Draco's pov
Bilo je posljednje što sam čuo prije nego što sam izašao. Ja i Narcissa smo se primili za ruke i krenuli smo čekati... Odjednom sam čuo vrištanje, te sam odmah krenuo prema vratima.
- "Draco. ne idi." - rekla je.
Samo sam klimnuo glavom ne i otvorio sam vrata.
- "Oh, Draco, baš smo pričali o tebi." - rekao je.
- "Pusti me, ti ljigavi stvore!"Odmah sam prepoznao taj glas.
- "Rekao si da je nećeš dovesti!" - rekao sam kroz zube.
- "Došlo je do promjene plana."
Pomaknuo se i vidio sam Hermionu na podu. Samo sam ga pogledao hladnim pogledom.
- "Odvedite ih u tamnicu!"
Pff, samo mi je još trebala jedna i jedina k**a Bellatrix Lestrange.
- "Hvala na pomoći Draco.
- "Vidjet ćeš ti pomoć kad ti iščupam srce. - promrmljao sam.- "Nešto si rekao?"
- "Ne." - rekao sam glasno.
- "K**O." - rekao sam tiše.- "Draco! Draco! Dođi ovdje."
- "Dobro pogledaj i reci je li ovo Harry."Približo sam se, naravno da je to Harry.
- "Bolje pogledaj."
Samo sam šutio.
- "Ništa?"
Samo sam klimnuo glavom ne.
- "Možeš se vratiti."
Stao sam kod stepenica koje vode u tamnicu te sam ga ispustio iz ruke.
Hermione's pov
Odjednom je na pod, ispred Sofie pao srebrni ključ. Pogledala sam bravu te sam primjetila da su iste boje.
- "Probaj otključati."
- "Ali, možda je zamka."- "Samo probaj."
- "Ali možda nam se nešto desi, ili nas testiraju da vide hoćemo li izaći."
- "Sofia."- "Ali..."
Bilo je prekasno, već sam krenula prema njoj i uzela sam joj ključ. Polako sam pokušala otključati vrata i uspjela sam. Polako sam otvorila vrata.
- "Nemoj da ti padne na pamet da nešto srušiš."
- "Dobro, možda ću tebe srušit."Harry se nasmijao.
Draco's pov
Čuo sam korake.
- "Draco? Što ti..."
Primio sam je i naslonio na zid te sam stavio prst na njezina usta.
- "Ššš, kasnije ću vam sve objasniti sad idemo."
Sofia's pov
Povukao je Hermione za ruku te nam je dao znak da idemo. Izgledali su baš slatko pogotovo ono s rukom.
- "Ja sam sa Amber." - okrenuo se sa smješkom i jednom dignutom obrvom.
- "Kako?" - pitala sam tiho.
- "Poznajem te." - rekao je sa smješkom u kutu te se okrenuo.Draco's pov
Popeli smo se do gore te sam im rukom pokazao da stanu. Izvadio sam štapiće i jednog sam usmjerio na Bellatrix, drugi na luster i treći na svog oca, Luciusa. Odjednom osjetio sam ruku na svom ramenu.
- "Draco, ako ne možeš ne moraš."
Zamahnuo sam i rekao sam čaroliju te sam razbio luster.
- "Požurite dok se ne probude." - gurnuo sam Harrya prema Amer i porčao sam prema vratima.
- "Dobro si Draco..." - zagrlila me.
- "Bit ću, moram ići." - rekao sam te sam se odvojio iz njezinog zagrljaja.Amber's pov
Brzo smo izašli i vidjela sam Narcissu.
- "Ne razumijem zašto je to napravio?"
- "Zar ne razumijete, nije bilo istina ali bilo je previše riskantno da vam kažemo."
- "Sada odite odavde, odmah!"
Brzo smo izašli.
Okrenula sam se da vidim jesu li svi dobro i vidjela sam kako je Sofia pala na Harrya te su se mrvicu zacrvenili.
- "Ajmo jagodice, nemamo cijeli dan."
Digli su se s poda. Odjednom nešto me gurnulo i pala sam...
ESTÁS LEYENDO
Između Dvije Vatre
De TodoTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...