19.kapitola (jedna z posledních asi)

786 50 28
                                    

Pohled Todorokiho

Vzbudil jsem se na školní ošetřovně. Došlo mi všechno co se stalo. Izuku! Vstal jsem z lůžka a hledal jsem někoho kdo by něco mohl vědět. Aizawa seděl v čekárně s berlema a obvazem.

„Jak je na tom IZUKU?!" Koukl se na mě a povzdechl si.

„Víš hodně špatně... víš, že se obětoval...ne? Nebýt jeho jsme mrtvoly.."

„Kde je?!"

„Pokoj číslo 7"

Běžel jsem co mi nohy stačili. Rozrazil jsem dveře. Deku byl napojený na několik přístrojů a vedle jeho lůžka seděla žena a brečela.

„K-kdo jste?..."

„Ahhh...Izukova máma" rozbrečela se ještě víc. „Je to všechno moje vina.. nedostal by vás do nějakého problémů kdybych ho sem neposlala... asi to ani nepřežije.." z Izuka začala vyzařovat divná energie a jeho ouška a ocásek se začaly...rozpadat?...

„Proč se mu to děje?.."

„Víš...my jsme to s Izukem neměli lehké...otec a můj manžel nás bil a Izuka několikrát znásilnil. I tak se Izuku, ale pořád usmíval a nenechával to na sobě znát. Jeho quirk mu daroval All Might když malinký zjistil, že nemůže mít quirk. All might mu ho daroval v jeho 5 letech. Izuku mě bránil co mohl, ale nedokázal to a tak ho to zlomilo. Ztratil emoce. Nechtěla jsem aby byl smutný tak jsem...tak jsem na něho použila můj quirk... přeměnila jsem ho v kočku...vymazala vzpomínky a přemístila k mojí sestře aby žil normální život... mezitím se stal hrdinou číslo jedna... nějak tak to bylo...ale jelikož se mu teď začaly rozpadat ouška a ocásek tak asi.. umírá" brečela ještě víc...

„Ne Deku! Nesmíš mi to udělat... víš Deku... já- MILUJU TĚ! Moc tě miluju! Neřekl jsem ti to, ale dokázal si mě rozesmát. Furt jsem na tebe myslel a když jsem byl smutný, tak si mě utěšil a schoval mě pod své křídlo. Včera jsi nás tam schoval všechny! Nesmíš umřít! Dobro neumírá! Musíš nás tak schovávat a chránit dál! Chápeš to?! Nesmíš umřít!" moje slza mu kápla na obličej. Přístroje začali pípat... znamená to že...Izuku je mrtvý...

Hoj hoj 🌝 asi mě teď budete nesnášet a ubijete mě lopatou, ale co už 🌝 skončí to tak? Mám špatnou náladu a proto to skončí depresivně? Možná jo, ale uvidíme. No takže mějte se krásně a skládejte básně

Sayonara |•Vaše (chcíplá ehm ehm 😂🌝) Brokolička 🥦💞•|~

|•Plaché koťátko•| TodoDeku ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat