PLES

142 4 0
                                    

- "Pa reći ćemo da dijelite sobu."
- "Pa i dijelim... Oooo." 

Otišla si do Draca.

- "Što sada oćeš još jedan odvratni poljubac?"
- "Dijelimo sobu."

- "Spavaš na podu." - brzo je rekao.
- "Neću."   
- "Da, oćeš." 
- "Itekako neću, ako ne prestaneš izmislit ću laž i reći je Dambledoru ili bolje tvojem tati."

- "Ughhh dobro."
Otišla si se istuširati te si obukla pižamu i legla si u krevet a Draco je legao kaj tebe. 

Amber's pov

Probudila sam se na sreću danas je subota. Ustala sam i otišla dolje te sam uzela dva tanjura i napunila sam ih i uputila sam se gore. Draco se ustao dok sam ja sjedila na fotelji i otišao. Znaci da se nije sjetio. Vratio se te je sjeo i jeo, a ja sam čitala.I tako nam je prošao dan uglavnom.

Ja sam ga znala nešto pitati samo jednom mi je odgovorio a ostalo me uvrijedio ili šutio, što mi je teško padalo. Navečer je počela padati kiša a ja sam Draca povukla i izletila sam  ispred Hogwartsa.

- "Hej zar ti nisi sa Potterom, mene pusti."
- "Više nisam."

Još jače je počela padati kiša a ja sam povukla Draca i sada smo stajali na kiši. Pogledao me svojim plavim očima. Primio me za ruku i povukao te smo počeli plesati. Oboje smo šutili i nismo ništa govorili. U jednom trenutku se sagnuo u moju visinu i rekao je:

- "Oprosti što sam ono sve rekao samo nisam se ni..."

Prekinula sam ga poljubcem. Još smo plesali pa smo onda sjeli na travu u gledali smo zvijezde. Meni je bilo hladno i Draco je to primjetio pa me je zagrlio, no još uvijek mi je bilo hladno. Primio me u ruke i krenuli smo prema sobi.

Budim se u krevetu i ne osjećam mentu, prisjećam se svega.

*Flashback*
Ušli smo u sobu i polako me spustio na krevet. Uvukao me u dug poljubac.
- "Jesi li spremna?" - upitao me.
Ja sam mu samo klimnula glavom.
*EndofFlashback* 

Prisjećam se svih poljubaca, uzdasa.... svega. Polako su mi se oči zasuzile. Digla sam se iz kreveta te nisam ni gledala gdje sam, samo sam se obukla i brzim koracima sam izletila van.

Draco's pov

Išao sam po doručak i kada sam išao prema dvorani tamo su bili Potter, Weasley i Granger. Pričali su nešto a ja sam se naslonio na vrata i čekao da se maknu. Granger je držala neku knjigu. Dosadilo mi ih je čekati i taman kad sam se htio okrenuti primjetili su me.

Harry's pov

- "Kako bi se mogao sjetiti?" - Hermione je rekla nervozno.

Pogledao sam preko ramena i ugledao Draca koji je krenuo otići.
- "Možda ovako..."

Nisam imao ideja više pa sam krenuo prema njemu u namjeri da ga probaš sjetiti. Došao sam do njega i zamahnuo ruku. 

- "Koji vrag?" - Draco je zbunjeno upitao i stavio si je ruku na nos.
- "Što radiš Harry?"

- "Smiri se Hermione, samo je htio pomoći." - dodao je Ron.
- "Je li uspjelo?" - upitao jer Draco nije rekao nijednu uvredu.

Draco's pov

Hermione je krenula prema meni i naslonila je glavu na mene.
- "Koji vrag radiš?"

- "Da, to je on."
- "Ipak je uspjelo."
- "Kako molim?"

- "Pa udario sam te i opet se sjećaš."
Malo sam se udaljio od njih.
- "Čekaj nisam se sjetio zbog te..."

Amber's pov

Krenula sam prema dvorani kako bi samo uzela doručak i otrčala nazad u sobu. No Kada sam došla vidjela sam Hermione, Rona, Harrya i Draca normalno... čekaj Draca.

Potrčala sam veselo prema njemu iako je sve bio san. Zagrlila sam ga a on se nije izmicao. Digla sam glavu i on se odmah prestao smijati.

- "Zašto plaćeš?"
- "Sanjala sam nešto... čekaj ti se sjećaš."
- "Da od jučer, zar se je sjećaš?"
- "Znači to nije bio san."

- "Ne."
Poljubio me je.
- "Preslatki ste."- svoj troje su rekli.

Krenuli smo prema dvorani i vidjela sam lice koje sam najmanje očekivala i najmanje htjela vidjeti...

Između Dvije VatreWhere stories live. Discover now