Amber's pov
Da, moram ti reći nešto jako važno..."
- malo je nervozno rekla.
- "O ne. Što se desilo?"
- "B...B...Blaise me zaprosio."- "Molim? Zaprosio? Molim?"
- zbunjujuće sam rekla.
- "Pa zar nisi sretna?"- "Pa jesam... Da... ali, pa niste punoljetni."
- "Pa čekat ćemo do tada s vjenčanjem."- "Pa onda čestitam!" - rekla sam grleći ju.
- "Hvala." Ima li kod tebe nešto novo.- "Još pitaš reći ću ti nakon nastave, ili pod." - namignula sam joj.
Pojele smo do kraja i prvi sat su nam napitci, uvijek su napitci. Ako nam da neku provjeru ili ako pita rasporit ću ga. Ušle smo u učionicu i ja sam brzo sjela kraj Draca.
- "Rekao sam da se makneš ti pokvarena zmijo!" - rekao je ljutito te me povukao za kravatu.
- "Amber, jesi li dobro? Mislio sam da si Astorija."
- "Do..."Snape je ušao u učionicu.
- "Tišina. Otvorite knjige."
- "Djeco danas ću pita..."Ovaj tren je ušla Umbridge a ja sam se razveselila.
- "Trebala bih tebe, dragi." - pokazala je prstom na Draca koji se bezvoljno ustao te su izašli.
Draco's pov
- "Sutra počinje."
- "Ne!"- " Da, i nosit ćeš ogrlicu kada ti kažem."
- "N..."- "Draco, "mili" reći ću te tvojem ocu."
Ovdje sam zašutio te sam se vratio u učionicu.
- "Draco psttt... Draco?"
- "Šta očeš?! Šta oćeš?" - rekao sam tiše.- "Jesi li dobro?"
- "Jesam."- "Jesi li čuo da je Blaise zaprosio Pansy?"
- "A to mi je taj debi htjeo reći, nebi ja bio na njegovom mjestu."
Amber's pov
Skoro sam umrla od smijeha, mislim ne mogu lagati...
- "Draco?" - Snape ga je prozvao.
- "Ti nećeš odgovarati. Da vidimo Amber."Taman je zvonio a ja sam vidjela da Draco u ruci ima štapić, spasio me.
- "Hvala." - šapnula sam mu pored uha prije nego što sam otišla.Zadnja minuta odbrojava a mi sjedimo već spremljenih knjiga.
Zvonilo je i svi smo brzo izašli, a ja sam se uputila prema Pansy.- "Sada pričaj."
Ispričala sam joj za Sofiu, Olivera, Craba, Harrya i za Draca.- "Znala sam!"
- "Da da jako si znala samo si govorila da moraš rješavati moja sranja."- "Dobro i to se podrazumijeva.
Nisam mogla izdržati bez da je šupim.
- "Falilo mi je ovo. Vikend ti i ja idemo negdje."
- "Može!" - rekla sam.
- "Jel smo si još uvijek najbolje?"
- "Zauvijek!"Dale smo si pet.
Pričale smo do pola 11 pa sam ja krenula prema sobi i kada sam ušla namirisala sam miris mente.- "Bok gdje si bila tako dugo?" - rekao je Draco brinući si kosu u ručnik.
- "Sa dečkom?" - rekao je sarkastično.
- "Ne nisam."
- "Sa dečkom?"
- "Ne nisam..."Bacio me na krevet i počeo me škakljati.
- "Ne... D....Ra...C...O.... Haha... pre...stan...I..."
Harry je ušao u sobu.
- "Oprostite ako nešto prekidam."
- "Ne prekidaš ništa?" - ja i Draco smo upitno rekli u isto vrijeme.
- "Je li slobodna kupaonica?"
- "Ne, ja sad idem."
- "Ne, ja idem."- "Drži ga, Draco!"
Draco ga je primio, a ja sam brzo uzela stvari i otrčala do kupaonice.
- "Proklet bio Malfoy!"
- "Hvala Potter isto ti želim s puno srca." - prokomentirao je.Nakon par minuta ja sam izašla i onda je Sofia ušla, pa je Draco opet primio Harrya.
- "A da budeš na mojoj strani, kretenu?!"
- "Misliš na tvojoj visini?" - rekao je kao šalu.
Harry se okrenuo.- "Hej Harry nije tako mislio."
- "Da, hajde Potter."D
raco mu se približio.
Harry je zamahnuo rukom u Draca ali se on sagnuo pa je slučajno bacio nekakvu vazu ne mene.
- "Svaka ti čast Potter."
- "Nisa..."Ovog trena je izašla Sofia i izbeljio je jezik Harryu jer će on biti zadnji. On joj je isto izbeljio jezik.
- "Jesi li dobro?"
- "Dobro sam Draco."Zamotao mi je ruku te smo legli spavati. Harry i Sofia su se gurali, pa je Harry pao, ali se vratio na krevet.
Ujutro smo odlučili da nećemo ići na nastavu pa smo pozvali Rona, Hermione i Ginny da dođu k nama. Bilo je malo teže jer Hermione prvo nije htjela doći ali uspjeli smo je nagovoriti.
Odlučili smo igrati istina ili izazov ali ne obični nego ekstremni. Hermione je doljela napitke i krenuli smo sa igrom.
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...