Amber's pov
- "...trebam tvoju pomoć..."
- "Oko čega?"Iz džepa je izvadio crnu kutijicu u kojoj je bila srebrna ogrlica u obliku srca.
- "I... što kažeš?"
- "Sigurno će joj se svidjeti." - rekla sam.- "Sigurno?"
- "Da, ona voli jednostavnije stvari."- "I nisam bio na doručku jer s..."
- "Znam morao si sve pripremati i rastužiti Sofiu, pa je onda iznenaditi.
- "Kako si..."
- "Zar nije očito."Opet je netko pokucao na vrata, čovječe pa zar čovjek ne može imati mir ili barem biti sam.
- "Bok Amber." - rekao je samo pogledajući Olivera.
- "Što ti radiš tu Cedric?"
- "Piknik..." - rekao je i dalje gledajući u Olivera.
- "Pa dobro idem ja..." - Oliver je rekao.
- "Vidimo se." - rekla sam i primila sam ga za oba dvije ruke te sam mu stavila papirić.
Samo me pogledao a ja sam mu pokazala da ide.
- "Hoćemo li mi više ići."
- "Ne ono nećemo, kretenu." - rekla sam uzimajući labelo u ruke.- "Hoćeš usput u restoran?"
- "Dobro, samo da se obučem."Obukla sam bijelu haljinu s crnim remenom i crne štikle te sam uzela torbicu i izašli smo iz dvorca.
- "Znaš, mogli bismo češće ovako izlaziti." - rekao je.
- "NE!"
Hermione's pov
Polako sam otvorila vrata i ušla sam u sobu te sam sjela na krevet.
- "Jesi li dobro?"
- "Ne baš."
- "Dobro, svi bi bili tužni da im se to dogodilo."Sjeo je pored mene i zagrlila sam ga.
- "Bit će dobro."
- "Kako znaš?" - Harry je pitao.- "Ako si preživio Voldemorta i ovo ćeš." - rekla sam sa smiješkom na licu.
- "Bok!" - pokazao mi je sa rukom da dođem.
- "I kako je Harry." - Ron je pomalo zabrinuto upitao.- "Pa ne baš najbolje."
- "Draco? Što ti radiš ovdje."- Zanimalo me je li Sofia kod vas.
- "Nije, nisam je vidjela od doručka, zašto je tebaš?"- "Ma nešto nebitno." - rekao je brzo koračući stepenicama.
- "Ne čini se nebitno." - rekla sam Ronu.- "Da." - rekao je.
Draco's pov
- "Pansy, ti si mi zadnja nada."
- "Što je bilo?"- "Sviđa li ti se?" - pitao sam ju.
- "O, hvala Draco, nisi tr..." - uzela je u ruke.- "NIJE ZA TEBE!" - rekao sam uzimajući joj to iz ruke.
- "Dobro! Smiri se."- "Sviđa li ti se?" - pitao sam je opet sa dignutom obrvom.
- "Da, izgleda skupo."
- "O stvarno kupio sam na rasprodaji danas." - rekao sam sarkastično.
- "Jesi li možda vidjela Sofiu ili Amber.?"- "Sofiu sam zadnji put za doručkom a Amber prije otprilike 2 sata, zašto?"
Izašao sam iz sobe.
- "A hvala na pomoći, bok ili bar odgovor na pitanje!!?" - zaderala sam se.
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...