Amber's pov
- "Amber." - bude me snažne ruke.
- "Snape, tata. Draco?"- "Jesi dobro?"
- "Da..."- "Što je bilo?" - upitao je pomalo zabrinuto.
- "Sanjala sam nešto..."
- "Jesi dobro?"- "Da."
Rekao je uvlačeći me u zagrljaj.
- "Idem na zrak hoćeš sa mnom?" - pitala sam ga.
- "Ajde."Donio je stolicu.
- "Stvarno?" - upitala sam.
- "Pa, nećeš valjda stajati." - rekao je s smiješkom u kutu usana.- "Imaš pravo."
- "Koliko je zvijezda na nebu, prekrasne su. Zar ne?" - rekao je.Ja sam samo gledala u njegove prekrasne plave oči.
- "Aha."
- "Gledaj su oblika oblaka."
- "Aha, vidim."Nasmijao se.
Okrenula sam se prema njemu pa onda prema nebu i shvatila sam ga je lagao.
- "Mmm..."
- "Šššš..."Samo me poljubio.
Sofia's pov
Probudila sam se jer sam sanjala nešto te sam vidjela da nema Amber i Draca.
Odlučila sam otići Oliveru. Ustala sam iz kreveta no Harry me povukao za ruku.
- "Gdje ideš?" - rekao je promuklim i pospanim glasom.
- "Nigdje." - rekla sam vračajući se u krevet te me on obgrlio rukama.
Amber's pov
Probudila sam se i shvatila sam da smo zaspali na stolici ali Draca nije bilo.
- "Kretenu!"
- "Pa nisam ja kriv što si ti htjela gledati zvijezde."Ustala sam se s stolice i krenula na njega, ali u jednom pokretu sam se našla ispod njega na krevetu.
Oboje smo se počeli smijati.- "Šššš, probudit ćemo ih."
- "Pa nisam ja kriv što spavaju pola dana, da pitamo Mcgonagall za drugu sobu gdje ćemo biti samo ti i ja?"
- "Razmislit ćemo o tome, možeš li me sada pustiti?"
- "Zašto?"
- "Idem u kupaonicu."- "Sviđa mi se idemo."
- "Ovaj put ja sama."
- "Samo ovaj."Samo sam otišla.
Hermione's pov
- "Kasnije ćeš jest Rone, za te ni mlo ne zanima gdje je Harry?"
- "Pa da ali ako ne jedem mogu umrijeti a ne mogu umrijeti ako ne vidim je li Harry dobro?"
Puknula sam ga knjigom po glavi.
- "Oprosti, valjda." - rekao je.
Amber's pov
Izašla sam iz kupaonice te me Draco odmah povukao na krevet.
- "Draco, oni su ovdje."
- "Pa, spavaju, imamo malo vremena." - rekao je sa smiješkom te me počeo ljubiti po vratu.
- "Mmm... oprostite... - Oliver je sramežljivo rekao.
- "Ma daj." - Draco je frustrirano rekao.
- "Što trebaš?" - pitala sam.- "Htio sam vidjeti je li Sofia tu. I tu je spava, zagrljena sa Harryem."
- "Ne, to je ovaj imala je noćnu moru." - rekla sam brzo.Odjednom se Sofia probudila.
- "Oliver, mi smo samo..."
- "Ne brini, Amber mi je rekla da si imala noćnu moru."Okrenula se prema meni te me pogledala zbunjujuće te je vratila pogled na Olivera.
- "Još jednom mi je žao." - Oliver je rekao izlazeći iz sobe.
- "Kako si znala da sam imala noćnu moru?"
- "Nisam, to mi je prvo palo napamet."- "I zbog čega mu je žao?"
- "Ma slučajno me udario."- "Aha, pričat ćeš mi kasnije." - šapnula mi je na uho.
- "Trebamo ići u sobu od Hermione i Rona."
- "Zašto?"
- "Pa gospodine Malfoy ako ste primijetili gospodin Potter nema pidžamu. - rekla sam smijući se Sofiji."
- "Vidi stvarno." - rekao je.
Krenuli smo prema njihovoj sobi te je Sofia otvorila vrata i vidjeli smo Rona i Hermione kako se ljube.
- "Mmm..." - Hermione je rekla
- "Ni ne probaj se izvlačiti imamo oči Hermione."
Čula sam da je Draco nešto šapnuo Sofiji.
- "Idemo." - povukao me za ruku.
- "Gdje idemo?"
- "U svoju sobu Gospođice."- "Pa ti se nisi šalio." - rekla sam sa smiješkom.
- "Ne."- "Ali nismo je pitali..." - rekla sam zbunjujuće.
- "Idemo u moju." - rekao je otvarajući vrata od sobe.
ČTEŠ
Između Dvije Vatre
NezařaditelnéTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...