Medya bu bölümden bağımsızdır*
Mina'nın yanına gittiğimde bana sarıldı. 3 4 saniye beni boğduktan sonra kollarnını serbest bıraktı ve nefes alabildim.
M: Nerelerdeydin senin için çok endişelendik.
+ Merak etmeyin hâla buradayım.
M: şaka yapıyorsun bende bunu bilmiyorum sanki.
+ Ders ne bebişim?
M: Ilk dersten matematik koymuşlar ki olan beynimiz de yansın diye.
+ Neyse kitaplarımı çıkartacağım.
M: Tamam. Dersten sonra birlikte yemek yeriz.
+ Bana uyar. Hem çok da açım.Ben sıramdaki çantamdan kitapları çıkartırken bacağımda birşey hissettim. Baktığımda ise mineta bacağıma yapışmıştı. Neredeyse 100 kg olan devasa matematik kitabını kafasına yapıştırdıktan sonra benim bile canım acımıştı. Yere iki seksen yapıştı diyecektim de ona uygun bir kelime değildi. Zaten bacağımın yanında kısacık kalıyordu yazık. Sıramda oturup telefonumdan haberlere bakınırken teyzemin haberleri heryerdeydi. Kendimi daha fazla hörpalamak istemiyordum. Bu lanet aile meseleleri olmasaydı mutlu olabilecektim. Şimdi evi zorla da olsa alabilmiştim. Teyzemin evde bana ayırdığı parayla da geçinecektim. Yanlız kalmak istemiyordum bu yüzden mina'ya birlikte yaşamayı teklif ettim. Sonrasında nasıl olduysa işe denki, bakugou ve kiri de girmişti. Sero istememişti çünkü öyle rahatsız hissedeceğini, onun yerine ziyaret edeceğini söylemişti. Bu akşam rin, ai, ben, bakugou ve mina ile alışveriş merkezine gidecektik. Sadece gezip kafa dağıtmak istiyordum. Hâla temel özgünlüğumü kullanma konusunda tereddüt ediyordum. Fakat dabi- touya bana nasıl kullanmam konusunda eğiteceğini söylemişti. En son kullandığımda olan bakugou'nun kıyafetlerine olmuştu çünkü. Sonunda deku ve uraraka sensei ile gelmişti ve ders başlayınca telefonu sessize alıp touya'ya mesaj attım.
Touya
Hey abi ne yapıyorsun?
Görüldü~Hiç oturuyorum öyle.
Sen?Bende okuldayım.
Görüldü~Okludan sonra seni
Almamı ister misin?Hayır abi gerek yok artık
Arkadaşlarım ile gidip
Geleceğim.
Görüldü~Pekala hanımefendı
İyi dersler sakın
Düşuk alma derslere
İyi çalış.Emredersiniz efendim.
Görüldü~
Telefondan başımı kaldırdım ve dersi dinlemeye başladım. Dersin yarısında kafama kağıt atılmasıyla yere düşen buruşturulmuş kağıdı açtım ve yazanları okumaya başladım.
- Okul çıkışında birlikte bize
Geçelim. Oradan da avm'ye
Geçeriz.
-Bakugou.Ona tamam anlamında kafamı salladım ve derse geri döndük. Teneffüs zili çaldığında mina yanıma geldi ve yemek gemeye gittik. Yanımıza da uraraka-chan ve momo-san'ı aldık. Birlikte sohbet ederek yemeklerimizi yedik. En sonunda midemin patlayacağını hissettiğimde sınıfa çıktık ve sohbet etmeye devam ettik. En sonunda sohbetimize aizawa sensei de katılmıştı.
Aizawa s: Bence en iyi marka gucci kızlar. Ben rich olduğum için hep oradan kıyafet alırım.
+ sensei bence en iyisi chanel.
M: aynen orası da güzel.B: SENSEİ! artık derse başlasak mı?
Aizawa s: bakugou biraz daha bekle şurda marka konuşuyoruz. Dur... ben ögretmenim. Neyse kızlar derse başlama vakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou × Reader
Aléatoire"Gülü seven dikenine katlanır derlerdi. sana kıyamadım papatya getirdim." (Bu hikayede okul ile ilgili pek şey olmayacaktır. okuldan biraz bağımsızdır.) hadi ne duruyorsun tıklayıp okusana ~