-5. bölüm-

1K 56 45
                                    

Medyadaki video olwak çoqsle💖

Ai'nin ağzından;
Daha ilk günden göreve gidecektim. Apar topar okul değiştirdiğim için şu an burada yanlızlık hissediyordum. Fakat yeni arkadaşlarım çok iyilerdi. Onları sevdim fakat alışmam için biraz zamana ihtiyacım vardı.

Dersten sonra;

Rin:hey ai birlikte bahçede dolaşalım mı?
Ai:oluur.
Haru:bensiz mi?
Rin:aman sen eksik kalma zaten.
Haru:iyi be tamam. CiMrİ ŞiŞmAn BeNcİl pİsLiK !
Rin:CBDNCJDNFJDJCJD (Türk usulü random.)
Haru:FBDBFJSBFJSBDJWND

Rin ile birlikte bahcede gezdikten sonra haru-chan'ın yanına gittik. Okul çıkışı aizawa sensei bizi alıp avm'ye götürecekti. Birlikte kıyafet alıp bar'a giriş yapacaktık.

Haru'nun ağzından;
Aşıq rin ve çekingen Ai ile hazırlanıyorduk fakat bizi ne ile içeri alacaklardı. O yüzden üçümüzün de resmini çektim ve derste alttan gizlice çakma kimlik hazırladım.

Okul çıkışı;

Aizawa sensei bizi avm den kıyafet almamız için götürdü. Fakat öğrenci gibi durmamamız lazımdı.

Ai ve ben şu anda okulu bitirip işsiz olan ve sadece makyaj yapan reşit kızlara benzemiştik.


Rin'de bar'a ressam kılığında gidecekti.
İşimizi hallettikten sonra aizawa sensei bizi sadece mor pembe ve hafif turuncu ışıklı olan bir bar'a getirmişti. Bu kadını bulup sensei'ye götürmemiz lazımdı.

Saat 20:30 olmuştu. Bar görevlisi de kimlikerin sahte olduğunu anlamayıp bizi içeri almıştı. Baktığımızda kadın V.I.P bölümünde birasını yudumlayarak bilgisayarda birşeyler yapıyordu.

Rin:sizce o ne yapıyor?

Ai:hacker olma ihtimali var.
+olabilir ama bir hacker'ın bu kadar şüphe çekmesi normal mi?
Ai:bir villain olabilir mi acaba?
+bak işte bu daha çok yakın geldi.
Rin: kızlar sohbetinizi bozmak istemem ama kadın bize dik dik bakıyor.
+ne?
Ai:hey durun yanına bir garson çağırdı ve bizi gösteriyor. Belki de aizawa sensei'ye haber vermeliyiz.
+hayır henüz değil kadın bize saldırmaya kalkışırsa bunu yapacağız.
Ai: hey. Bir villain.
Rin:kadının villain olduğuna çok mu eminsin?
Ai:hayır o değil onun yanına giden villain dabi değil mi?
+e ebenin biiip* galiba bir taşla iki kuş vurmamız gerekecek.
Ai:ben haber vereceğim.
+ya ne habermiş bu bekle.
Ai:yanlız onların burda tek olduğunu nereden bileceğiz. Bende her zaman gelmiyorum korumalarım sivil halde nöbet tutmuyor.
+ne demeye çalışıyorsun sen?
Ai: diyorum ki eğer tuşa basmazsak kaçırılma olası-

Sonrası karanlık (obaaaaaaa neler oluyor mitat)

Ai'nin ağzından;
Enseme birşey yedikten sonra sadece sarsıldım. Yere düşüp bayılmış gibi yaptım. Sonrasında ise ellerimi bağlayıp kulağıma birşey fısıldadılar. Ağrımdan dolayı hiçbirşey hissedemiyordum veya duyamıyordum. Bir süre sonra cidden bayıldım sanırım.

Gözlerimi açtığımda rin ve haru hâla baygınlardı. Yanıma dabi geldi ve ardından da sarışın psikopat görünümlü kız.

D:hey demek uyandın.
+yok canım ne uyanması alt tarafı kıçımı devirip ölüyordum.
D:diğer arkadaşların da senin gibi komik mi?
+yaa ne demezsin.
T:heey merhabaa. Çok tatlı birilerine benziyorsunuz.
+hey bence o kadar emin olma.
D: ya bize katılın ya da toga ile harika haftalar belki de aylar geçirin.

Rin uyanmıştı fakat haru hâla uyanmamıştı. Umarım baygın taklidi yapıyorsundur.

