Kapıyı açtığımda karşımda onu görmeyi beklemiyordum.
× Günaydın~
Birkaç saniye baktıktan sonra ona sarıldım. Bu benim küçüklük arkadaşım Akira idi. Neredeyse tüm günümüzü birlikte parkta deliler gibi koşturarak geçirirdik. Sonrasında ortaokulu çok uzak olduğu için okulunun yakınlarına taşınmak zorunda kaldılar. Tam tamına 5 yıl oldu konuşmayalı.
A: seni bulmak zor olmadı.
+ geri döndüğüne çok mutlu oldumm.
A: Bende.
+ eee okula nasıl gidip geleceksin.
A: Seninle birlikte.
+ o nasıl olacak?
A: bil bakalım kim U.A'ya kaydını yaptırdı?
+ ciddi misin?
A: evet. Buranın 3 4 sokak arkasında bir ev tuttuk.
+ çok güzell.Arkadan koltuktan bize bağıran bakugou'nun sesi duyuldu.
B: 1 saattir kiminle konuşuyorsun sen?!
A: erkek arkadaş yaptığını bilmiyordum.
+ yok ya o benim arkadaşım. Yanlız olmamam için benimle birlikte kaldı.Arkada bağırmaya devam eden bakugou'yu duymazdan gelip akira'yı eve davet ettim. Tabi geri çevirir mi? Sanmam. Bakugou ile 4 5 saniye bakıştıktan sonra aralarına girdim.
B: bu kim?
+ bu akira. Benim eski bir arkadaşım.
A: merhaba.
B: tabi tabi. Bende bakugou.
A: memnun oldum.
+ o zaman ben kahvaltı hazırlayayım. Bakugou yardım eder misin?
B: hayır.
+ peki o zaman ben mutfağa gidiyorum.
A: ben yardım ederim.
+ pek-
B: gerek yok extra ben ona yardım ederim.
A: tamam o zaman.Akira bakugou'nun aksine sıcakkanlı bir çocuktu. Bakugou ise onu pek sevmemiş gibi duruyordu. Mutfağa gidip kahvaltılıkları çıkarttım ve pankek yaptım. Akira'yı markete meyvesuyu almaya gönderdim. Bakugou'ya da salata yapmasını rica ettim.
Kahvaltıdan sonra;
Masayı topladık ve zeus'u da alıp bir cafe'ye gittik.
A: tatlı bir köpeğinin olduğunu bilmiyordum haru.
+ zaten benim bebişim yeni.
A: ne güzel.
B: sen hangi sınıftasın?
A: 1-A
+ aaa ne güzel bizimle aynı sınıftasın.
B: yaa ne demezsin.
A: Okul çok iyi görünüyor.
B: öyle zaten.Bu şekilde 2 saat oturup konuşmuşuz. Son günlerde hep dışarıda olduğumuz için günün geri kalanını evde geçirelim dedik. Eve gidince çevrimiçi oyunlar oynayıp tüm gün dedikodu yaptık. Evleneceksen gel açacaktım ama onu sadece katsuki ile izlediğim için açmadım. Onun yerine komedi filmi açtım ve en sonunda akira'nın uykusu geldiği için misafir odasına yattı. Başka odalar da vardı ama ben bakugou ile yatabilmek için odamda yatabileceğini söyledim. Sonrasında odama çıktık ve tam yatacakken;
B: ben yatakta yatacam. Sende koltukta yat işte.
+ niyeymiş o?
B: ben mi çağırdım akira'nı eve. Tch.
+ ya nedir bu alıp veremediğin.
B: ben mi?!
+ yok ben. Tabi sen. Tüm gün çocuğu tersledin.
B: o zaman ben eve gideyim. Sizde takılın başbaşa işte.
+ saçmalama (feriha). Geç oldu. Hem sen niye benimle yanlız kalmak istiyorsun ki?
B: çünkü rahat edemiyorum o yanımızdayken.
+ tek sorun bu mu yani.
B: yaani başka ne olacak ki be! Ben yatıyorum. Geç yatağına.Koltuğa giderken kolundan tuttum ve onun da benim yanıma yatmasını sağladım. Her ne kadar beni sevmesede(?) Onunla uyumak istiyordum. En sonunda inatçı yanından kurtuldu ve bana sırtını döndü. Bende duvara dönerek uyumaya çalıştım. Belkide teması sevmediği için böyle yapmıştı. Tam uyuyacakken belimdeki ellerle irkildim. Ona döndüğümde çoktan uyumuştu. Bende uyanmasın diye yavaş davranarak elimi sırtına koydum ve sarılarak uyuduk.
Sabah~
Telefon flaşının gözüme gelmesiyle uyandım. Akira resmimizi çekmişti ama gerizekalı flaşı açık unutmuştu. Uyandığımı fark edince hızla odadan çıktı ve kapıyı çarparak gitti. Katsuki de kapı sesine uyandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou × Reader
Acak"Gülü seven dikenine katlanır derlerdi. sana kıyamadım papatya getirdim." (Bu hikayede okul ile ilgili pek şey olmayacaktır. okuldan biraz bağımsızdır.) hadi ne duruyorsun tıklayıp okusana ~