Dracos pov
Odmah sam krenuo za njom. Teleportirao sam se ali stvorio sam se u labirintu.
- "Merline, stavili su zaštitu."
...
Ambers pov
"Doći će vrijeme kad će se ubiti."
Šuljala sam se do zida ali sam pala. Na sreću nije mi vidio.
- "HARRY?"
Voldemort je stajao ispred mene kao da je gledao u mene ali me nije vidio. Okrenuo se te je nastavio s pricom dok sam se ja smirila i blago receno onesvjestila. Pff odvrarniji je nego prije.
- "Harry."
Ovaj put sam rekla tiše. Ali ništa kao da sam ga mogla vidjeti i imala sam osjecaj da i on mene vidi ali nismo se mogli cuti. Odjednom je poceo raditi nešto s rukama.
- "Što izvodiš budalo?"
Super kako da ga razumijem. Pokazuje na ruku. Tek sada sam primjetila imala sam crni prsten.
Bez stavaranja previse buke skinula sam ga. Amber Lestrange bilo je ispisano malim slovima. Ali to je nemoguće. Primjetila sam da i pise Sof a ostalo je bilo izbrisano. SOFIA LESTRANGE? To je nemoguće ponavljala sam u sebi.
Odjednom začula sam Dracov glas.
- "Pfff, merline mi Amber je odvratna kako uopće možes misliti da bi bio s nekim kao što je ona. To je samo gluma. Treba nam za bodove na sreću ta glupača je povjerovala. Kako me to uopće pitašs Astoria."
Skliznula sam sa zida nije me bilo briga ako me netko čuo. To je samo gluma. Treba nam za bodove na sreću ta glupača je povjerovala. Ponavljala sam u glavi.
Ne vjerujem. Suze su mi se slijevale na lice i vidjela sam Harrya koji je bio zabrinut i pored njega sve ostale, ali više me nije bilo briga.
Osoba koju volim i kojoj vjerujem je lagala svo ovo vrijeme. Stani možda je gluma. Ustala sam se i trkom sam krenula. Draco je stajao dok je Astoria plakala i uzimala prsten. Uzela sam stapić te sam se vratila kod dvorca.
Ali Amber nije znala da je ovo za spasenje njenog zivota i da nije istina. Ali i njima su slagali.
Svi su odmah dotrčali.
- "Sve smo čuli i vidjeli Amber." - Hermione ju je samo pogledala tužno.
- "To je to moramo ga ubiti."- "NE! AKO GA ITKO DIRNE MRTAV JE ZA MENE."
- "Čekaj... Amber..." - Ron je pokusavao reci jedeći.
- "Ti si Lestrange?"- "RONE. SADA NIJE PRAVO VRIJEME ZA TO KAO DA VEĆ NIJE DOSTA ŠTO JEDEŠ SVAKU SEKUNDU." - Hermione se derala udarajući ga sa knjigom.
- "Ne znam Rone i Hermione okej je."
- "Gle bar si se riješila Draca." - Ron je rekao.- "RONALD WEASLEY. Nagurat cu ti metlu temo gdje ne bi trebala."
- "Nabavite si sobu." - Sofia je tiho rekla.
- "Vi stvarno želite umrijet." - Herione je rekla.Hah. Ponislila sam. Čak i u ozbiljnim situacijama oni se smiju. Sofia je dolazila prema meni te sam namjerno postavila nogu kako bi pala na Harryja. I pali su u blato.
- "SUPER" - Sofia se zacrvenila.
Povukla sam je k sebi.
- "Kome se svida Harry."
- "Ne sviđa mi se."
- "Harry s pločicama i punđom."
- "PREKINI!"- "O čemu vi pričate?" - Hermione je znatiželjno upitala.
Prije nego što je Sofia uspijela odgovoriti rekla sam - "O Harryjevim pločicama."
Svi su prasnuli u smjeh.
- "Tebe ću bacit u blato ako ne ušutiš!"
- "Dobro dosta zezancije ljudi moram vam nešt.."
Odjednom je pismo palo u moje ruke.
Čitala sam ga plačući dok su svi zbunjeno pogledali.
...
Amber je brzo potrčala kao i mi svi za njom.
- "AMBER"
Nigdje je nije bilo.
- "GDJE JE MERLINE."
- "HARRY? HARRY, ŠTO JE BILO. PROGOVORI NEŠTO.Samo je pokazao na travu ispod litice.
Draco's pov
- "Gdje je ona. ODMAH MI RECITE I NE DAJTE DA ČITA PISMO. GDJE JE ONA? ONO JE BILA LAŽ GDJE JE."
Sofia se okrenula. Bila je blijeda. Nikome riječi nisu izlazile iz grla. Nije valjda pročitala pismo. Ne, sve je uredu Draco dobro je ona.
- "GDJE JE DOSTA JE IGRICA."
- "P..p..pogledaj sam." - jedva je rekla.Otišao sam gdje su pokazali. Brzo sam potrčao prema dolje, ali bilo js prekasno.
- "AMBER!"
Polegnuo sam je na sebe.
- "ZAŠTO STE JOJ DALI DA PROČITA PISMO. MRTVA JE ZBOG MENE JA SAM KRIV NIJE VIDJELA."
- "NE STANI HARRY LESTRANGE ZMIJA ZMIJA."
Sjetio sam se sto mi je majka pricala kad sam bio manji.
Brzo sam joj podigao rukav i tamo je bila zmija. Živa je, znao sam nije mrtva, bit ce dobro. Odjednom se nebo smračilo.
Dumblendore nas je brzo sve pozvao ispred dvorca.
- "Drago mi je na ponovnom susretu."
Izasli smo ispred gdje su svi vec bili.
- "Gotovo je moramo se boriti nema odugovlacenja."
- "Ali Amber."- "Harry ti sve znas ok ima zmiju ziva je kao i svi ostali."
...
No sada nije bilo vremena za to. Hoće li uspjeti pobjediti...
STAI LEGGENDO
Između Dvije Vatre
CasualeTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...