Amber 's pov
Odjednom Draco je povukao Pansy, došao je ispred svih nas te je viknuo: "Expecto Patronum!"
Svi smo bili zbunjeni. Draco je stvorio veliki štit. Harry mu je pokušao pomoći no nije mogao. Draco je pao na pod.- "Što se događa?"
- "Nemam pojma."- "Draco?"
- "Jesi li dobro, molim te se probudi."
Draco se probudio.
- "Draco!"Samo je potrčao a mi smo za njim ali smo ga izgubili kada se teleportirao.
Draco's pov
Ušao sam u Malfoy Manor. Tamo je bila Astorija sa mojim roditeljima.
- "Bok Draco."
- "Bok srce."
- "Zar nisi ljut što ti čuvam roditelje."
- "Ne, ja te volim ."
Otišla je po vodu.- "Dođite."
- "Znala sam!"
- "Ex..."
- "Petrificus Totalus!" - brzo sam viknuo.- "Brzo idemo."
Primili su me za ruku te smo se teleportirali.
- "Draco ozlijeđen si." - Narcissa je rekla zabrinuto.Pogledao sam si u ruku i nogu i krvario sam ali to sada nije bilo bitno.
Trčao sam nazad do Hogwartsa.
- "Pazite!"- "Brzo sam dotrčao te sam stvorio štit ispred Harrya, Rona, Amber i Hermione.
- "Mi ćemo..."- "Ne, ne možete ništa ovo je između nas ja sam vas u ovo uvukao te ču vas i izvući."
Voldemort se stvorio.
- "Draco pođi s nama i nitko neće nastradati."
- "Nikad"
- "Expell..."
- "Crucio"Pao sam na pod. Čuo sam Amber kako vrišti. Osjećao sam veliku bol, iskoristio sam posljednju snagu uzeo štapić te sam izrekao čaroliju i Voldemort je nestao, umro... Ovdje sam izgubio svijest.
Draco nije ni slutio da je ovo posljednji put da ih se sjeća, a Amber da će opet biti onaj stari.
Budim se. U bolnici sam. *Koji ja vrag radim ovdje?*
Ušla je doktorica.- "Probudio se."
Do mene su došli Potter, Weasley, Granger i Y/N.- "Koji vrag vi radite ovdje?"
- "Haha jako smiješno." Y/N me zagrlila.- "Šta to je**no radiš?"
- "Molim?"Odgurnuo sam je.
- "Zašto si takav prijatelji smo."
- "Koji... kolko ja znam danas nije prvi aprli... Čekaj zašto uopće razgovaram s vama." Otišao sam van.Amber's pov
- "Ne sjeća nas se."
- "Čini se da se ne sjeća ničeg s nama osim da nas mrzi."
- "Čekaj to znači."
- "Da stari Draco se vratio."
- "Kako da ga sad zagrlim kako da mu zahvalim."- "Moramo smisliti nešto misli Hermione, misli, možda da ga probaš zagrliti ili uz pomoć čarolije."
- "Ne znam Hermione stvarno ne znam."- "Pitat ću Dumbledora za pomoć."
Došli smo do Damblednora.
Sve smo mu ispričali.- "Možemo probati čaroliju ali će mi trebati pomoć učitelja."
- "Ali kako sada doći do Draca?"
- "Bez da nas ne odguruje."
- "Da istina je da malo neugodna... "- "Što je bilo?"
- "Jači je od mene i Rona, zajedno."
- "Hahaha oprostite dečki."
- "Morat ćemo ga..."- "Ne!" - u startu sam rekla jer znam sto žele."
- "Ali to je jedino riješenje."
"Dobro ali ja ću."Ušla sam u našu sobu.
- "Bok Bla..."
- "Što ti radiš tu miči se mutnjakušo?"- "Oprosti!"
- "Molim što da ti oprostim i nikad ti nebi o..."
- "Petrificus Totalus!"- "Jesam!"
Damblendore je uz pomoć učiteljice izveo čaroliju.- "Je li radilo?"
-"Ne znam uskoro ćemo saznati." Svi osim mene su brzo istrčali.- "Što vi pokušavate?"
- "Draco..."- "Ne zanima me jel znaš što znači makni se ako si mogla prije možeš i sada."
Poljubila sam ga.
- "Dobro sad je dosta. Miči se."Svi su ušli u sobu.
- "Dobro nije vam ovo plac mičite se pogotovo ti Potter."- "Samo nas slušaj."
- "Vas, sigurno."
- "Nećemo te pustiti."- "Lako se ja vas riješim."
- "Upravu je."Svi smo ga primili jedva.
Kad sam im rekla nešto Draca više nije bilo.- "Zašto mora biti toliko snažan a ne ko vi."
- "Puno hvala Hermione."
- "Što ćemo sada?"
- "Ne znam."
- "Moramo naći način da se sjeti."- "Da ali zasad ga moramo pustiti dok ne smislimo kako da se sjeti."
- "Idemo sada na večeru."Opet sve vratilo kako je i bilo i Draco je opet vrijeđao Harrya i svima nam je nedostajao bolji Draco s kojim možeš pričati. Ja sam ovaj put bila za Gryffindorskim stolom.
- "Što je bilo Amber ne možeš ni naći pravi stol za kuću, haaaa?"
Ja sam samo ispustila suzu i rekla : "Fali mi."Harry i Ron su me zagrlili.
- "Pazite da ne dobite bolest grleći je, ja je nebi dirao, idemo, dečki."
Briznula sam u plač.Kada smo išli hodnikom vidjela sam samog Draca, izgurala sam se iz Hermioninog zagrljaja.
- "Ne mogu više."
- "Nemoj ne znaš što možee biti?"Potrčala sam prema Dracu.
Opet sam osjetila miris mente. *Koliko mi je ovo falilo.*
Kada ga je Y/N zagrlila on ju je gurao i oči su mu postale crvene.Draco's pov
Amber me zagrlila te sam je ja gurao i postao sam ljut.
Udahnuo sam zrak i osjetio sam miris lavende.
Odjednom njegove oči postale su plave.- "Amber?" - blago sam rekao.
- "Draco?"Odgurnuo sam je.
- "Što to radiš?" - upitao sam ju.
Odmah sam otišao.
Amber's pov
- "Što je ovo bilo?"
- "Shvatila sam!"- "Hermione?"
- "HERMIONE što si shvatila?"- "Kako ćemo mu vratiti sjećanja."
- "Kako?"
- "Ti!"
- "Što?"- "Ti si ključ, da bi se sjetio mislim da mora biti pored tebe."
- "A pa to je mačji kašalj, neda mi ni da sjednem kraj njega."
- "Znam!"
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...