Amber's pov
Sve tri smo potrčale prema središtu dvorane i Sofia se zabila u mene.
- "Sofia! I vas su pitali za vezu?"
- "Da."
- "Da."- "Kakvu vezu?" - Hermione je pitala.
- "Pa mene je Harry."
- "Mene Oliver."
- "A mene Draco."- "To nije fer!"
- "Ne ljuti se ,Hermione."- "Da možda se ti nekom sviđaš na primjer Ron." - rekla sam.
Odjednom vidjela sam Pansy.
- "Bok Pansy."
- "O, bok Amber."- "Nismo se dugo vidjele." - reka sam.
- "Da."- "Oprosti za ono kada nisam došla, ali jesi li sutra slobodna imam osjećaj da mi štošta imaš za ispričati." - rekla je gledajući u moju ruku u kojoj se nalazio buket ruža.
- "Da vidimo se poslije 15 sati." - rekla sam te sam se vratila kod cura.
- "Što je to bilo?" - upitala je Sofia.- "Razgovor."
- "Mislila sam da se ne družite više."- "Pa nismo neko vrijeme, neki problem."
- "Naravno da je...!"
U pravi tren Oliver je došao.
- "Pričat ćemo." - rekla je.
- "Ne nećemo." - rekla sam i lažno se nasmijala te sam krenula dolje po stepenicama.Odjednom me netko privukao na zid.
- "Gdje si bila?"
- "A, to si ti Draco. Bila sam sa curama."Odjednom mi je malo razšćupao kosu.
- "Što ti je ovo?"
- "O Merline pa ti krvariš."- "A to, ma, to je sigurno kad se Sofia zabila u mene."
- "Ima li problema?"
- "Ne, zašto pitaš."
- "Zato što si otišla i sama si."- "Ne, nema." - rekla sam i pokušala sam se najrealnije nasmijati, nisam ga još htjela preopterećivati sa "svađom."
- "Znači možemo se vratiti gore?"
- "Da."Draco nam je otišao po piće.
Ja i Sofia smo nagovarale dečke da plešu.- "Ajde Oliver." - zagunđala sam.
- "Dobro."Zaplesali smo zajedno, a Sofia je sa Harryem.
Draco se vrati a ja sam došla do njega te sam uzela piće.
- "Ljubomoran?" - upitala sam ga.
- "Ne, samo bih ja mogao bolje."- rekao je popravljajuči odijelo te se nasmijao.
- "Misliš da možeš nadmašiti Olivera?"
- "Ne mislim znam, draga." - rekao je povlačeći Pansy za ruku.Zavrtio ju je te ju je podigao u zrak i bacio Blaiseu u ruke ali pošto nije uspio Draco je na vrijeme izvadio štapić.
- "Dobro možda ma koga lažem bolji si."
- "Sada si ti na redu."
- "A Oliver?"Samo me primio i počeli smo plesati.
Odjednom sam vidjela Sofiu kako sjedi pa sam otišla prema njoj a Draco je ostao zbunjen.- "Što je bilo?"
- "Ja i Harry smo plesali i otišao je po pića i odjednom je došla Ginny i opalila mi je šamar te me gurnula i otišla."
- "Propala ku**etina!" - Oliver je rekao bjesno.
- "Ej, smiri živce."
Harry je došao s dvije čaše.
- "Što je ovdje bilo?"- "Ginny je gurnuli i ošamarila Sofiu."
- "To je nemoguće."
- "Izvoli porazgovarati s njom."- "Ali, ona to nikad nebi napravila."
- "Izvoli porazgovarati s njom da ti ja nebi morala opaliti šamarčinu kakvu je Ginny Sofiji."Harry se vratio.
- "I?"- "Kaže da je bilo slučajno, da je mislila da je netko drugi te ti se ispri
čava Sofia."
- "Sjajno za nju." - Rekla je sarkastično.- "Idemo u sobe." - rekla sam zjevajući.
Dok smo se penjali Harry je iskoristio priliku kada se Draco udaljio i rekao nam:- "sutra trebamo vježbati samo nam treba mjesto."
Svi smo samo klimnuli glavom.
Lagla sam i brzo sam zaspala razmijšljajući u Dubledorevoj rečenici.Ustala sam se i polako počela spremati ali sam svejedno probudila Draca.
- "Gdje ti ideš?' - rekao je zijevajući.
- "Idem vježbati za utakmicu." - brzo sam izmislila nešto.- "Ne, ne ideš jer ih nemamo zbog Dubledoreve smrti."
- "O... ovaj idem kod Harrya."
- "Koliko znam Harry ima spoj sa Ginny."- "Zašto mi lažeš?" - rekao je ustajući s kreveta.
- "Dobro idem kod..." - Samo me pogledao i čekao je da nastavim.
ČTEŠ
Između Dvije Vatre
NezařaditelnéTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...