- "AMBER! AMBER!"
- "Umrijet ćeš."Borba je završila...
Harry je pobijedio...
Na neki način...
Pored Ginny ležali su George i Fred držeći se za ruke. Pored Harryja je bila ranjena Sofia no Amber ih je sve izlijecila i oporavila ali, pored Draca je bila ona, njegova voljena, Amber.
....
Amber je sjedila nasuprot svoje majke, na ljuljačci.
- "A što će biti nakon toga majko?"
- "Nakon udaje?, pa živjet češ do starosti u ljubavi i sreći."
- "Obečaješ?"
-"Obečajem."A što bi sada rekla majko, Amber se sigurno pitala? Kada vidiš svoje mrtvo dijete.
Je li to sudbina?
Prije 15 godina umrla je Amberina prava majka, Ella. Amber je uvijek ličila na nju ali nitko nikada nije rekao. Ella je bila najmočnija vještica, jača čak i od Harry Pottera. Nitko nije mogao izgovoriti njeno ime nakon što su je ubili. Bila je to glupa zaborava. Ona je oživila sve a kada je trebala samo jednu ruku on se okrenuo i pala je s litice, s iste litice kao i Amber. Naravno samo je htjeo pomoći svojoj obitelji, no mogao je pružiti ruku.
U svakoj priči, bajci, događaju kraj je sretan. Svi se pomire sretno žive. No druga je to priča za obitelj Brown. Isto kao i Ella, Amber je bila močna vještica, no ona to nije znala. Uspjela je čak i zadovoljiti očekivanja obitelji Malfoy koja ni mrava ne bi pustila u kuću.
Draco se sagnuo i plačući je počeo govoriti kako je sve u redu.
- "Draco..."
Ali on ih je ignorirao mislio da je ona živa, nije znao kako bi to moglo biti moguće, ali znao je da je živa jefnostavno je osjećao.
- "Ovaj mi idemo provjeriti jeli sve uredu, brzo ćemo se vratiti jeli to uredu."
Samo je šutio, nije ni riječi progogovorio.
- "Ja sam kriv za sve ovo, Amber ali sada je prekasno. No mislim da sam zaslužio ovo."
Pustio joj je ruku i uputio se prema litici, mislio je da nema drugogo rješenja. Popeo se gore i samo je uzdahnuo znao je da je to riješenje, ali ne pravilno. Na trenutak je pogledao u dvroac i odustao no...
Amber je podigla glavu, no nije bilo nikoga to joj je bilo sumljivo.
- "Prekasno je Draco izabrao si svoju sudbinu ahahhahahah, to je njabolji način da se i Amber riješimo."
Bellatrix ga je držala u zraku i samo je maknula štapić i krenula odlaziti.
Draco se nije bojao, nije bio uplašen nije se ni micao samo je ravno padao i razmišljao o obitelji koja će biti tužna i razočarana.
Još malo i bit će s Amber.
-"DRACOOO!"
U zadnji tren je ispružila ruke jer nije imala štapić.
- "Amber"
Skočili su jedno drugom u zagrljaj.
- "Kako si ti napravila?"
- "Ne znam"Rekla je zbunjeno plačući. No nije znala da to ima zbog svoje majke hoće li saznati istinu i od koga će je saznati.
Svi su brzo potrčali do njih i zagrlili su se. Ginny je čak i zaplakala. I napokon Harry je samo bez riječi okrenuo Sofiu te ju je poljubio a Amber se samo nasjmješila što je to napokon napravila.
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...