Nina's POV
Konečne som prišla z nákupov s Lucy. Kúpila som si kvôli nej toľko oblečenie koľko asi nikdy v živote ale aspoň som sa nenudila. Ale musela som si priznať,že asi polovinu z nich si nikdy neoblečiem pretože to je až moc vyzívavé. No aby bola Lucy šťastná tak som si to musela kúpiť lebo inak by sa odtiaľ ani nepohla. Ale keď sme sa vrátili tak sa niekam vyparila a nechala ma samú..a mne sa začali vybavovať tie pekné chvíle s Ianom a potom tá včerajšia a začal sa prúd sľz. Najhoršie bolo to,že sa nedali zastaviť a keďže som bola sama tak som spadla do depky a len spomýnala na krásne chvíle strávene s Ianom. Asi po hodine mojej depky mi niekto zaklopal na dvere "Ďalej" povedala som a zotrela si slzy. Bola som prekvapená,keď som videla,že za mňou prišiel Luke vôbec som to nečakala. "Ty si kvôli tomu kreténovi zas plakala ?" opýtal sa a sadol si vedľa mňa na postel "Keď..ja neviem na neho zabudnúť" povedala som a vyšli mi ďalšie slzy. Luke sa z hlboka nadýchol a prstom mi jednu jemne zotrel "Zabudneš..uvidíš" povedal a usmial sa na mňa "Tak keď to povieš ty..tak to tak asi bude" povedala som a tiež sa na neho usmiala. Chvíľu sme na seba len tak pozerali no potom sa ma Luke spýtal "Nezajdeme niekam na večeru ? Ako kamaráti hej" nevedela som čo odpovedať no nakonieč som sa rozhodla,že pôjdem "Môžeme" povedala som a usmiala som sa na neho "Ale budeš musieť chvíľu počkať..kým sa prezlečiem a tak" ešte som povedala "Hej jasné ja zatiaľ vybavím rezerváciu" povedal a odišiel z mojej izby. Ja som otvorila skriňu a rozmýšlala čo na seba..nakoniec som si vybrala červené šaty nad kolená a červené lodičky. Hneď ako som si to obliekla a obzerala sa v zrkadle tak mi niekto,pravdepodobne Luke zaklopal na dvere. Tak som otvorila a keď som ho zbadala tak mi skoro padla sánka. Mal na sebe biele tričko na tom mal čierno-červenú košeľu,čierne roztrhané rifle a čierne vansky. "To som až taký sexy,že na mňa pozeráš s otvorenou pusou ?" opýtal sa a v tom som zistila,že som na neho fakt pozerala s otvorenými ústami "Nie..len sa mi páči tvoja košeľa" nejako som sa to snažila zahovoriť "Iste.." povedal a zaškeril sa "Tak ideme ?" odskočila som od témy "Ideme" povedal a ponúkol mi svoje rameno. Vyšli sme z hotelu a tam na nás čakalo auto. Nastúpili sme do neho a celú cestu sme sa bavili o tom odkiaľ sa poznajú s Lucy a podobne. Vystúpili sme pred luxusnou reštauráciou ktorá z vonku vyzerala fakt pekne a vo vnútri bola ešte krajšia. Sadli sme si niekde ku oknu a čakali na čašníka ktorý hneď prišiel a pýtal sa čo si dáme "Čo si dáš ?" spýtal sa ma Luke "Vyber ty" usmiala som sa "Dva krát rezeň s ryžou a kvalitné víno" povedal Luke čašnikovi a ten si to zapísal a odišiel. "Luke..ja nechcem piť" povedala som "Z jedneho poharíka vína sa neopiješ" povedal pokojne "Tak fajn.." po chvíli nám čašník priniesol jedlo aj víno. Miesto jedného pohárika som ich vypila asi desať a bola som trošku viac opitá. Celú cestu do hotela som si spievala a Luke som ňou aj keď nevyzeral byť nejak extra opitý no bolo mi to jedno. Keď sme boli vo výťahu na dvadsiatomdeviatom poschodí tak sa zastavil. "Luke ? Čo sa deje ?" opýtala som sa nepokojne "Nič len sa zasekol výťah" povedal veľmi pokojne "A opraví sa to ?" hlúpo som sa opýtala asi mi z toho alkoholu klesla múdrosť. A v tom sa výťah pohol a ja som za to bola vďačná. "Vidíš..opravilo sa to" povedal s úškrnom v hlase a o chvíľu sme stáli pred mojou izbou "Nesmej sa mi! To len kvôli tebe mi to nemyslí" rýchlo som povedala "Kvôli mne ?" spýtal sa udivene "Áno..ty si objednával to víno" vysvetlila som mu "Ale ja nemôžem za to,že si toho toľko vypila" chcel sa s toho vykrútiť ale nechala som ho tak. "Dobrú Luke" povedala som a dala mu pusu na líce a ako som sa odťahovala tak ma pobozkal!
Tak..je tu ďalšia časť :) dúfam,že sa vám páčila..vote a koment poteší :3