T:günaydıınn
R:bu kim?
T: ben toga peki siz?
+abdulrezzak* sanane adımızdan
R:neden buradayız?
+sende soru bankasına bağlama. Şu anda eğer düğmeye basmış olsaydık burada olmazdık!
R:hey bunu bana değil haru'ya söyle.
T:heey bu sıkıcı kavganın bir sonu yok mu?!
D:eee cevapları alayım.
R: ne cevabı?
D: ya bize katılın ya da bu mavili melek görüntülü çenesi düşük sahıs ölür.
H: o kadar emin olma canım.
R&+ haru uyanmışsın.
H: uyuyan güzel miyim ben prens gelene kadar uyuyacam.
R:eh yani katsuki buraya gelene kadar yaşlanır kalırsın.
H:o ne alaka lan?
+hani prens o ya biraz beklemek zaman kaybı olur.
D:toga başlamak ister misin?
T: hemde çook. Bu arada merak etmeyin sadece onun kanını değil sizin kanınızı da alacağımm.
R: ne?

(Neler oluyor mitat nereye gidiyoz)
Toga beni karanlık bir odaya çekti ve bıçağı ile boyun kısmıma ince çizgiler atmaya başladı. Bir süre sonra bileklerimi hissetmeyince bağırmanın bir anlamı olmadığını anladım ta ki all might'ın ben burdayım sesini duyana kadar. sonrası karanlık...

Haru'nun ağzından;
Ai'ye içeride benim yüzümden toga tarafından işkence yapılıyordu. Cidden o tuşa bassaydık aizawa sensei gelirdi. Hepsi daha iyi olduğumu kanıtlamak içindi ai özür dilerim...

Yaklaşık yarım saat sonra;

Ai'nin sesi çıkmıyordu. Toga ise birşeyler söylüyordu fakat pek de anlayamıyordum. Sıkıca bağlanmış iplerden kurtulmaya çalışırken birden yüzüstü yere çakıldım. Rin ise sadece ai'nin olduğu kapıya bakıyordu. Cidden yanımda ilk kez duygulandığını görmüştüm. Sonra bir ses yükseldi.

(FaİğK bAnA bİ dOnDuRmA)
All m: BEN BURDAYIM.
+gelmeyecen sandım ha. Darılırdım.
Lan midoriya onları bırak da toga'nın elinden ai'yi al. Geberdi orda kızcağız.
Midoriya: yettim askom* bekleyin.
Deyip uçtu mübarek. O değilde gözüm o hıyarı arıyordu. Neredesin lan bakugou? Aha geldi manyak. Etrafın anasını ağlata ağlata geldi.
B: APTALLAR SİZ YA GEBERSEYDİNİZ!
h: biz yaşıyoz da içerideki şahıs için aynı şeyi söyleyemeyeceğiz.
R: haru şu an cidden komikliğin ya da esprinin sırası değil.

Bu hawlı kawga'nın sonucu;
Pestili çıkmış dabi, bıçakları elinden alınıp midoriyadan dayak yemiş 1 adet toga, hastanelik 1 adet ai ve kurtarılmış olan biz ve acıların jojuğuna bağlamış keko rin.(şşt aslanım ağır ol o olmamak keko.) (haru:tm abla.)

1 hafta sonra;
Toga ai'nin bedenine fazla zarar verdiği için onu 1 hafta hastanede tuttular. Ilk 2 gün uyanmadı ama gecenin 3'ünde hortlayası geldi. Bu arada rin 1 haftadır okul çıkışı ai'nin yanından hiç ayrılmadı. O sırada yanıma bakugou geldi.

B:burda tek başına ne işin var?
+ne yapıyor gibi olabilirim? Kafamı sıraya yaslamış uzanıyom.
B:soranda kabahat.
+gel seninle hediye seçek.
B:kimin doğum günü yine?
+hayır ai'ye geçmiş olsun amaçlı.
B:iyi okul çıkışı bakarız. BAKARIZ.
+lan manyak mısın tamam ne bağrıyon.

(Lan manyağım lan manyağım!)

Okul çıkışı rin'den;
Ai'nin yanına gittim. Uyanıktı ve doktorla tartışıyordu.

×yemeğinizi yemeniz lazım.
A:dün yedim ve sayenizde midemi bozdum.
×bu benim değil yemekhane görevlisinin sorumsuzluğu.
A:hadi ya o zaman söylersin yemekhane görevlisine o yemekleri düzgün hazırlasın. Al şunu da yemeyecem. Gebermeye niyetim yok.
+cidden ne oluyor?
A: hoşgeldin rin. Bunlar beni gebertmeye çalışıyor.
×hanımefendi siz kim o-
A:ben genelkurmay cumhurbaşkanı başbakanınızım. Hadi şimdi ikile. Bu günde burdan kurtuluyorum zaten.
+heey sakin ol. Ilk gördüğümde çok sakin ve utangaçtın.
A:ama siz bana alıştınız bende size.
+tamam neyse ben senin işlemlerini halledeceğim. Sonrasında haru ve bakugou ziyarete gelecekler.

Bakugou × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin