sürünüyo herif.
B: bu kızla adam evlenir benden demesi.
+ doğru kız safiye. Bende öyle düşünüyom. Pşt
B: ne?
+ al tabağımı mutfağa götür sonra da bana su getir.
B: BEN SENIN HİZMETÇİN MİYİM LAN!
+ ✨evet✨ şimdi ikile ve bana su getir.
B: suyuna zehir katıp gebertecem olm seni.
+ ben sana hep ne diyorum?
B: çenen değil elin çalışsın.
+ işte git onu 30 kez aynanın karşısına geçip söyle.
B: yooo
+ o zaman sana dediğimi hatırla ve dediklerimi yap safiye. Yoksa seni 🔪
B: iyi beee!Aksi aksi mutfağa doğru yol aldı ve 3 4 dakika bana su getirdi.
+ lan safiye sen bunun içine birşey koymadın lan değil mi?
B: yok o kadar kötü mü duruyorum.
+ az önce dediklerine göre evet...Evvettt aşkolarım uzun zaman sonra yazmaya devam ettim. Yazmamamın nedeni okunma sayısının 10 u geçmesiydi. Şimdilik bu bölümümüzün sonuna geldik ve kesinlikle gidin arınma gecesi'nin tüm filmlerini izleyin. Cidden konu nereden nerelere geldi. Neyse aşkolarım kendinize dikkat edin. Sizleri çok seviyorum 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou × Reader
Acak"Gülü seven dikenine katlanır derlerdi. sana kıyamadım papatya getirdim." (Bu hikayede okul ile ilgili pek şey olmayacaktır. okuldan biraz bağımsızdır.) hadi ne duruyorsun tıklayıp okusana ~