Amber's pov
Probudila sam se i vidjela da Draca nema te je u sljedećem trenutku ušao s tacnom. Tako sam sretna što nemamo školu ovaj tjedan. Harry, Ron, Hermione, Ginny i ja još danas moramo dovršiti dvoranu jer je sutra božić i moj rođendan. Jedva čekam.
- "Dobro jutro." - Draco je rekao i približio mi se te me poljubio.
- "A to je onaj o kojem si mi pričala da ga varaš." - Sofia se oglasila.Dracov pogled je postao upitan, tužan i bijesan te je zakoračio taman da izađe ali ja sam ga povukla za ruku.
- "Sofia!"
- "Što malo humora za jutro nikad ne škodi."Dracu je laknulo.
- "Ma dam ti ja humora i ti i Ol.... Idemo jesti."
- "Što si htio reći?"- "Ništa, krivo si nešto čula, idemo sad."
Ja i ona smo upitno pogidle obrve.
Sofia je krenula za nama.- "To sam donjeo za Amber i mene."
- "A ja?"
- "Žene, pfff..." - otišao je van.
- "Zašto i gdje je otišao?"- "Ne znam." - rekla sam jedeći jagodu.
Mogu malo.
Taman je Draco došao sa još jednom tacnom.- "Evo, sretne djevojke?"
- "Aaa... pa bila je šala nisi trebao."
Poljubila sam ga.Harry se ustao bio je bio je bez majice i hlača, a Sofia je stisnula moju ruku kao da će umrijeti ako je ne stisne.
Uputila sam joj pogled 'ljuta sam na tebe i moš mislit da ti se ne sviđa' a ona me pustila.- "Mogu i ja malo?"
- "Jel ti mene zezaš. Oćete i crveni tepih, gospodine Potter."- "Pa kada već pitaš dobro bi došao."
- "Čini se da sam zapeo s 3 djevojke." - izašao je kroz vrata.Nakon minutu se vratio.
- "Mogu li sada jesti ili vam treba još nešto?" - sarkastično se nasmijao i sjeo je.Ginny je ušla u sobu.
- "Bok Harry i ostali, uuuu što to jedete."
- "Ne, ne i ne ne idem više po tacne."
- "Mogu i ja malo, molim vas?" - Ginny je upitala.- "Znaš evo uzmi meni nije više do jela ne možeš ni jesti." - ustao se i otišao na balkon.
- "Dao joj je svoje jelo, kako slatko."
- "A ti Harry nebi ponudio Ginny sram te bilo sad je on bez jela. I ustao se tri puta." - puknula sam Harrya papirom.
- "Tri puta?"- "Da jel vidiš tacne i još su pune."
- pokazala sam joj prstom na tacne.Ustala sam se i uzela sam tacnu, otvorila sam vrata balkona i vidjela sam Draca kako sjedi na stolici.
- "Draco?"
Blago se okrenuo prema meni.
Ja sam mu se približila i sjela sam mu u krilo.- "Ajde jedi."
- "Ne jede mi se više."
- "Ljutiš se?"- "Ne samo nisam gladan."
- "Ajde za mene." - pružila sam mu jabuku.
- "Ne!"Ustala sam se sa njega i pravila sam se da sam tužna.
- "Čekaj. Amber!" - zaderao se te mi se približio.- "Nisam tako mislio samo nisam gladan."
Iskoristila sam trenutak i stavila sam mu jabuku u usta te je zagrizao.
- "Amber!"
- "Morao si bar malo pojesti. Ajde idemo sada."
- "Ahhh..."Povukla sam ga za ruku te smo se vratili u sobu.
- "Oprosti Draco samo sam malo uzela."
- "Da samo pola tacne." - komentirala sam.- "Ionako nisam gladan, već sam rekao."
- "Ma daj Draco." - svi smo rekli.
On je samo sjeo na pod.Svi smo pričali i jeli a ja sam Dracu prevarila tako da sam mu nagurala jabuku i malo tosta u usta.
Htjeli smo još pričati ali morali smo dovršiti dvoranu.- "Mi moramo ići."
- "I ja. Bok ljudi." - poljubio me u obraz i otišao.Mi smo krenuli do dvorane da je dovršimo. Nakon par sati dovršili smo je.
- "Izgleda prekrasno!" - svi smo rekli u isto vrijeme.
- "Da jedva čekam Božić."- "Da, vrijeme je brzo prošlo."
Ja sam bila umorna pa sam otišla u sobu a oni su ostali.Draco's pov
Došao sam u dvoranu.
- "Je li tu Amber?"
- Ne nije ne brini se." - Harry mi je rekao.- "Je li sigurno uredu?"
- "Da ne brini Draco." - Hermione je rekla.
- "Dobro moram ići..."
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...