Hermione se vratila.
- "Nije bilo običnih pa sam donijela ove." - rekla im je.
- "Dobro i ne vidimo problem." - rekao je Draco.- "Problem je da kada ovo popijemo nećemo se sjećati ni pitanja ni svog odgovora."
- "Dobro nema veze sad." - rekla je Amber.
Amber's pov
Sjeli smo u krug i počeli smo igrati.
- "Što kažete da ovaj put idemo po redu a ne s bocom i da nema izazova jer nismo na satu, a trebali bi biti."
- "Može." - svi smo se složili
Na redu je prvo bio Ron.
Pa iza njega ja.- "Hmmm, znam. Je li ti se ikad sviđala ili ti se još sviđa Hermione?"
- "Da. Lijepa je i lijepo miriše."Skoro smo svi puknuli od smijeha a Hermione nas je, sva crvena gledala ljutito.
- "Što je tako smiješno? Što ste me pitali?"
- "Ništa, idemo dalje."Fred i George su ušli.
- "Možemo li se pridružiti?"
- "Naravno." - Ron je rekao.Objasnili smo im što igramo.
Sljedeća sam trebala biti ja, pa iza mene Hermione.- "Hm... nemam baš ideja. Voliš li Draca?"
- "Da..."- "Hermione!" - Fred i George su zavrištali.
- "Što?"- "Pa mogla si nama dati da je pitamo.
- "Ne, nisam."
- "Ma daj, ionako se nebi sjećala."Harry je sljedeći pitao Hermione.
- "Što misliš o Viktoru?"
- "Lijep je, kao i svim curama. Sviđa mi se ima lijepu kosu."Ron se malo naljutio.
Sljedeći je bio Harry.
- "Hmm..."Ja sam namignula Harryu kao i on meni.
- "Što misliš o Dracu?"
- "Preljep je. Ima prekrasnu plavu kosu i prekrasno sve. Zbog njega bi Ginny varao. Jako mi se sviđa."
Fred i George su se uozbiljili te su kada se Draco okrenuo prema meni oni su ga gurnuli na Harrya te su se poljubili.
- 'Kreteni kretenski zar ne vidite da je bila šala. Budale budaleste. Ovo vam je već drugi put. FUJ!"
- "Oprosti D..." - rekli su Fred i George smijući se.
- "Joj umuknite!"Oni su se samo počeli jače smijati a Draco ih je začarao da ne mogu govoriti.
- Idemo dalje. - rekao je.
- "Ali, sljedeću je trebao biti George."
- "Njih preskačemo."Svi smo se nasmijali.
- "Dobro ali onda ja pitam Sofiu."
- rekla sam.Popila je napitak.
- "Je li ti se sviđa Oliver?"- "Da sladak je i lijep. Lijepo se ponaša i brižan je prema meni te me pozvao na još jedan izlazak."
Harry je već crvenio ko paprika.
Fredu i Georgu je prestala raditi čarolija te su se zaderali kako su se Draco i Harry poljubili, a Draco je pobijesnio. Te je otišao pa se vratio s Fleur i Angelinom.- "Fleur ti se sviđaš FREDU, a ti Angelina GEORGEU!" - zaderao se i posebno je naglasio njihova imena.
Njima je bilo malo neugodno pa su istrčale.-"Oprostite" dečki. - Draco je rekao sarkastično te je sjeo nazad.
- "Kako si znao?"
Ništa nije odgovorio.Sofia je sljedeće trebala pitati Draca.
- "Možemo mi?" - Fred i George su rekli.- "Ajde."
- "Zašto si u prvoj godini rekao Harry svoje ime a nešto drugo?"- "A, razumijem trebao sam na primjer reći moji ti roditelji rade za Voldemorta točnije čovjeka koji je ubio tvoje roditelje, mrzim mudblood i half- blood osobe, možda ću te vrijeđati. Želiš li da budemo prijatelji umjesto svojeg imena i prezimena."
Ja sam se nasmijala iako nisam znala o čemu pričaju.
- "Čekaj, imam bolje Fred."
- "Več je gotovo." - Draco je rekao sa smiješkom.- "Što ćemo sada raditi?"
- "Možda da smislimo što ćemo reći točnije zašto nismo bili u školi."- "Možemo reći da smo dobili neku bolest i nismo znali a išli smo na večeru zajedno."
- "Ali Oliver i Ginny su ušli u školu.
Pa njih nećemo spomenuti."
- "Sada bismo mogli raditi nešto drugo."- "Mogli bismo učiti."
- "Hermione!" - svi smo se zaderali.- "Zapravo, puno nas ne razumije napitke i još par predmeta." - rekla sam te smo svi pogledali u Draca.
- "Nisam znao da sam pustio bradu pa ličim na Dumbledor."
- "Molim te."Prošlo je otprilike sat vremena.
- "Razumijete?"- "Nemam blagog pojma što si upravo napravio ni rekao." - rekla sam.
- "Pa gledaj ako pomiješam ovo dobit ću."- "Napitak za sreću."
- "Ne nego napitak istine."
Draco se bacio na pod.- "Zar je toliko teško?"
- "Ja mislim da sam shvatila."
- "Hermione je rekla a Draco se brzo ustao."- "Ako pomiješamo ovo dobit ćemo napitak istine."
- "Ne! To je za napitak sreće. Pff. Samo prepišite od mene."- "A što ćemo sada?"
- "Ne znam.'
- "Idemo do jezera."- "Zašto ne."
- "Samo moramo biti oprezni."
- "Harry imaš li plašt?"- "Da ali nije dovoljan za sve nas mislim da ga mogu raširiti ali jedan mora biti vani.
- "Ja ću." - Draco je rekao.
- "Dobro idemo."Polako smo krenuli prema dolje, Draco je bio prvi. Odjednom dao nam je znak da stanemo ali slučajno je netko srušio nešto a Draco je potrčao gore.
- "Jesi to opet ti Sofia?" - Harry je pitao.
- "Ne nisam ja."
- "Moš mislit."Sofia mu je isplazila jezik i udarila ga je po ramenu.
- "Daj se smirite nemate pet godina."
Sad su meni izbeljili jezike.
- "Pazite što radite da nebi ostali bez njih."
Draco nas je trknuo.
- "Oprostite na smjetnji djeco ali oćete li vi krenuti više?"
- "Evo nas."Izašli smo van i uputili smo se prema vodi.
- "Ajmo prvo jesti."
Postavili smo dekicu i odlučili smo igrati lovice jer su se Sofia i Harry malo posvađali pa ju je Harry krenuo loviti.
Ljudi htjela sam vam se zahvaliti na 1.01 k pogleda. Kada sam počela pisati mislila sam da ću imati 5 pogleda a sada imam ovoliko. Hvala puno!
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...