-16. Bölüm-

368 34 25
                                    

Gözlerimi bir bodrumda açtım. Kapkaranlıktı. Etrafıma bakındığımda yanımda bağlı olan katsuki'yi görmek beniş şaşırtmıştı. İyice baktığımda yüzünde morluklar olduğunu gördüm. Sadece yüzüyle kalmıyor, vücudunun açıkta olan yerleri de aynı şekilde mordu ve kesikler vardı. Ben baygınken  ona zarar vermiş olmalılardı. Etrafta kesici alet de yoktu ki ellerimdeki ipleri kesebileyim! Ben sandalyede sallanırken dengem bozuldu ve amele sümüğü gibi iki seksen sandalye ile birlikte yüzümün üstüne düştüm. Dizlerimle hafifletsem de burnum yere çok sert gelmişti. Bi an kulağım çınladı ve acı ile bağırmaya başladım.

+ SİZİN BAĞLAYACAĞINIZ SANDALYEYE BAŞLAYACAĞIM LAN ŞİMDİ! BURNUM GİTTİ OLUUM! KORKAK DEĞİLSEN GEL ASLANIM!

kabadayılık taslarken kendimi 8 yaşındaki tablet oynayan çocuklar gibi hissettim lan. Bi an şiddetle kapı açıldı. Yerde beni kanlar içinde görmeti beklemiyordu herhalde. Bi an baktı ve beni düzeltti.

+ BIRAK LAN SENİN YARDIMINA KALMADIM!

aslında içten içe şükrediyordum ki arkamdan bir kuvvet ile tekrardan yapıştım. Karga gibi gülüşü sinirlerimi zıplatmıştı.

+ ULAN SIKIYORSA ELLERİMİ ÇÖZ DE Bİ GÜZEL Sİ-

Burnumu bir bez ile kapattı ve kanı durdurmaya çalıştı. Heryerim batmıştı. 2. Darbe ile zaten yönüm şaşmıştı.

× ozür dile kaldırayım.
+ yo.
× iyi kal öyle yerde.
+ bana uyar.
× az önce beni çözün diye zırlayan sen değil miydin küçük hanım?
+ bak sen de dedin az önceydi.

Bi an vahiy ile bi cesaret inmişti herhalde. Adama gıcıklık yapıyordum ki elini yumruk yaparak havaya kaldırdı. Tam bana doğru konumlayıp yüzüme bi tane yapıştıracakken arkadan gelen darbe ile amele sümüğü gibi yere yapıştı. Bu sefer ben ona gülüyordum. ( karma is for youuu )

Arkama bakınca bakugou'nun adama özgünlüğü ile saldırdığını gördüm. ( İşte adam geldi yaa adam )

+ KATSUKI İYİ MİSİN?!
B: merak etme iyiyim.

Beni kaldırdı, ellerimi çözdü ve durmak bilmeyen burnumdan akan kırmızı sıvıya baktı.

B: BUNU O ADİ HERİF Mİ YAPTI YOKSA?!
+ önemli değil bakugou bir an önce pro hero'lara haber verelim ve buradan gidelim.

× nereye böyle günün çiftleri?

Kapıyı açmaya zorlarken arkamızdan gelen ses ile arkamızı döndük.

B: SEN HANGİ CEHENNEMDEN ÇIKTIN LAN?!

× Hadi ama beni tanıyacağınızı umuyordum.

Şapkasını yüzübü kapatacak bir şekilde indidmişti ve siyahlara bürünmüştü.

+ görmediğim bir kişiyi nasıl tanıyabilirim bayan gizem?


Yavaşça şapkasını çıkarttı ve bize bakmaya başladı...







BU TEYZEMDİ!































DEVAM EDECEK...

Bakugou × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin